پروژه تحت هدایت نوجوانان ، تأثیر همه گیر بر جوانان را برجسته می کند

شورای جوانان TheMuseum در حال روشن کردن شرایطی است که جوانان برای همه گیر شدن در آن به سر می برند.

این گروه که سال گذشته تشکیل شد ، از نوجوانان تا 17 سال تشکیل شده است که علاقه زیادی به جامعه خود دارند.

آنها اکنون در حال کار بر روی یک نمایشگاه به سبک مستند هستند که در آن جوانان جوانان بین چهار تا 24 سال کانادا حضور خواهند داشت. شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که نحوه تأثیر همه گیری بر زندگی آنها را به اشتراک بگذارند.

پایتون مکی ، سرپرست پروژه ، 17 ساله ، گفت که هدف این است که به جوانان کانادایی صدا بدهیم.

وی گفت: “ما نظرات رسانه ها ، سیاستمداران و سخنرانان بزرگسال را به دست می آوریم ، اما فرصتی برای گروه های جوان كه تحت تأثیر مستقیم تری قرار گرفته اند نبوده است. بنابراین واقعاً تلاش می شود تا این خلا را پر كنیم.”

وی افزود: “امروزه در جهان ما دریافت نظرات همه تقریباً ضروری است … بنابراین می توانیم درک کاملی از نحوه تجربه افراد خارج از حلقه ما از جهان داشته باشیم و همچنین ایجاد همدلی کنیم.”

مکی می گوید که به دلیل بیماری همه گیر شغل خود را از دست داد و تعطیلات را قطع کرد ، اما بزرگترین نگرانی او تغییر در مدرسه بود. وقتی نوبت به آموزش می رسد ، او می گوید: “گرفتن کار انجام کار چندان آسان نیست.”

نمایشگاه ها تابستان سال آینده در موزه و آنلاین

نامراتا میشرا ، رئیس گروه ، گفت که این مهم است که عموم مردم از دیدگاه جوانان می آموزند.

وی گفت: “ما می توانیم با كودكان كوچكترماند شویم … در عین حال ، در دوره حساس زندگی خود هستیم كه تصمیمات عمده می گیریم … با این حساب ، می توانیم با مخاطبان بالغ نیز ارتباط برقرار كنیم.”

شورای جوانان به دنبال ارسال مطالب در طول ماه است و قصد دارد در هفته های آینده با شرکت کنندگان تماس بگیرد تا مصاحبه هایی را برای نمایشگاه انجام دهد.

تجربیات در دو نمایشگاه منعکس می شود: بصری در یک نمایشگاه فیزیکی در موزه و یک نمایشگاه مجازی بصورت آنلاین. شورای جوانان قصد دارد تابستان سال آینده از نمایشگاه ها رونمایی کند.