پس از کارکنان مثبت COVID-19 در مدرسه واترلو ، به دانشجویان و کارمندان گفته شد که باید منزوی شوند

هیئت مدرسه منطقه ای واترلو (WRDSB) در حال تحقیق در مورد کار یک عضو در مدرسه دولتی Centennial در واترلو در حالی که عفونی بود و در انتظار نتایج آزمون COVID-19 بود ، که بعدا مثبت اعلام شد.

طبق هیئت مدیره مدرسه ، کارمندان علامت دار بودند و تا روز سه شنبه در مدرسه حضور داشتند ، یک روز قبل از اینکه فرد متوجه شود که آنها COVID-19 مثبت هستند.

بهداشت عمومی دست کم شش کلاس را به عنوان یک نتیجه از تماس با خطر بالا با مورد مثبت ، تا 2 دسامبر منزوی کرد. دانش آموزان تأثیر پذیر انتظار می رود که در مدرسه آنلاین شرکت کنند.

آلانا راسل ، مدیر ارشد ارتباطات هیئت مدیره مدرسه گفت: “این وضعیت ناخوشایندی است که مستقیماً در تضاد با پروتکل های ایمنی و بهداشتی است که ما در مدارس وضع کرده ایم.”

“ما بررسی خواهیم کرد که چگونه این فرد در زمانی که منتظر نتیجه آزمون بودند در مدرسه بوده است و ما این پیام را برای کارکنان خود تقویت خواهیم کرد که هر کسی ممکن است علائمی را تجربه کند یا دلیلی برای باور داشتن آنها به COVID داشته باشد -19 به خانه و دوری از مدارس نیاز دارد. “

قوانین ایمنی و بهداشت

راسل گفت كه همه كاركنان و دانش آموزان بايد يك ابزار خودارزيابي روزانه را تكميل كنند و قوانين مربوط به پوشش و فاصله فيزيكي را دنبال كنند.

وی گفت این یک وضعیت “منحصر به فرد” است زیرا اکثر اعضای هیئت مدیره از دستورالعمل های بهداشت و ایمنی پیروی می کنند. با این وجود ، هیئت مدیره در مورد پروتکل ها برای کمک به جلوگیری از حوادث مشابه در آینده ، یادآوری هایی را برای کارمندان مدرسه ارسال می کند.

راسل گفت: “ما می فهمیم که جامعه ما به دنبال پاسخ است و ما نیز”.

“ما با جامعه خود شفاف بوده ایم و در تمام این شیوع همه جانبه ادامه خواهیم داد. ما همچنان به بیان جزئیات موارد مثبت در سراسر مدارس خود ادامه خواهیم داد و می فهمیم که انتظار برای تحقیق و درک شرایط پیرامون این امر و ما متعهد به انجام دادن آن.”

راسل گفت که خیلی زود است که بفهمیم آیا کارمند با عواقبی روبرو خواهد شد یا خیر. هیئت مدیره به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی ، موقعیت دقیق کارمندان را – چه معلم آنها و چه یکی دیگر از کارمندان – آزاد نمی کند.

“شما بچه ها را به خطر می اندازید”

نخست وزیر داگ فورد روز چهارشنبه در جریان جلسات مطبوعاتی در مورد این حادثه س askedال شد.

وی به خبرنگاران گفت: “اگر علائمی از خود نشان می دهید و به مدرسه می روید ، همه را به خطر می اندازید. بچه ها را به خطر می اندازید. سایر مربیان را نیز به خطر می اندازید.”

وی افزود: “این غیرقابل قبول است”. “من نمی توانم باور كنم كه یك نفر پس از تبلیغ بی وقفه در اینجا هنوز این كار را انجام دهد.”

دکتر Hsiu-Li Wang ، مسئول بهداشت پزشکی منطقه واترلو گفت که شیوع آن در مدرسه اعلام نشده است زیرا هیچ انتقال در محیط مشخص نشده است.

وی در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت: “بهداشت عمومی به همکاری نزدیک با شرکای هیئت مدیره مدرسه ما ادامه خواهد داد تا از اقدامات مناسب پیشگیری و کنترل عفونت اطمینان حاصل شود و آنها از پشتیبانی لازم برخوردار باشند.”

والدین و کارمندان در مدرسه از طریق هیئت مدیره مدرسه به روز رسانی در مورد پرونده را دریافت می کنند.