کنسرتی به مناسبت مجموعه گوردون لایت فوت برای Orillia، Ont. زادگاه در روز شنبه

طرفداران گوردون لایت فوت امشب در اوریلیا، اونت گرد هم می آیند. زادگاه برای کنسرت بزرگداشت خواننده و ترانه سرای فقید فولکلور.

در برنامه‌ای که ماه‌ها پیش به‌عنوان ادای احترام به یک افسانه زنده برنامه‌ریزی شده بود، «باران صبح زود: افسانه گوردون لایت‌فوت» اکنون پس از مرگ لایت‌فوت در روز دوشنبه در سن 84 سالگی، به عنوان جشن زندگی خوب عمل می‌کند.

این نمایش دو ساعته در خانه اپرای اوریلیا توسط Leisa Way & The Wayward Wind Band به سرپرستی بروس لی آهنگساز تورنتویی اجرا می شود.

این برنامه به عنوان تسخیر روح اجراهای زنده لایت فوت، با اجرای «باران صبح زود»، «اگر می توانستی ذهن من را بخوانی»، «بزرگراه بی دغدغه» و بسیاری دیگر از آثار مورد علاقه لایت فوت توصیف شده است. نوازندگان این نمایش را همراه با حقایق و حکایات در مورد خواننده اجرا خواهند کرد.

سازمان دهندگان می گویند که کنسرت در سالن 677 صندلی فروخته شده است.

رهبر گروه، وی، که در کیچنر، اونت به دنیا آمد. و در سادبری بزرگ شد، به Canadian Press گفت که امیدوار است این کنسرت به عنوان آرامشی برای افرادی باشد که به دنبال جشن گرفتن شادی موسیقی لایت فوت هستند.

او می گوید که یک تور کنسرت در ابتدا چندین سال پیش برنامه ریزی شده بود که تاریخ آن در بیش از 25 شهر کانادا برگزار می شد، قبل از اینکه همه گیری COVID-19 این برنامه ها را به تعویق انداخت. او هنوز هم قصد دارد نمایش را در جاده ببرد.

انتظار می رود بسیاری از مردم این آخر هفته در زادگاه لایت فوت گرد هم جمع شوند تا به میراث او ادای احترام کنند. روز یکشنبه، بازدید عمومی از ساعت 13 تا 20 در کلیسای متحد سنت پل برگزار می شود

پس از مرگ لایت فوت در روز دوشنبه، ساکنان اوریلیا شروع به گذاشتن گل در مجسمه برنزی این خواننده در یک پارک شهری محلی کردند. شهر پرچم های خود را به حالت نیمه افراشته درآورد و کتاب های تسلیت در خانه اپرا و مرکز شهر اوریلیا موجود بود.