کمیسر صداقت ویلموت می گوید ، اشتراک ویدیوی “White Lives Matter” یک کد رفتار برای شهردار است

بر اساس گزارش کمیسر صداقت شهرستان ، لس آرمسترانگ ، شهردار شهر ویلموت ، دو قانون رفتاری را برای مقامات منتخب نقض کرد. وی ویدیویی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که با پرچم “زندگی های سفید اهمیت دارد”.

در این گزارش اشاره شده است که آرمسترانگ این ویدئو را به همراه عنوان “نمای دیگر. جالب توجه” به اشتراک گذاشته است.

رابرت ویلیامز ، کمیسر صداقت ، در گزارش خود که روز دوشنبه به جلسه شورای ویلموت می رود ، گفت: “یک پست انتخاب شده توسط فیس بوک توسط یک مقام منتخب که صریحاً توجه خود را به پیامی جلب می کند که هدف آن بی اعتباری جنبشی است که قصد غلبه بر نژادپرستی را دارد.” .

ویلیامز گفت که آرمسترانگ در به اشتراک گذاشتن این ویدئو ، هم قوانین رفتاری مقامات منتخب در شهرستان ویلموت و هم اعضای شورای منطقه واترلو را نقض کرد.

وی در این گزارش گفت که اعضای جامعه شکایات خود را از این وضعیت به شهرستان و منطقه ارسال کردند و تصمیم بر این شد که ویلیامز تحقیقات را انجام دهد تا از تکرار جلوگیری کند.

عذرخواهی های اولیه نیز کد را نقض کردند

در ماه ژوئن ، آرمسترانگ دو اظهار نظر در مورد پست ، ابتدا به شورای شهر ویلموت و سپس به شورای منطقه واترلو ارائه داد. به گفته ویلیامز ، دو شکایت از مردم گفته است که این عذرخواهی ها نتوانسته است آسیب پست را پاک کند.

ویلیامز در گزارش خود موافقت کرد که عذرخواهی ها اشتباه هدایت شده اند و “نتوانستند صمیمانه اعتراف کنند که این ویدئو برای افراد رنگارنگ مضر است.” وی تشخیص داد که آرمسترانگ نیز در عدم عذرخواهی از تأثیر پست اصلی خود ، دو قانون رفتاری را نقض کرده است.

ویلیامز توصیه کرده است که آرمسترانگ در شورای شهر ویلموت و شورای منطقه واترلو یک عذرخواهی “صادقانه ، صادقانه و صادقانه” از رنگین پوستان در منطقه واترلو ارائه دهد.

شهردار می گوید که او بسیار متاسف است

آرمسترانگ بعد از ظهر جمعه بیانیه ای منتشر کرد و در بخشی از سخنانش اظهار داشت كه از افراد جامعه ، “به ویژه سیاه پوستان ، بومیان و افراد رنگین پوست در جامعه ما” كه از اقدامات وی آسیب دیده اند ، عذرخواهی می كند.

آرمسترانگ در این بیانیه گفت: “من عمیقا از دردی که اقدامات من باعث هر یک از شما و جامعه ما شده متاسفم.”

آرمسترانگ در ادامه گفت که وی به امتیاز سفید خود و این واقعیت که همان تبعیض دیگران را در جامعه متحمل نشده است ، تأمل کرده است.

شورای شهر ویلموت روز دوشنبه با شروع ساعت 19 برگزار می شود