پلیس همیلتون می‌گوید 2 مستأجر در اقامتگاه استونی کریک کشته شدند، مردی که داخل آن سنگر شده بود دیگر تهدیدی نیست.

پلیس همیلتون می گوید پس از اینکه دو نفر در خانه ای در خیابان جونز و خیابان بارتون جسد پیدا کردند و پلیس با مردی که “خود را در خانه با سلاح گرم سنگر کرده بود” درگیر شد، در استونی کریک “دیگر تهدیدی برای امنیت عمومی” وجود ندارد.

پلیس اندکی قبل از ساعت 1 بامداد یکشنبه بیانیه ای را منتشر کرد، دو ساعت پس از آنکه از ساکنان نزدیک خیابان جونز 322 پرسید. “به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی در زیرزمین خود پناه بگیرند” در حالی که آنها برای یک “راه حل مسالمت آمیز” با مرد تلاش می کنند.

آنها گفتند که مردی در “نزاع مالک و مستاجر” به دو نفر تیراندازی کرد و یک زن 27 ساله و یک مرد 28 ساله که هر دو مستأجر بودند، پس از پاسخگویی پلیس به صحنه در حوالی ساعت 5:40 بعد از ظهر، جسد پیدا کردند. شنبه.

سپس صاحبخانه 57 ساله خود را در داخل سنگر گرفت. پلیس گفت که او اسلحه های گرم ثبت کرده است.

پلیس گفت: «واحد واکنش اضطراری پلیس همیلتون منطقه را مهار کرد، در حالی که مذاکره کنندگان در تلاش برای حل مسالمت آمیز حادثه با مرد در تماس بودند.

“در یک نقطه از مذاکرات، مظنون به خودروی زرهی پلیس همیلتون شلیک کرد. مظنون بعداً گلوله های دیگری شلیک کرد که منجر به تعامل با پلیس شد.”

پلیس نگفت که چه نتیجه ای به این تعامل منجر شد یا چرا دقیقاً “دیگر تهدیدی وجود ندارد”، اما گفت که واحد تحقیقات ویژه (SIU) مطلع شده و “وظیفه آنها را مورد استناد قرار داده است.”

SIU رفتار افسران پلیس هنگام تیراندازی به شخصی و همچنین حوادثی که پلیس منجر به مرگ یا جراحت جدی می شود را بررسی می کند.

پلیس گفت که به خانواده هر دو قربانی اطلاع داده شده است اما نام قربانیان فعلا اعلام نخواهد شد.

آنها همچنین از هر شاهدی خواستند که جلو بیاید و گفتند که “برای مدتی” در منطقه می مانند و از مردم می خواهند که همچنان از منطقه اجتناب کنند.