کیچنر با رقص سالسا، جشنواره ها و موسیقی، عموم را به بازگشت به مرکز شهر ترغیب می کند

کیچنر-واترلو

شهر کیچنر مجموعه ای از رویدادهای تابستانی را اعلام کرده است که بسیاری از آنها در مرکز شهر برگزار می شوند. این شامل آموزش رقص، موسیقی زنده و جشنواره های مختلف است.

Coun، رویدادها به ما کمک می کنند تا جامعه بزرگ خود را جشن بگیریم. مارگارت جانستون می گوید

مرد پشت میکروفون
بری وربانوویچ، شهردار کیچنر، تعدادی از رویدادها را در تابستان امسال در شهر در مقابل تالار شهر در روز جمعه اعلام کرد. (کیت بوکرت/سی بی سی)

رقص سالسا، نوازندگان محلی، رویدادهای هفتگی و جشنواره های فرهنگی، همه بخشی از برنامه کیچنر برای جذب مردم مرکز شهر در تابستان امسال است.

شهردار بری وربانوویچ و اعضای شورای شهر روز جمعه با شناورهای استخر و صندلی‌های آدیرونداک در مقابل ساختمان شهرداری گرد هم آمدند تا برنامه کامل رویدادهایی را که در طول تابستان برگزار می‌شود، اعلام کنند.

وربانوویچ گفت که مردم می توانند انتظار برخی از رویدادهای مورد علاقه جامعه و همچنین رویدادهای جدید را داشته باشند و هر هفته اتفاق متفاوتی رخ خواهد داد.

از جمله رویدادهای جدید:

  • A Splash of Summer پنجشنبه‌های جولای و آگوست اجرا می‌شود و اریک تراپلین، سرگرم‌کننده کودکان را به نمایش می‌گذارد. کنسرت های جولای از ساعت 18 تا 20 در میدان کارل زهر در میدان کارل زهر برگزار می شود و کنسرت های مرداد از ساعت 16 تا 19 در پارک کیوانیس برگزار می شود.
  • هیت لاتین هر چهارشنبه در ژوئن، جولای و آگوست در میدان کارل زهر با آموزش رایگان رقص خواهد بود.
  • Gaukel Block در 17 ژوئن به عنوان بخشی از Neighbors Day After Party به طور رسمی افتتاح می شود. خیابان Gaukel به روی ترافیک بسته شده است و فضای نزدیک ویکتوریا پارک دارای کانتینرهای حمل و نقل است که توسط فروشندگان در طول تابستان استفاده می شود و صحنه ای برای برجسته کردن موسیقیدانان محلی وجود دارد.
دو نفر در حال رقصیدن
Hayley Lively و Miguel Brill از TenC Dance in Kitchener در اطلاعیه برنامه رویدادهای تابستانی شهر در روز جمعه در مقابل شهرداری اجرا می کنند. (کیت بوکرت/سی بی سی)

شهر همچنین گفت که بسیاری از رویدادهای مورد علاقه قرار است بازگردند. آنها عبارتند از:

  • روز همسایه در 17 ژوئن.
  • جشنواره Wayback در 22 ژوئن با کیم میچل و ساس جردن با مشارکت Teen Jam کانادا.
  • روز کانادا در اول جولای با اجرای استیون لی اولسن، رابین اوتولینی، اوون ریگلینگ و آتش بازی.
  • کروز در خیابان کینگ در 7 ژوئیه.
  • Kidspart در پارک ویکتوریا در 20 اوت.
  • بازار میان هفته هر چهارشنبه در ماه های جولای و آگوست در بازار کیچنر باز خواهد بود.

Coun. مارگارت جانستون گفت این رویدادهای ویژه “به ما کمک می کند تا جامعه بزرگ خود را جشن بگیریم و سازندگان، صنعتگران و استعدادهای محلی از جمله هنرمندان و مجریان را روی صحنه به نمایش بگذاریم.”

جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای مختلف را می توانید در وب سایت این شهر بیابید.

افرادی که در کنار ظروف ذخیره‌سازی سفیدی قدم می‌زنند که در انتهای آن آثار هنری وجود دارد
ظروف ذخیره سازی سفید در امتداد خیابان Gaukel در مرکز شهر کیچنر به عنوان بخشی از طرحی برای استفاده از خیابان برای رویدادها، جشنواره ها و بازارها قرار داده شده است. آثار هنری محلی دور ظروف پیچیده شده است. این فضا به عنوان بلوک Gaukel شناخته خواهد شد. (کیت بوکرت/سی بی سی)
اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|