والدین پس از آزمایش توسط CBC Marketplace ، به دنبال ماسک بهتر برای مبارزه با COVID-19 در مدارس TDSB هستند

بعضی از والدین از هیئت مدارس منطقه ای تورنتو و استان می خواهند تا اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان با پوشش مناسب صورت ، سرعت پخش COVID-19 را هنگام فراموش کردن آوردن ماسک به کلاس کاهش می دهند.

این جنجال پس از آن آغاز شد که کورتلی تئولیس در مورد آزمایش ماسکهایی که از طرف CBC انجام شده بود ، مطالعه کرد بازار او سبد پوشش صورت خانواده اش را مرتب کرد ، ماسکهای پشتیبان صادر شده برای دو فرزندش را در مدرسه ابتدایی آنها در تورنتو بیرون کشید و آنها را با نتایج مقایسه کرد.

ترکیبی از پارچه ها ، با یک لایه داخلی 100 درصد پنبه و یک لایه بیرونی 100 درصد پلی استر ، در میان قرار گرفتند “بدترین عملکرد” ​​در بین بیش از 20 ماسک مختلف آزمایش شده است.

تئولیس توضیح داد: “همه سر و صداهای دیگر درباره آنچه نمی دانیم ، اینها واقعاً مسائل دشواری هستند.” “برای من ، این یک پیروزی در شرایط بسیار پیچیده ای بسیار آسان به نظر می رسد.”

بنابراین ، او به مدرسه تماس گرفت.

روزانا ساردلا ، مدیر مدرسه عمومی Fern Avenue ، به CBC تأیید کرد که ماسک ها بخشی از حمل تجهیزات محافظتی شخصی است که مدرسه در سپتامبر قبل از شروع کلاس ها از شورای مدرسه منطقه تورنتو (TDSB) دریافت کرده است.

هنگامی که والدین با آنها تماس گرفتند ، مدرسه بلافاصله آنها را جایگزین ماسکهای نوع جراحی به رنگ آبی کرد که در ردیف “بهترین مجریان” قرار داشتند.

TDSB تنظیم خواهد شد “اگر توصیه های پزشکی با گذشت زمان تغییر کند”

اما همه مدارس TDSB این کار را انجام نداده اند.

ریان برد سخنگوی TDSB در بیانیه ای به CBC News گفت: “هیچ تغییری توسط وزارت آموزش و پرورش یا بهداشت عمومی تورنتو توصیه نشده است.”

لایه داخلی ماسک پشتیبان TDSB از 100 درصد پنبه ساخته شده است. لایه بیرونی 100 درصد پلی استر است. این ترکیب در بین “20 مورد آزمایش شده برای Marketplace CBC” در “بدترین” عملکرد است. (کورتلی تئولیس)

“اگر مشاوره پزشکی با توجه به اقدامات بهداشتی و ایمنی به مرور تغییر کند ، ما مطابق با آن تنظیم خواهیم کرد ،”

پرنده می گوید ، دانش آموزان تشویق می شوند كه “ماسك / پوشش صورت خود را تهیه كنند ، اما ما اطمینان حاصل كرده ایم كه در صورت نیاز دانش آموزان ، ماسك پشتی / پوشش صورت در مدارس موجود است.”

اما این برای همه والدین از جمله کیت رابینوویچ که دو فرزند در مدرسه دولتی Fern Avenue دارد خوب نیست.

خوشحالم که TDSB ماسک هایی را برای کودکانی تهیه می کند که آنها را فراموش کرده یا ندارند ، “اما وی افزود که پوشش های صورت اگر موثر نباشند کمک چندانی نمی کنند.

“به خصوص به دلیل ازدحام بیش از حد در برخی از کلاسها و تهویه مناسب ، داشتن ماسکهایی که م workثر هستند [well] مهمتر از هر زمان دیگری هستند. ”

موارد COVID-19 در تورنتو در حال افزایش است. دولت استانی دستور داد برای تورنتو و منطقه پیل که در روز دوشنبه آغاز شد ، قفل قفل شود و حداقل تا 21 دسامبر ادامه خواهد داشت. مدارس باز هستند.

رابینوویچ گفت: “من می خواهم یک یادآوری از ماسکهایی را که قبلا توزیع شده بودند ، و توزیع ماسکهایی را که از نظر علمی ثابت شده بیشتر می کنند ببینم.”

وی اظهار داشت که لازم نیست همه ماسک ها جایگزین شوند. “این می تواند یک توزیع مبتنی بر حقوق صاحبان سهام برای کودکانی باشد که بیشتر به آن نیاز دارند.”

این نمودار دو لایه را نشان می دهد: 100 درصد پلی استر بیرونی ، 100 درصد پنبه داخلی ، همان آرایش صورت ماسک های توزیع شده توسط TDSB به مدارس. (CBC Marketplace)

وقتی دولت سی بی سی با آنها تماس گرفت ، دولت استانی اظهار داشت که “ماسک های پارچه ای مورد اشاره” همان مواردی نیستند که توسط وزارت دولت و خدمات مصرف کننده به مدارس ارائه می شوند.

“مدارس برای حمایت از محیط های یادگیری سالم و ایمن ، از جمله غربالگری ، بهداشت دست و آداب تنفس ، تمیز کردن محیط و ضد عفونی ، محیط مدرسه مناسب ، کوهورت ، فاصله فیزیکی و بهینه سازی تهویه / کیفیت هوا و همچنین ماسک گذاری ، از رویکردی چند لایه استفاده می کنند. برای دانش آموزان و تجهیزات حفاظت شخصی کارکنان ، “سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اینگرید اندرسون گفت.

“راهنمایی های وزارتخانه یک خط مبنا را ارائه می دهد و به هیئت های مدارس اجازه داده می شود که سازگاری هایی را انجام دهند – مانند موارد ضروری برای استفاده از ماسک – که اقدامات بهداشتی و ایمنی را پشتیبانی می کنند.”

آزمایشات انجام شده برای CBC’s Marketplace ماسک های نوع جراحی آبی را در میان “بهترین مجریان” ذکر کرده است. اگر دانش آموزان ماسک خود را فراموش یا از دست بدهند ، مدرسه دولتی Fern Avenue اکنون این نوع ماسک را به عنوان پشتیبان تهیه می کند. (CBC Marketplace)

همه اینها والدین را به فکر فرو می برد که آیا باید کارهای بیشتری انجام شود و توسط چه کسی انجام می شود.

رابینوویچ گفت: “کسی باید مسئولیت این کار را بپذیرد ، و من صادقانه نمی دانم که به عنوان پدر و مادر چه کسی باید باشد.”

تئولیس گفت: “من خیلی دوست دارم م mostثرترین ماسک هایی را که به بچه های ما داده می شود ببینم.”