وزیر گفت: خانه های LTC انتاریو علی رغم شیوع بیماری که منجر به 8 مرگ شده است ، “بسیار بهتر” عمل می کنند

وزیر مراقبت طولانی مدت انتاریو از واکنش دولت خود در روز دوشنبه در برابر شیوع COVID-19 در خانه های نگهداری استان ، از جمله یک مورد که در آن هشت نفر جان خود را از دست داده اند ، دفاع کرد – گفت: این استان در بهار از موج اول ویروس درس گرفته است.

مریلی فولرتون در اولین اظهار نظرهای عمومی خود از زمان شیوع در انجمن مراقبت از راک کلیف در اسکاربورو ، به انتقادات مبنی بر اینکه وزارت وی برای جلوگیری از موج دوم عفونت ها اقدامات کافی انجام نداده است ، پاسخ داد. وی به خبرنگاران در پارک کوئین گفت که مأموران پزشکی می توانند سریعتر از استان تحت قانون حمایت و ارتقا Health بهداشت اقدام کنند.

فولرتون روز دوشنبه گفت: “اقدامات ما مقداری بیشتر طول می کشد. زمان اساسی است.” وی افزود: “من معتقدم كه افسران پزشكی بهداشت از چنین توانایی برخوردارند و باید آنها را در صورت لزوم رسیدگی كنند.

اظهارات وی پس از آن است که شرکت صاحب انجمن مراقبت Rockcliffe ، Sienna Senior Living ، گزارش شیوع بیش از نیمی از ساکنان آن را به COVID-19 آلوده کرده است.

روز دوشنبه ، زندگی بزرگسالان Sienna نشان داد که از زمان اعلام شیوع در 2 نوامبر ، 8 نفر در Rockcliffe جان خود را از دست داده اند. در مجموع 135 نفر از ساکنان و 63 نفر از کارکنان آزمایش مثبت داشته اند. پنج پرونده مقیم به عنوان حل شده علامت گذاری شده و 13 نفر دیگر از کارکنان برای بازگشت به کار خود پاکسازی شده اند.

این خانه که دارای 204 تختخواب است ، 165 نفر سکنه دارد.

این عفونت ها و مرگ ها ماه ها پس از آن رخ داد که اولین موج ویروس جدید کرونا در خانه های مراقبت طولانی مدت این استان رخ داد و بیش از 62 درصد از مرگ ناشی از COVID-19 در استان را تشکیل می داد.

فولرتون به خانواده های درگذشتگان تسلیت گفت. وی گفت: “هر اقدامی باید انجام شود.”

هشت نفر پس از اعلام شیوع COVID-19 در 2 نوامبر در Rockcliffe Care Community جان خود را از دست دادند. (مایکل چارلز کول / CBC)

اما وزیر همچنین گفت که 92 درصد از خانه های مراقبت طولانی مدت انتاریو هیچ مورد COVID-19 در میان ساکنان ندارند.

وی گفت: “شکی نیست که از موج اول درسهایی گرفته شده است و داده ها نشان می دهد که خانه های ما بسیار بسیار بهتر کار می کنند. ما درک می کنیم که شرایط واقعا چالش برانگیز در مناطقی است که شیوع بالاتری دارد و تورنتو گواه آن است.” .

تماشا کنید | Kelda Yuen از CBC با متخصصان در مورد درسهای آموخته شده از COVID-19 در میان شیوع گسترده مصاحبه می کند

Kelda Yuen از CBC با متخصصانی صحبت می کند که می گویند اقدامات بیشتری در خانه های مراقبت طولانی مدت برای جلوگیری از بدتر شدن شیوع COVID-19 لازم است. اکنون هشت نفر در شیوع بیماری Rockcliffe Care Community در Scarborough جان خود را از دست داده اند. 3:02

فولرتون افزود كه دولت می تواند آزمایش در خانه های مراقبت طولانی مدت را بهبود بخشد.

“آزمایش کامل نیست. شرایطی وجود دارد که یک نفر با یک وضعیت مثبت COVID-19 روبرو خواهد شد. ما آزمایش های سریعی را ارائه می دهیم. آنها به همان سرعتی که من می خواهم نمی آیند. بیا ، “او گفت.

ده ها نفر در کوئین پارک به دلیل لایحه دولت اعتراض کردند

اوایل روز دوشنبه ، ده ها نفر از اعضای خانواده ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت در زمین چمن پارک کوئین اعتراض کردند و گفتند آنها نگرانند که فاجعه موج اول در موج دوم نیز تکرار شود.

