نیلی ، پنگوئن Random House از انتاریو می خواهد که در میان خاموش شدن COVID-19 ، کتابفروشی ها را ضروری بداند

دو علامت تجاری بزرگ صنعت ادبیات کانادا از دولت انتاریو می خواهند که کتابفروشی ها را به عنوان خدمات ضروری تعیین کند – حتی با افزایش موارد COVID-19.

Retailer Indigo Books & Music Inc. و ناشر Penguin Random House Canada هر دو می گویند كه كتابفروشی ها باید مجاز بمانند زیرا سختگیری های COVID-19 بیشتر می شود زیرا آنها منابعی را فراهم می كنند كه به جوامعی كه با بیماری همه گیر مقابله می كنند ، كمك مثبت می كند.

نیلیگو در بیانیه ای برای مطبوعات کانادا گفت: “تعطیلی کتابفروشی های فیزیکی عواقب جدی بر رفاه جوانان و پیر کانادایی ها و همچنین معیشت نویسندگان و کتابفروشان در سراسر کشور خواهد داشت.”

کریستین کوکرین ، مدیر اجرایی Penguin Random House Canada ، در نامه ای که به داگ فورد ، نخست وزیر انتاریو نوشت ، اظهارات او را تکرار کرد ، جایی که او استدلال کرد که ترکیب حاشیه کم و هزینه های بالای پست و توزیع به معنای فروش آنلاین است که برای اکثر کتابفروشی ها گزینه مناسبی نیست. پاندمی کووید 19.

وی گفت: “خرده فروشان آنلاین به تنهایی ظرفیت زنجیره تأمین را برای خدمات كتاب در انتاریو ندارند ، بدون اینكه به شدت تحت تأثیر بسیاری از خوانندگان و جوامع قرار بگیرند ، همانطور كه ​​در موج اول همه گیری ، هنگام محرومیت از كتاب دیدیم.”

“همچنین نمی توان دسته کتابها را بدون تأثیر جدی در دسترسی داستان ها ، نویسندگان ، تصویرگران و صداهای کانادایی – و نشاط و تنوع دیرینه اکوسیستم خرده فروشی ما در اختیار خرده فروشان آنلاین قرار داد.”

فراخوان مشترک برای تعیین ضروری کتابفروشی ها در حالی صورت می گیرد که موارد جدید COVID-19 روزانه طی هفته ها کاملاً بالای مرز 1000 در اونتاریو معلق مانده و استان نسبت به محدودیت های بعدی هشدار داده است.

دفتر نخست وزیر در مورد این موضوع توضیحی نداد ، اما مطبوعات كانادایی را به اظهارات فورد كه روز جمعه هنگام ورود قفل اجباری در تورنتو و پیل گفت ، اظهار داشت.

این قفل ها از روز دوشنبه به اجرا در می آیند و تمام خرده فروشان غیر ضروری را در آن مناطق مجبور می کنند درهای خود را ببندند ، اما به آنها اجازه می دهد تا وانت حاشیه ای را ارائه دهند.

وی گفت: “اگر در حال خرید آنلاین هستید ، می دانم كه تهیه آمازون آسان است ، اما لطفاً به یاد داشته باشید كه می توانید دقیقاً همین محصول را از فروشگاه های محلی تهیه كنید.” “لطفاً از طریق فروشگاههای محلی خرید کنید.”

ایندیگو در بیانیه ای به مطبوعات کانادا گفت: “تعطیلی کتابفروشی های فیزیکی عواقب جدی بر رفاه جوانان و پیر کانادایی ها و همچنین معیشت نویسندگان و کتابفروشان در سراسر کشور خواهد داشت.” (مطبوعات مستقیم / مطبوعات کانادایی)

Flying Books ، یک خرده فروش و ناشر کتاب تورنتو که در فروشگاه های دیگر فعالیت می کند ، امیدوار بود که نخست وزیر به توصیه غول های ادبی توجه کند زیرا صاحب آن مارتا شارپ احساس می کند که کتابفروشی های مستقل با پروتکل های COVID-19 کوشا بوده اند.

وی گفت: “اینها مانند عقده های خیرخواه جهان هستند ، بنابراین بسیار مراقب خواهند بود.”

وی گفت که در حالی که سعی می کنند با محدودیت های تغییر یافته یا راه اندازی مشاغل تجارت الکترونیکی روبرو شوند ، دیده است که کتابفروشی های کوچک در طی همه گیر شدن چقدر فشرده شده اند.

کوکران گفت: افزایش هزینه های کار ، افزایش رانت تجاری و رقابت خرده فروشان آنلاین که در مقیاس و با ساختاری کار می کنند که خرده فروشان مستقل و ملی نمی توانند با آن رقابت کنند ، به کتابفروشان آسیب می رساند.

مدتهاست که بسیاری از آنها برای سرکوب برخی از تأثیرات خرده فروشان آنلاین مانند Amazon.com Inc ، به انتشار شخصی کتابها و رویدادها تکیه کرده اند ، اما همه گیرها این راه درآمد را از بین برده اند.

نیل خسارت خالص خود را در سه ماهه گذشته 17.5 میلیون دلار اعلام کرد

در حالی که نیلی گفت فشار برای تعیین ضروری به کتابفروشان و ناشران مستقل کمک می کند ، این شرکت نیز از این مزیت بهره مند خواهد شد.

مجاز بودن برای باز ماندن می تواند تا حدی برای ایندیگو ، که شاهد کاهش ترافیک پا و فروش در طی همه گیر شدن بیماری است ، باشد.

افراد زیادی در خانه مانده و خریدهای خود را به تعویق انداخته اند ، به طوری که خرده فروش مستقر در تورنتو خسارت خالص 17.5 میلیون دلار یا 63 سنت هر سهم را در آخرین سه ماهه خود اعلام کرد ، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 20.5 میلیون دلار یا 74 سنت برای هر سهم بود.

این شرکت فروش همان فروشگاه را برای فروشگاه های آنلاین و خرده فروشی ، معیار اصلی در بخش خرده فروشی ، در آن سه ماه گزارش نکرد.