کارتر ورههه، ستاره NHL، از واترداون، اسکیت، به دومین جام استنلی نزدیک‌تر می‌شود.

جام استنلی ممکن است به لطف کارتر ورههه، مهاجم فلوریدا پانترز، به واترداون، آنتی.

چهارشنبه شب، پانترز کارولینای هاریکنز را درنوردید و فینال کنفرانس شرق را پس از پیروزی 4-3 در بازی 4 در سان رایز فلوریدا به دست آورد.

ورهائگه و تیمش اکنون به فینال جام استنلی در اوایل ژوئن می روند و در مقابل وگاس یا دالاس بازی می کنند.

اگر پانترز برنده شود، این جام می تواند مانند سال 2021، پس از اینکه وی آن را به عنوان بخشی از تامپا بی لایتنینگ 2019-20 برنده شد، زادگاه ورههه را به گردش درآورد.

نه همه “رز و آفتاب”

ورههه قبل از پیوستن به همیلتون جونیور بولداگ، کار خود را با انجمن هاکی فلامبورو آغاز کرد.

Verhaeghe در نوجوانی با Niagara Ice Dogs در لیگ هاکی انتاریو بازی کرد. مربی سابق او، مارتی ویلیامسون، به سی‌بی‌سی گفت که همیلتون ورهههه اولین بار از چهار سالی که با سگ‌های یخی حضور داشت، “آرام” بود.

اما زمانی که در 17 سالگی تیم را ترک کرد، ویلیامسون گفت ورهیگه “مرکز شماره یک ما، کاپیتان ما بود – یک رهبر بسیار بسیار عالی.”

کن کوروف چهار سالی که با سگ های یخی بازی می کرد، ورهیگه را بیلله کرد، به این معنی که ورهیگه با خانواده کوروف زندگی می کرد و “مثل یکی از بچه ها” بود.

کوروف گفت: “او 24 ساعت هفته، هاکی، هاکی، هاکی متمرکز بود – که احتمالاً او را نسبت به خیلی از بچه ها برتری می داد.”

Verhaeghe توسط Maple Leafs تورنتو در پایان دویدن خود با نیاگارا Ice Dogs پیش نویس شد، اما ویلیامسون گفت که راه Verhaeghe به لیگ ملی هاکی (NHL) آسان نبود.

Verhaeghe از تورنتو Maple Leafs حذف شد و برای چند سال در لیگ هاکی آمریکا بازی کرد تا اینکه توسط تامپا بی لایتنینگ انتخاب شد، که بعداً جام استنلی را در سال 2020 برد.

وقتی ورهیگه در آگوست 2021 جام را به خانه آورد، بخش 15 آن زمان. جودی پارتریج با ورهیگه ملاقات کرد.

او سپس در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت: “من همیشه می دانستم که مردم جامعه ما قادر به کارهای بزرگ هستند و کارتر این باور را به تصویر می کشد. ما به شما بسیار افتخار می کنیم.”

لایتنینگ برنده جام استنلی
استیون استامکوس، کاپیتان تامپا بی لایتنینگ، پس از پیروزی 2-0 سری مقابل دالاس استارز در روز دوشنبه، با جام استنلی اسکیت می زند. (بروس بنت/گتی ایماژ)

ویلیامسون گفت که چند بازیکن OHL داشته است که او مربیگری کرده است تا به NHL راه پیدا کنند، اما گفت که از داستان Verhaeghe استفاده می کند تا به بازیکنان فعلی خود با Barrie Colts در مورد اهمیت کار سخت و پشتکار آموزش دهد.

او می‌گوید: «وقتی با بازیکنانم در باری صحبت می‌کنم، از کارتر استفاده می‌کنم، به عنوان مثالی عالی از اینکه همیشه گل رز و آفتاب نیست.

گاهی اوقات لحظات سختی پیش می‌آید و تیم‌ها تصمیم می‌گیرند و شما می‌توانید با آنها زندگی کنید و سپس باید سخت کار کنید تا فرصت بعدی را به دست آورید.”

در حال حاضر یک بازیکن “رفتن به”: مربی سابق

وقتی تامپا بی لایتنینگ در سال 2020 برای جام بازی کرد، ویلیامسون گفت که ورهیگه زمان یخ زیادی ندیده است.

اما ورهیگه در این فصل به ویلیامسون یادآوری کرد: “آن بازیکنی که من در چند سال آخر مربیگری او را بر عهده داشتم، جایی که او در هر بازی تاثیرگذار بود.”

او یکی از دو بازیکن پانترز از انتاریو است – مدافع براندون مونتور تا حدی در نزدیکی Six Nations of the Grand River بزرگ شد.

او گفت وقتی ورهیگه با تامپا بی بازی می‌کرد «او فقط یک تکه از پازل بود»، اما اکنون «یک آدم پیشرو» است.

قبلاً در این فصل پلی آف، ورهیگه به ​​پانترز کمک کرد تا تیم شماره یک لیگ را در طول فصل معمولی، بوستون بروینز، شکست دهد، سپس تورنتو میپل لیفز را با شکست دادن آنها در پنج بازی، غافلگیر کرد، پیش از اینکه روز چهارشنبه، کارولینا هاریکنز را جارو کرد.

ویلیامسون گفت: “با دیدن موفقیت او، می دانید، فقط لبخندی بر لبان من می نشاند.”