مورین مک درموت ، مادر 93 ساله اش که مدت دو سال در مراقبت طولانی مدت زندگی کرده است ، گفت که خانه های انتفاعی به جای مردم ارزش پول دارند و نتیجه این است که “به شدت” از ساکنان غفلت شده است. مادر وی که به زوال عقل و بیماری انسداد ریوی مزمن یا COPD مبتلا است ، در ماه مه آزمایش COVID-19 مثبت شد.

وی گفت: “ما دیگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم.”

مک درموت گفت که دولت باید “سیب های بد” را مسئول بداند و لایحه 218 را لغو کند – قانونی که در ماه اکتبر وضع شده است و به موجب آن محافظت از مسئولیت مشاغل مختلف ، غیرانتفاعی و کارگران در برابر دعاوی مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19 فراهم می شود. روز دوشنبه سومین خواندن را پشت سر گذاشت.

مورین مک درموت ، مادر 93 ساله وی که مدت دو سال در مراقبت طولانی مدت زندگی کرده است ، می گوید خانه های انتفاعی به جای مردم ارزش پول دارند و نتیجه این است که “به شدت” از ساکنان غفلت شده است. او می گوید: “ما دیگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم.” (CBC)

متخصص می گوید ، سیستم مراقبت های بهداشتی از موج 1 آموخته است

در همین حال ، دکتر آلیسون مک گیر ، پزشک بیماری عفونی در سیستم بهداشتی سینا ، روز دوشنبه گفت که سیستم مراقبت های بهداشتی از موج اول درس گرفته است ، اما همچنین اشتباهاتی نیز مرتکب شده است.

مک گیر گفت: “ما چقدر پیشگیری و مدیریت شیوع را به چالش کشیدیم و کار کافی انجام ندادیم تا مطمئن شویم از افراد تحت مراقبت طولانی مدت به اندازه کافی محافظت می شود.”

اکنون ، وی گفت ، اعضای کارکنان هر دو هفته یکبار غربال می شوند ، غربالگری دقیق تری از افراد برای علائم انجام می شود ، کارکنان توجه بیشتری به علائم جزئی دارند و در هنگام بیماری در خانه می مانند ، و سیستم برای کاهش تعداد افراد در اتاقهای چهار تخته

همچنین تجهیزات بهتر و با ثبات تری از تجهیزات حفاظت شخصی وجود دارد.

وی گفت: “چیزهای زیادی وجود دارد که بهتر است ، اما جای تردید نیست که ما هنوز شاهد شیوع بسیار بزرگی هستیم که در آن بسیاری از ساکنان و کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت به بیماری مبتلا می شوند.”

همچنین ، وی گفت ، آموزش کافی در مورد پیشگیری و کنترل عفونت وجود ندارد ، این سیستم بیمارستان ها را با سرعت کافی با خانه ها جفت نمی کند و می توانست کارهای بیشتری برای حمایت از نیروی کار مراقبت طولانی مدت در خانه انجام دهد.

وی گفت: “مواردی وجود داشت که ترجیح دادیم انجام ندهیم زیرا گران بودند و مردم فکر می کردند شاید بتوانیم از پس آن بر بیاییم.”

دکتر آلیسون مک گیر ، پزشک بیماری عفونی در سیستم بهداشت سینا ، می گوید که سیستم مراقبت های بهداشتی از موج اول درس گرفته است ، اما اشتباهاتی را نیز مرتکب شده است. “ما چقدر پیشگیری و مدیریت شیوع را به چالش کشیدیم.” (Craig Chivers / CBC)

وی گفت ، اکنون در موج دوم ، به محض شروع شیوع بیماری ، خانه ها در جلوگیری از انتقال مداوم مشکل دارند.

مک گیر گفت که یک راه موثر برای جلوگیری از عفونت این است که همه کارمندان در خانه های مراقبت طولانی مدت خود را از جامعه جدا کنند اما او اذعان می کند که برای این انزوا باید به خوبی جبران شود.

وی همچنین گفت این قانون که کارکنان فقط در یک مرکز می توانند کار کنند فقط در صورتی که در آژانس کار نکنند اعمال می شود.

وی گفت: “ما یک قاعده پایه ایجاد کردیم و این احتمالاً خوب است ، اما اطمینان حاصل نکردیم که این قانون همیشه در هر شرایطی اعمال می شود.” “پرسنل مراقبت طولانی مدت بسیار دشوار است.”

وی گفت که این سیستم به “کادری” از افرادی نیاز دارد که بتوانند به خانه های مراقبت طولانی مدت در مشکل کمک کنند ، مانند BC.

وی گفت: “ما می توانستیم آن تیم ها را جمع کنیم.”