کشاورز اقدامات قانونی علیه واحد بهداشتی نورفولک را به دلیل دستور کار خانه مهاجر کارگر متوقف کرد

یک کشاورز در شهرستان نورفولک تلاش خود را برای تجدیدنظر درمورد یک تصمیم دادگاه که حکم بهداشت عمومی را برای محدود کردن تعداد کارگران مهاجر منزوی به 3 به 3 بازگرداند ، رد کرد.

برت شویلر گفت که ادامه پیگیری تجدیدنظر “هیچ فایده ای نخواهد داشت” زیرا دوره قرنطینه سال آینده احتمالاً قبل از مراحل قانونی به پایان رسیده است.

وی در نامه ای به مقامات شهرستان نورفولک نوشت: “به عنوان یک حسن نیت و با امید به اینکه تمایل واقعی به جلو رفتن به روشی مثبت وجود دارد ، Schuyler Farms درخواست رسمی خود را برای تجدیدنظر در تصمیم دادگاه پس گرفت.” در جمعه.

اوایل امسال وقتی شوئیلر دستور مقام بهداشت پزشکی این شهرستان را به چالش کشید ، خبرساز شد.

دکتر شانکر نساتورایی در مارس دستور 22 را صادر کرد و گفت که حدود 4000 کارگری که از کشورهای دیگر می آیند برای جلوگیری از شیوع COVID-19 باید به مدت دو هفته قرنطینه کنند.

این دستور همچنین کارگران را در هر دوره از خود انبار ، بدون در نظر گرفتن فضای کف ، به سه نفر در هر خانه تختخواب محدود کرد.

گروهی از کشاورزان نورفولک ، به رهبری شوئیلر ، استدلال کردند که این تعداد خودسرانه به نظر می رسد و هیئت تجدیدنظر و رسیدگی به خدمات بهداشتی به نفع آنها رای داد.

با این حال ، بعداً با حکم دادگاه انتاریو این دستور دوباره احیا شد.

شویلر در نامه الکترونیکی اعلام پایان اقدامات قانونی خود گفت كه وی و سایر كشاورزان همچنان دوست دارند كه این دستورالعمل را مورد بازبینی قرار دهند و این شهرستان با قوانین فدرال و استانی همسو شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که هیئت بهداشت به همکاری با جامعه کشاورزان ادامه دهد.

وی روز جمعه در مصاحبه ای گفت: “ما به چیز دیگری نیاز نداریم كه مانع از همکاری با همه طرفها شود.” “ما باید به بهبود امور برای کارگران و مزارع ادامه دهیم.”

این شهرستان در بیانیه ای این اقدام شوایلر را تأیید كرد و گفت كه با یك ترتیب پرداخت برای تأمین هزینه هایی كه قبلاً به كشاورز تعلق گرفته بود موافقت كرده است.