کارکنان در فضاهای پناهگاه همیلتون “به اندازه ظرفیت” کشیده شده اند و خطر کند شدن گسترش را دارند

مقامات محلی می گویند ، کارکنان سیستم پناهگاه همیلتون “کاملاً گسترده” هستند و این برنامه های آینده برای گسترش فضاهای پناهگاه شهر را به خطر می اندازد.

دکتر کری بیل ، پزشک اصلی شبکه بهداشت پناهگاه ، گفت که تعداد کارکنان در فضاهای موجود کم است و افراد کافی برای پر کردن هر فضای ورودی وجود ندارد.

وی گفت: “هنگامی که اوضاع برای اولین بار در ماه مارس و آوریل آغاز شد و ما فضای انزوا را در مرکز اول انتاریو باز کردیم ، کارمندان شهری که کار نمی کردند کار می کردند.” “همه آن کارمندان شهر به کار خود برگشته اند ، بنابراین ما هیچ تأمین نیروی اضافی نداریم.”

“این طور نیست که پولی برای پرداخت هزینه کارمندان پیدا نشود. بلکه کارکنان پیدا نمی شوند که پول را به آنها بپردازند.”

ادوارد جان ، مدیر خدمات مسکن شهر ، تأیید کرد که کارکنان یک چالش هستند ، “به خصوص وقتی که ما می خواهیم سیستم را بیشتر گسترش دهیم.” اما دقیقاً مشخص نیست که شدت این محدودیت ها چقدر است.

جان روز جمعه در بیانیه ای گفت: “ما به همکاری شرکای خود ادامه می دهیم و به دنبال راه حل هایی برای کمک به تعهدات و فشارهای مداوم هستیم.”

پس از برچیده شدن اردوگاهی ، کیف ها در حوالی خیابان فرگوسن می نشینند. سیستم پناهگاه همیلتون آماده گسترش است ، اما به دنبال افرادی است که بتوانند موقعیت های ورودی را کمک کنند. (سامانتا کراگز / سی بی سی همیلتون)

این شهر به دنبال کاهش دما به دنبال افزودن فضای پناهگاه است. بیل گفت که مسائل مربوط به کارکنان در فضاهای موجود به این دلیل است که افراد مجبورند در خانه بمانند زیرا در انتظار نتیجه آزمایش COVID-19 هستند ، یا پس از تماس نزدیک با شخصی خارج از سیستم پناهگاه در حال انزوا هستند.

“این بدان معنی است که کمبود نسبی کارکنان وجود دارد و مردم ساعات بسیار طولانی تری از زمان معمول کار می کنند.”

“همه آنها بیش از حد کار می کنند ، کم درآمد دارند.”

فضای پناهگاه “نزدیک به ظرفیت”

سخنگوی شهر آیسلینگ هیگینز گفت: “پناهگاه های سراسر سیستم به استثنای پناهگاه های جوانان که در حدود 50 درصد نشسته اند ، تقریباً به ظرفیت نزدیک هستند.”

تعداد تخت ها در سیستم های محلی زنان و مردان در طی همه گیری به میزان قابل توجهی رشد کرده است. سیستم مردان از 194 تخت قبل از شیوع همه گیر به 262 تخت (که همچنین در هتل ها برای زوج ها نیز سرویس می دهند) رشد کرد. سیستم زنان بیش از دو برابر شده و از 46 تخت به 101 مورد رسیده است. همچنین 16 تخت جوانان و 80 تخت خانوادگی نیز در صورت لزوم سرریز هتل وجود دارد.

بیل گفت: شش خانه بازنشستگی که مجوز خود را باطل می کنند نیز سیستم را تحت فشار قرار داده است زیرا در نهایت ساکنان این خانه ها از فضای پناهگاه استفاده می کنند.

با وجود همه اینها ، هنوز جای خالی وجود دارد ، اما پل جانسون ، مدیر مرکز عملیات اورژانس شهر ، می گوید هر کسی که هنوز خارج از سیستم پناهگاه زندگی می کند به دلایل مختلف خود این کار را انتخاب کرده است.

سخت ماسک زدن برای اجرای در داخل پناهگاه ها

بیل گفت که چالش دیگری که پناهگاه ها با آن روبرو هستند مربوط به ماسک است – ساکنان از آنها استفاده نمی کنند.

“به نظر می رسد که ما در جلب ماسک زدن به این بچه ها اصلاً موفق نیستیم … تا آنجا که ممکن است ، شما آن را پیشنهاد می کنید … اما این مانند گله دادن گربه است.”

