پلیس پیل می گوید که 2 نفر از اوکویل، آنتی، پس از قاچاق یک زن وینیپگ برای تجارت جنسی دستگیر شدند.

پلیس منطقه ای پیل می گوید که یک زن وینیپگ توسط دو نفر مورد استثمار و کنترل قرار گرفت که او را به جنوب انتاریو آوردند تا به عنوان اسکورت کار کند.

پلیس پیل جمعه گذشته در بیانیه‌ای خبری گفت: در آگوست 2022، زنی به پلیس وینی‌پگ آمد و گفت که یک مرد و یک زن او را متقاعد کردند که به منطقه پیل که شامل میسیساگا و برامپتون، آنتن‌ها می‌شود، برود تا به عنوان اسکورت کار کند. .

پلیس گفت: هنگامی که او به انتاریو رسید، آنها ظاهراً از او استثمار کردند و زندگی او را کنترل کردند، در حالی که از نظر مالی سود می بردند.

Cst سخنگوی پلیس پیل گفت که پلیس معتقد است که این زن حدود یک هفته تحت کنترل دو متهم بوده است. سارا پتن پاتن گفت که این زن پس از بازگشت به شهر خود به پلیس وینیپگ گزارش داد و افزود که دو نیروی پلیس با هم همکاری کردند.

پتن گفت که به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی نمی تواند در مورد اینکه آیا قربانی مجروح شده و اکنون در کجاست، اظهار نظر کند.

روز چهارشنبه، 24 می، یک مرد 39 ساله اهل اوکویل دستگیر شد. روز بعد، یک زن 23 ساله خود را به پلیس تبدیل کرد.

آنها هر دو به تعدادی از جرایم، از جمله قاچاق انسان، تبلیغ خدمات جنسی و اعمال کنترل، هدایت یا نفوذ متهم هستند.

این مرد برای صدور قرار وثیقه بازداشت شد و زن برای حضور در دادگاه در تاریخ بعدی آزاد شد.

بازرسان بر این باورند که ممکن است قربانیان بیشتری، به ویژه در منطقه تورنتو بزرگ وجود داشته باشند، و از آنها می‌خواهند با شماره 905-453-2121، داخلی 3555 با پلیس تماس بگیرند.