نکات برجسته بودجه 2020 انتاریو

دولت انتاریو بودجه جدید خود را روز پنجشنبه ، در میان زمینه بیماری همه گیر COVID-19 و عواقب اقتصادی مربوط به آن ، رونمایی کرد.

این قانون همراه 44 قانون موجود را اصلاح می کند ، از جمله تغییری که به گفته استان به آن کمک می کند تا قمار آنلاین برقرار کند و قانونی ایجاد می کند که به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد الکل را با غذای مخصوص مصرف کنند.

در اینجا برخی از نکات برجسته اصلی وجود دارد:

ثبت هزینه ها

این بودجه بیش از 187 میلیارد دلار هزینه در سال جاری پیش بینی كرده است ، از جمله 30 میلیارد دلار هزینه های ویژه همه گیر. این بزرگترین کسری بودجه انتاریو یعنی 38.5 میلیارد دلار است.

در بودجه سه سناریوی مختلف پیش بینی شده است که می تواند بسته به مدت دوام همه گیر ، میزان کسری استان را در سالهای آینده تغییر دهد. در حال حاضر ، پیش بینی کسری کسری 33.1 میلیارد دلار در سال 2021-2022 و 28.2 میلیارد دلار در سال 2022-2022 در صورت پیشرفت رشد اقتصادی با نرخ متوسط.

بودجه جدید برای بیمارستان ها

این استان می گوید امسال 2.5 میلیارد دلار بیشتر در بخش بیمارستان هزینه می کند تا به مبارزه با بیماری همه گیر کمک کند. در بودجه امروز 572 میلیون دلار اضافی برای هزینه های انجام شده در بحران سلامت اختصاص داده شده است.

از بیمارستانها خواسته شده است كه بسیاری از پاسخهای همه گیر انتاریو ، از جمله راه اندازی مراكز آزمایش COVID-19 و كمك به برخی از خانه های مراقبت طولانی مدت را لنگر دهند. این مراکز همچنین از طریق موج دوم همه گیری با مشکلات ظرفیت دست و پنجه نرم کرده اند زیرا در حالی که از لغو جراحی جلوگیری می کنند ، به افزایش موارد پاسخ می دهند.

پول برای هزینه های مدرسه در خانه

بودجه برای کمک به والدین در هزینه های اضافی آموزش در خانه بودجه را تمدید می کند. این برنامه شامل 200 دلار به ازای هر كودك زیر 12 سال و 250 دلار به ازای هر كودك یا جوان با نیازهای ویژه است. هزینه این برنامه علاوه بر 378 میلیون دلار هزینه شده در اوایل سال جاری ، 380 میلیون دلار برای استان هزینه خواهد داشت.

این استان می گوید این برنامه برای کمک به والدین در تأمین هزینه هایی مانند کتاب کار ، وسایل مدرسه و فناوری در نظر گرفته شده است.

اعتبار مالیاتی برای سالمندان

این بودجه شامل اعتبار مالیاتی جدید برای کمک به سالمندان در زندگی طولانی تر در خانه هایشان است. این مبلغ 25 درصد از نوسازی های واجد شرایط را که تا 10 هزار دلار هزینه دارند ، بدون توجه به درآمد آنها و اینکه آیا برای سال 2021 بدهی دارند ، به آنها بازپرداخت خواهد کرد.

دولت می گوید حداقل اعتبار 2500 دلار تعیین خواهد شد. از این معیار موقت می توان برای مواردی مانند نصب رمپ ویلچر ، کف غیر لغزنده و وسایل روشنایی اضافی استفاده کرد.

اعتبار مالیات گردشگری

دولت می گوید در حال بررسی روش های ایجاد اعتبار مالیاتی تا 20 درصد هزینه های بازدید از مقصد در انتاریو است. این گزارش می گوید که می خواهد سال 2021 “سال اقامت در انتاریو” باشد. همچنین یک صندوق 100 میلیون دلاری ایجاد جامعه جدید برای حمایت از سازمان های گردشگری ، فرهنگی و ورزشی و یک بار تزریق 25 میلیون دلار برای کمک به نهادهای فرهنگی ایجاد خواهد شد.

باند پهن روستایی

این استان می گوید در طول چهار سال آینده 680 میلیون دلار اضافی برای گسترش دسترسی باند پهن روستایی هزینه خواهد كرد. بودجه می گوید وقتی پول نقد جدید با سرمایه گذاری های قبلی ترکیب شود ، در طول شش سال برای گسترش پهنای باند ، تقریباً 1 میلیارد دلار خواهد بود.

پیش بینی می شود این برنامه دسترسی پهنای باند را برای 220،000 خانه و مشاغل در سراسر انتاریو افزایش دهد.

از دیگر نکات برجسته این موارد می باشد:

  • پیش بینی می شود بودجه آموزش و پرورش در سال جاری حدود 2.85 درصد افزایش یابد.
  • دو برابر شدن بودجه موجود برای برنامه اقدام جوانان سیاهپوست و افزودن 60 میلیون دلار طی سه سال آینده.
  • 572 میلیون دلار اضافی برای بیمارستان ها برای کمک به آنها در فصل زمستان.
  • 30 میلیون دلار برای کمک به خدماتی مانند خانه های گروهی و خانه های زنان برای جلوگیری از شیوع COVID-19.
  • 180 میلیون دلار طی سه سال برای کمک به بازآموزی کارگرانی که به دلیل همه گیری شغل خود را از دست داده اند ، به ویژه در صنایع خدماتی.
  • استان از اول ژانویه 2021 تا 16 درصد هزینه برق برای کاربران صنعتی و 14 درصد برای کاربران تجاری یارانه می دهد.
  • 30000 مشاغل کوچک با حقوق و دستمزد کمتر از 1 میلیون دلار از پرداخت مالیات بهداشت کارفرما معاف خواهند شد.
  • به گفته دولت ، استاندارد سازی نرخ مالیات آموزش تجارت ، که به 94 درصد مشاغل انتاریو کمک خواهد کرد تا مالیات املاک را پس انداز کنند.
  • درآمد شرکت لاتاری و گیمینگ انتاریو از 2.3 میلیارد دلار در سال 2019 به فقط 200 میلیون دلار در سال جاری کاهش یافت.