هزاران نفر در همیلتون و سنت کاتارینز به دلیل وزش باد شدید با قطعی برق روبرو هستند

هزاران نفر از ساکنان همیلتون و سنت کاتارینز از یکشنبه بعد از ظهر به دلیل وزش باد شدید که بیشتر مناطق جنوبی انتاریو را تحت تأثیر قرار می دهد ، با قطعی برق دست و پنجه نرم می کنند.

Alectra Utilities بصورت آنلاین در مورد قطعی برق گسترده که بر مشتریان در سطح شهر تأثیرگذار است ارسال کرد. در ابتدا گزارش داد که حدود 27000 نفر نیرو ندارند اما گزارشات خود را تنظیم کرد.

تا ساعت 4:15 بعد از ظهر ، تقریباً 2،000 نفر در همیلتون هیچ قدرتی ندارند و نزدیک به 5،000 نفر در سنت کاتارینز نیز مسائل مربوط به قدرت را مدیریت می کنند.

خدماتی برای تعمیرات اعزام شده اند. پیش بینی می شود این قطعی ها تا یکشنبه شب رفع شود.

این وضعیت در حالی صورت می گیرد که کانادا اعلام می کند جبهه ای سرد در جنوب انتاریو در حال عبور است و باعث وزش باد شدید و زوزه کشیده جنوب غربی با شدت 90 تا 110 کیلومتر در ساعت می شود.

پیش بینی می شود تا صبح روز دوشنبه وزش باد آرام شود ، اما ممکن است خساراتی به ساختمانها مانند زونا و پنجره های سقف وارد شود. بادهای شدید ممکن است اجسام سست را پرت کنند یا باعث شکستن شاخه های درخت شوند.

شهرستان هالدیمند هشدار سیل و سطح دریاچه بالا را صادر می کند

شهرستان هالدیمند از ساکنان ساکن در کلبه های ساحل دریا خواسته است تا آنجا را ترک کنند و از ساکنان دائمی خواسته است که به دلیل هشدار سیلاب و سطح دریاچه بالا ، پناه بگیرند.

این هشدار برای خط ساحلی دریاچه اری و مناطق پایین دست سد Dunville ارائه می شود.

در این اطلاعیه آمده است: “به افرادی كه هم اكنون در املاك كنار دریاچه اقامت دارند تشویق می شوند كه آنجا را ترك كرده و به اقامتگاههای دائمی خود بازگردند.”

“ساکنان دائمی باید در محل خود پناه بگیرند تا جایی که مقامات اضطراری دستورالعمل دیگری از آنها صادر کنند ، مگر اینکه در هر زمان احساس کنند که امنیت آنها به خطر افتاده است ، در این صورت آنها باید فوراً آنجا را ترک کنند. آماده سازی ها در حال انجام است اگر تخلیه ضروری تشخیص داده شود.”

مدلهای ولایتی استانهای ایالتی نشان می دهد که افزایش سطح ممکن است 2.98 متر (9.8 فوت) بالاتر از نمودار نمودار باشد.

“قله بالاتر از سطح بحرانی دریاچه پیش بینی می شود عصر امروز بین ساعت 6:00 تا 8:00 بعد از ظهر قبل از عقب نشینی یک شبه رخ دهد.”