پلیس پس از متلاشی کردن باند مرتبط با قتل نوجوان بی گناه ، 88 نفر را دستگیر کرد

مقامات پلیس Peel روز سه شنبه هنگام اعلام ده ها دستگیری گفتند ، باند موسوم به “New Money So Sick” پشت مجموعه ای از جنایات گستاخانه و خشونت آمیز در سراسر GTA در سال های اخیر بود.

نیش Draiappah ، رئیس پلیس منطقه Peel در یک کنفرانس مطبوعاتی صبح چهارشنبه گفت ، یک عملیات مشترک مشترک با عنوان “پروژه سایفون” این باند را به قاچاق مواد مخدر ، قاچاق انسان ، پولشویی و یک سری تیراندازی مرتبط کرده است.

این شامل تیراندازی به شدت جوناتان دیویس 17 ساله است – یک تماشاچی بی گناه که در روز روشن در مالتون در سال 2019 به ضرب گلوله کشته شد – و همچنین تیراندازی به جیووانی دلاهای 28 ساله در می سی سیاگا.

Draiappah گفت: “این سازمان با برخی از خشونت آمیزترین خشونت هایی که جامعه ما طی چند سال گذشته متحمل شده مرتبط است.”

تحقیقات در سپتامبر سال 2019 آغاز شد ، زمانی که افسران شروع به جستجوی شبکه تحویل دارو کردند که از میسیساگا و برامپتون فعالیت می کرد. Draiappah گفت ، سرانجام پلیس کشف کرد این باند به یک شبکه گسترده قاچاق مواد مخدر در سراسر GTA متصل است که مقادیر زیادی کوکائین و فنتانیل را جابجا می کرد.

پلیس می گوید که آنها در رابطه با این گروه 83 حکم جستجو در منطقه را اجرا کرده و 88 نفر دستگیر شده اند. Draiappah گفت که پلیس انتظار دارد بیش از 800 اتهام در رابطه با تحقیقات آنها ، از جمله شرکت در یک سازمان جنایی ، جرایم اسلحه گرم ، نگهداری و قاچاق مواد مخدر ، قتل ، و توطئه برای ارتکاب جرم قابل ادعا تشکیل شود.

رئیس گفت ، 34 اسلحه کشف و ضبط شده است ، در کنار بیش از 1.39 میلیون دلار پول نقد و 1.9 میلیون دلار مواد مخدر ، از جمله 1.4 کیلوگرم فنتانیل ، 13.7 کیلوگرم کوکائین و 187 کیلوگرم ماری جوانا.

Draiappah گفت: “ما اعتقاد داریم که ضبط این اسلحه های گرم زندگی را نجات داده است.”

باند مرتبط با چندین تیراندازی است

جایگزین مارتین اوتاوی در جریان کنفرانس خبری صبح چهارشنبه نحوه دخالت این باند در مرگ دیویس را بیان کرد.

اوتاوی گفت که در 14 سپتامبر 2019 ، یک باند رقیب در پشت ساختمان آپارتمانی محل زندگی دیویس در مالتون جمع شده بودند. دو وسیله نقلیه به عقب برگشتند و آن وقت بود که هفت نفر همه پیاده شدند و شروع به تیراندازی به سمت گروه کردند. پلیس می گوید اینها همه بخشی از درگیری باندهای مداوم بوده است.

شش نفر مورد اصابت قرار گرفتند ، از جمله دیویس که درگذشت.

اوتاوی گفت: “جاناتان در هیچ جنایت گروهی مشارکت نداشت و یک قربانی بی گناه بود که خود را در میان تیراندازی گرفتار کرد.”

تماشا کنید | تصاویر امنیتی تیراندازی در خارج از مجتمع آپارتمانی مالتون را نشان می دهد

هشدار: این ویدئو لحظاتی را شلیک می کند که یک باند در یک مجتمع آپارتمانی برامپتون در سال 2019 شلیک کرده است. پلیس پیل امروز اعلام کرد که آنها معتقدند تیراندازی منجر به کشته شدن یک نوجوان بی گناه بخشی از اختلافات بین باندهای رقیب است. 0:52

پیش از این پلیس اعلام کرده بود که ایمن احمد 19 ساله از میسیساگا و جاوه والدز 21 ساله از برامپتون به جرم توطئه برای قتل در رابطه با مرگ هر دو دیویس و دله های متهم شده اند.

اوتاوی همچنین چگونگی مرگ Delahaye را در ماه اکتبر سال 2019 بیان کرد. اوتاوی گفت ، او در چراغ قرمز در یک وسیله نقلیه به همراه سه نفر دیگر در میسیساگا متوقف شد که یک ماشین در سمت مسافر قرار گرفت و دو نفر آتش گشودند.

هر چهار نفر داخل اولین وسیله نقلیه مورد اصابت قرار گرفتند و دلاهایی کشته شد. بقیه به شدت زخمی شدند اما جان سالم به در بردند. اتاوی گفت که این دو تیراندازی “از نظر قانونی” بهم پیوسته بودند و در نهایت پلیس تشخیص داد که وسیله نقلیه مشابهی در هر دو مورد استفاده شده است.

همچنین به شلیک قبرستان متصل شده است

پلیس همچنین این باند را به کشته شدن یک مرد در میسیساگا در تاریخ 3 اوت سال جاری مرتبط کرده است. پلیس می گوید مقتول مشتری مکرر عملیات غیرقانونی قابلمه سیار بود که توسط این باند اداره می شد و معتقد است این ارتباط عاملی برای مرگ وی بود.

محققان می گویند محمود الرماهی ، یکی از رهبران New Money So Sick ، ​​در تاریخ 12 نوامبر دستگیر شد و به جرم قتل در درجه اول و توطئه برای ارتکاب جرم قابل ادعا در رابطه با آن حادثه متهم شد.

دستگیری الرماهی پس از تلاش اخیر برای جان وی صورت گرفت. پلیس می گوید دو مرد در تاریخ 29 اکتبر هنگامی که وی در یک وسیله نقلیه در نوبلتون ، شمال تورنتو بود ، به او نزدیک شدند و آتش گشودند. الرماهی توانست پرواز کند و صدمه ای ندید. اوتاوی گفت که این تحقیقات در حال انجام است.

پلیس گفت که این باند همچنین به تیراندازی در گورستان برامپتون از 31 آگوست مرتبط شده است. Ottaway گفت ، اعضای New Money So Sick در قبرستان بودند تا تولد دوستی را که در سال 2016 قتل داده بود ، جشن بگیرند.

آن زمان بود که چندین نفر حاضر شدند و شروع به تیراندازی کردند که منجر به درگیری مسلحانه با بیش از 70 گلوله شلیک شد. سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند اما زنده مانده بودند.

اوتاوی گفت که تحقیقات در حال انجام است و پیش بینی می شود که بازداشت و اتهامات بیشتری نیز صادر شود.

وی گفت: “ما این را در جامعه تحمل نخواهیم كرد.”