یادبود استانی از 5 افسر پلیس انتاریو که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست دادند، تجلیل می شود

افسران پلیس، سیاستمداران و صدها انتاریایی روز یکشنبه در مراسم یادبودی در تورنتو که به احترام به جان افسران پلیس کشته شده اختصاص داده شده بود، به اعضای خانواده پیوستند.

این گروه که سالانه توسط بنیاد غیرانتفاعی یادبود پلیس انتاریو میزبانی می‌شود، مرگ پلیس تورنتو Const را به رسمیت شناخت. اندرو هونگ، پلیس Simcoe جنوبی، مورگان راسل و دوون نورتروپ و پلیس استان انتاریو. گرزگورز پیرزچالا – همه کسانی که در سال گذشته در حالی که یونیفرم پوشیده بودند درگذشتند.

اداره پلیس منطقه ای دورهام. این بنیاد گفت که ویکی لین ویلسون، که در سال 1992 درگذشت، نیز پس از ارائه تحقیقات توسط این سرویس، شناخته شد و به دیوار افتخار اضافه شد.

ستوان فرماندار انتاریو گفت: “ما افسران بسیار زیادی را در حین انجام وظیفه از دست داده ایم.” الیزابت داودزول.

“کلمات برای خانواده نزدیک و خانواده پلیس بزرگتر که امروز اینجا جمع شده اند بسیار ناکافی به نظر می رسد. به زبان ساده، مردم انتاریو در کنار شما ایستاده اند.”

داودزول ویژگی‌های تعیین‌کننده هر افسر را نام برد و به شهرت هونگ به‌عنوان «غول ملایم»، نگرش تشویق‌کننده و نشاط‌آور راسل نسبت به همکارانش، نقش نورتروپ به‌عنوان سنگی برای دوستانش و نجات‌دهنده زندگی برای دیگران، و عزم و احساس وظیفه پیرزچالا اشاره کرد. او گفت ویلسون یک “افسر نمونه” بود.

MPP و وکیل کل انتاریو، مایکل کرزنر، وزیر ایمنی عمومی مارکو مندیچینو، رهبر حزب محافظه کار و اپوزیسیون رسمی پیر پولیور و نخست وزیر داگ فورد که همگی در این مراسم سخنرانی کردند به او پیوستند.

فورد گفت: «آنها افراد شجاع و فداکاری بودند که زندگی خدمتی، زندگی محافظت از مردم و جوامع ما را انتخاب کردند.

آنها هر کدام از طرف ما فداکاری نهایی را انجام دادند، هر یک از آنها خلایی را که هرگز پر نمی شود، به جا گذاشتند.»

افسران را می توان دید که در کرسنت کوئین پارک صف کشیده اند.
افسران را می توان دید که در کرسنت کوئین پارک صف کشیده اند. صدها افسر یونیفرم پوش در مراسم یادبود بنیاد پلیس انتاریو صبح یکشنبه شرکت کردند. (پخش مستقیم بنیاد یادبود پلیس انتاریو)

هونگ در 12 سپتامبر در جریان استراحت ناهار خود در میسیساگا تیم هورتونز در آنچه پلیس به عنوان یک “کمین” غیرقابل تحریک و مرگبار توصیف کرد جان باخت. او یکی از دو قربانی بود که مدت کوتاهی پس از تیراندازی درگذشت و سومین قربانی چند روز بعد در بیمارستان جان باخت.

پاسبان مورگان راسل، 54 ساله، و دوون نورتروپ، 33 ساله، از سرویس پلیس ساوث سیمکو، هر دو پس از پاسخ به تماس خانه ای در اینیسفیل، واقع در 100 کیلومتری شمال تورنتو، در 11 اکتبر در بیمارستان جان باختند.

پیرزچالا، یک افسر پلیس استان انتاریو در شهرستان هالدیمند، در 27 دسامبر در حالی که به یک وسیله نقلیه در خندقی در غرب هاگرسویل، در حدود 45 کیلومتری جنوب غربی همیلتون پاسخ می داد، هدف گلوله قرار گرفت.

فورد گفت اگر تمام سطوح دولت فوراً «تغییرات مناسب را برای محافظت از افسران پلیس ما ایجاد کنند»، می توان از برخی مرگ و میرها جلوگیری کرد و قول داد که دولت او هر کاری را برای حفظ امنیت آنها در کار انجام دهد.

فورد گفت: “بدون شک، شما واقعاً بهترین انتاریو هستید، و به عنوان نخست‌وزیر، من همیشه و همیشه از شما حمایت خواهم کرد.”

اظهارات فورد پس از آن بیان می شود که وی اخیراً از سرمایه گذاری های جدید و تغییرات در اجرای قانون، از جمله 112 میلیون دلار بودجه جدید برای اجرای وثیقه، حذف الزامات تحصیلات تکمیلی برای استخدام به عنوان افسر و پوشش هزینه های آموزش اجباری، خبر داد.

فورد می‌گوید: «این تلفات یادآوری آشکار این است که زنان و مردان ما که یونیفورم‌پوش هستند، لحظه‌ای که از خانه بیرون می‌روند، همه چیز را به خطر می‌اندازند.

ما همیشه از آنها به خاطر خدمات و فداکاری هایشان یاد خواهیم کرد.»