همه چیز درباره نحوه افزایش شتاب و توان خروجی خودرو – مجله تخصصی خودرو

Remap کردن ECU در واقع دست کاری در جداول ECU میباشد ، البته ناگفته نماند که نظر بسیاری از افراد بر این است که ریمپ کردن ای سی یو خطرناک است اما در واقعیت شما با ریمپ کردن ECU هم توان خودرو را افزایش میدهید و هم میزان مصرف سوخت را کاهش میدهید و این یک معادله دو سر برد است. در جواب به این سوال باید بگوییم که بله جنس هدرز مورد استفاده بسیار بسیار مهم است ، هدرز ها در انواع جنس های مختلف وجود دارند که معمولاً بسیاری از آنها کیفیت کافی را ندارند به همین دلیل شما باید از جنس استیل استفاده کنید ، در ایران تولید کننده های حرفه ای وجود دارند که هدرزهایی از جنس استیل تولید مینمایند. در این بخش از مطلب شما را با انواع شمع آشنا میکنیم و مزایای استفاده از آنها را برای شما بیان میکنیم. بهتر است بدانید تقویت سوخت خودرو با استفاده از مکمل سوخت مورد تایید و مطمئن و فیلتر هوا در طولانی مدت هزینه های موتور شما را به میزان بالایی کاهش می دهد. استفاده از لاستیک خوب و استاندارد هم مانند استفاده از یک مکمل سوخت استاندارد برای خودرو دارای اهمیت است.

{این قاعده در ماشین ها نیز صدق می کند.|گیربکس ریز دنده 1975 با گیربکس اورحینال چه تفاوتی دارد؟}هدرز را از کجا تهیه کنیم؟ کجا میتونیم ماشین را ریمپ کنیم؟ این قاعده در ماشین ها نیز صدق می کند. هدرز را میتوانید از لوازم اسپرت تهیه کنید ، البته نکته هایی نیز وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. گیربکس ریز دنده 1975 با گیربکس اورحینال چه تفاوتی دارد؟ 1.3.3 گیربکس ریز دنده 1975 با گیربکس اورحینال چه تفاوتی دارد؟ تغییر گیربکس معمولاً در اتومبیل های سری پژو بسیار مرسوم است (پژو و سمند) گیربکس در واقع وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها را دارد و هرچه گیربکس بهتر عمل کند به همان میزان میتواند شتاب اتومبیل را بهبود بخشد. در برخی مراکز شما می توانید به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای این بهینه سازی را انجام دهید و خودروی خود را تقویت کنید. حال میخواهیم چند راهکار تخصصیتر برای اینکه چگونه شتاب خودرو را زیاد کنیم توضیح دهیم که بهتر است توسط یک مکانیک متخصص انجام شود. به طور کلی میتوان گفت شتاب را تا حدود 3 الی 5 درصد بهبود خواهد داد که این مقدار در سرعت های بالای 100 کیلومتر بر ساعت میتواند تا 8 درصد نیز افزایش یابد.

اگر دو قطعه چرخشی در موتور خودرو به هم متصل هستند، حرکات آنها به واسطه وزن {شتاب ماشین|افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب|ایران کارز|افزایش شتاب خودرو|افزایش شتاب ماشین} یکدیگر انجام میشود. تقویت موتور خودرو که یکی از اصول اولیه می باشد ، روشی برای بالا بردن توان ، شتاب و سرعت خودرو بوده که در دو روش انجام می شوئ . مطابق با آخرین تستی که بر روی اتومبیل 207 انجام شده است این خودرو قبل از ریمپ سرعتی معادل 175 کیلومتر بر ساعت داشته و بعد از ریمپ سرعت 215 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است. در ابتدای این مقاله بهتر است واقعیتی را با شما بازگو کنیم ، معمولاً شرکت های سازنده اتومبیل ECU ها را به نوعی تنظیم مینمایند که خودرو نتواند نهایت کارایی خود را نشان دهد چراکه در صورت استفاده حداکثری از توان خورو امکان به وجود آمدن ایراداتی وجود دارد پس نمیتوان گفت این کار اشتباه است. تغییر گیربکس معمولاً برای خودرو 405 ، پرشیا ، سمند توصیه میگردد چراکه موتور این خودروها به صورت کامل با گیربکس زانتیا همخوانی دارد ، یعنی در واقع شما گیربکس اورجینال را با گیربکس زانتیا یا همان گیربکس ربز دنده 1975 تعویض خواهید کرد.

سوپر چیپس رایزین یک تقویت کننده برق خودرو و یک محافظ برق برای خودرو و یک رفع کننده قطعی کپ کردن خودرو در دورهای پایین و یا به هنگام روشن نمودن کولر خودرو می باشد که می تواند کلیه سیستم های برقی خودرو را تقویت نماید. میلسوپاپ ریس به نسبت مدل فابریک، برجستگیها و زوایای متفاوتی دارد، که باعث عملکرد بهتر موتور خودرو میشود. اصولاً هر خودرو برای سایز لاستیک مناسب خودش طراحیشده است و تغییر این سایز یا نوع لاستیک و رینگ سبب ایجاد اشکال در عملکرد خودرو میشود که ممکن است باعث کاهش شتاب خودرو نیز بشود. 1.6.2 چه مواقعی در درگ باید باد لاستیک بیشتر باشد؟ واضح است که این فرآیند منجر به کاهش شتاب خودرو میشود؛ بنابراین یکی دیگر از پاسخهایی که میتوان برای سوال چگونه شتاب خودرو را زیاد کنیم مطح کرد این است که اگر رینگ پیستون دچار خوردگی شده باید آن را تعویض کرد. 1.6.1 چه مواقعی در درگ باید باد لاستیک کمتر باشد؟ یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید خودرو، شتاب اولیه خودرو می باشد که نشان دهنده تیزی و چالاکی خودرو است. اما اطمینان حاصل کنید که یک اگزوز دوتایی واقعی را نصب می کنید، که از خود موتور منشعب می شوند، نه یک سیستم که فقط خروجی را بین دو لوله تقسیم می کند.