با وجود این ، فقط پنج مورد COVID-19 در سیستم پناهگاه همیلتون وجود داشته است. حتی یک مورد شیوع نداشته است.

بیل گفت که این شهر به خوبی در ساختن پناهگاه ها تا حد ممکن ایمن عمل کرده است.

این می تواند یک چالش باشد زیرا بیشتر فضاهای پناهگاه فضاهای مسکونی مشترک هستند (در غیر این صورت به عنوان محیط زندگی مشترک شناخته می شوند).

جانسون گفت برخی فضاها می توانند شش نفر را ببینند که در یک اتاق با هم خوابیده اند ، اما این حالت به سبک تختخواب سفری نیست.

با این حال ، “این یک سیستم پناهگاه سنتی است” اما ، جانسون می گوید ، “آن هنوز هم ایمن تر از بودن در خیابان است. این بسیار بیشتر از یک چادر به مردم ارائه می دهد. غذا تهیه می شود ، کارکنان متخصص در آنجا هستند و تمام اقدامات احتیاطی ایمنی برای COVID آنجا هستند “

وی گفت: “آیا تنظیمات اجتماع کمی بیشتر از اینکه خودتان باشید خطر بیشتری دارد؟ بله ، اما این کاملا به خود شما بستگی دارد.”

“عدم تعامل با افراد در راهرو ، تعامل خارج از خانه و همچنین. اتاق های خصوصی اگرچه در یک مورد مفید هستند ، اما در خالص ترین شکل محافظ هستند و افراد در مکان های دیگر نیز تعامل ندارند.”

یک اردوگاه زیرزمینی در منتهی الیه شرق همیلتون نشان می دهد که برخی از افراد که در این شهر بی خانمانی را تجربه می کنند ، زندگی می کنند. آب در ساختمان متروکه تاریک و مچ پا است. (بابی هریستوا / CBC)

به گفته جانسون ، اقدامات احتیاطی اصلی در سیستم پناهگاه شامل موارد زیر است:

  • فاصله بین تخت ها.
  • غربالگری هر زمان که شخصی وارد پناهگاه می شود.
  • یک سیستم تست که نتایج سریع را امکان پذیر می کند.
  • یک پناهگاه انزوا برای هر کسی که COVID-19 داشته باشد (حمل و نقل ارائه می شود).
  • زمان وعده های غذایی مبهوت
  • پوشاندن اجباری در فضای بسته.
  • اقدامات نظافت اضافی و تجهیزات حفاظت شخصی.

در حالی که سیستم پناهگاه رشد کرده و هنوز هم فضای کمی دارد ، اما از طرف تظاهرکنندگان “استرداد پلیس” برای مسکن دائمی رایگان و ارزان قیمت تماس گرفته شده است.

جانسون گفت که این شهر همچنین خواهان مسکن ارزان تر است و اذعان می کند که سیستم پناهگاه به تنهایی پاسخی برای بی خانمانی نیست. اما این شهر گفته است که برنامه ای برای بازپرداخت پلیس ندارد.

یادگیری از همه گیری

جانسون گفت این شهر به پول سطوح بالاتر دولت نیاز دارد.

“به همین دلیل ما در بررسی پروژه های تحت ابتکار مسکن سریع بسیار پرخاشگر بودیم [from the federal government]جانسون گفت: “ما بیش از 45 میلیارد دلار سرمایه خود را ارائه داده ایم به این امید که در جریان دوم پول بتوانیم بیش از 45 واحدی را که می توانیم با 10.8 میلیون دلار به همیلتون اختصاص دهیم ، بدست آوریم.”

“[Our team] از ارائه دهندگان مسکن می پرسیدند ، “ایده های مسکن خود را در اختیار ما قرار دهید” ، حتی وقتی بودجه مستقیمی نداشتیم زیرا می خواستیم آماده شویم … ما پروژه هایی داریم که آماده انجام هستند و برای دریافت آنها هیجان زده خواهیم شد برخی از آن واحدها بصورت آنلاین وجود دارد. “

بیل امیدوار است با پایان دوره COVID-19 کارهای بیشتری انجام شود.

بیل گفت: “همه ما امیدواریم که از انتهای دیگر این همه گیر خارج شویم ، با شناسایی موضوعاتی که سالهاست در سیستم وجود دارد و شاید بتوان برخی تغییرات را ایجاد کرد.”