گرافیک نشان می دهد که چگونه 1 مورد COVID-19 در عرض چند روز گسترش می یابد

مقامات بهداشت عمومی واترلو یک اینفوگرافیک جدید منتشر کرده اند که توضیح می دهد چگونه یک فرد مبتلا به COVID-19 که در یک مهمانی شرکت می کند ، می تواند ویروس را در عرض چند روز به خانه ها ، مدارس و محل کار منتقل کند.

بهداشت عمومی در توییتر گفت: “اقدامات ما مهم است.” “یک فرد با علائم در یک اجتماع بزرگ اجتماعی شرکت کرد. در عرض یک هفته ، در منطقه واترلو ، 15 مورد تایید شده دیگر و 33 تماس با خطر بالا شناسایی شد.”

این اینفوگرافیک در همان روزی منتشر شد که در منطقه واترلو 42 مورد جدید COVID-19 گزارش شده است. فقط در ماه نوامبر ، 141 مورد جدید ویروس مشاهده شده است. این منطقه همچنین در گروه “زرد / محافظت” از چارچوب COVID-19 استان قرار گرفت ، به این معنی که برای محدود کردن شیوع بیشتر ویروس ، اجرای هدفمند ، جریمه ها و آموزش پیشرفته وجود دارد.

دکتر Hsiu-Li Wang ، مسئول بهداشت پزشکی منطقه ، می گوید بسیاری از موارد در اثر تماس نزدیک گسترش می یابد – شرایطی که مردم با افراد خارج از خانه خود آشنا می شوند بنابراین ممکن است برای مدت طولانی تر از دو متر نزدیک شوند و ممکن است ماسک نداشته باشند.

مقامات بهداشت عمومی می گویند مردم در صورت بروز علائم ، از جمله در صورت خفیف بودن ، باید در خانه بمانند. برای افرادی که با دیگران زندگی می کنند ، مهم است که در صورت امکان خود را در خانه منزوی کنند.

بهداشت عمومی در توئیتی نوشت: “همه ما نقشی داریم که باید بازی کنیم.”