نام دیگر آن «پاخور پله

زانوی گالوانیزه از آن دست اتصالاتی است که به صورت 45 درجه و 90 درجه تولید شده و انشعابات را به صورت خمیده و دو لوله گالوانیزه را به صورت انشعاب نود درجه به هم متصل مینماید . مرحله چهارم: ظرف را در یک مکان تاریک و سرد با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بگذارید. درمان های سطحی سرامیکی گالوانیزه داغ، ظاهر عالی و با دوام کافی در چنین کاربردهایی را فراهم می کند که در آن هوا شور و یا در معرض هوا درازمدت اجتناب ناپذیر است. این تفاوت در روش گالوانیزه کردن آن هاست. لولههای گالوانیزه قیمتی مناسبی دارند و هزینه تعمیرات آنها بسیار پایین است. در قفسه بندی سالن پرورش قارچ بهتر است به جای لوله های آهنی از لوله های گالوانیزه یا آلومینیومی استفاده کنیم و با سیم گالوانیزه آن را ببندیم، درست است که لوله های آهنی نسبت به لوله های گالوانیزه هزینه پایین تری دارند اما به رطوبت حساس است و به سرعت زنگ میزند . در تصویر بالا مشاهده میکنید که با استفاده از یک قفسه ی فلزی که احتمالا در اکثر خانه ها یافت میشود ،اقدام به پرورش قارچ در خانه کرده اند . پرورش قارچ در منزل با کیسه پلاستیکی یکی دیگر از راه های کم هزینه در اینکار است که البته خیلی ها از این روش در مقیاس بزرگ استفاده می کنند و ما پرورش قارچ در کیسه پلاستیکی را در ۱۱ مرحله به شما آموزش می دهیم.

روش ساخت لوله گالوانیزه گرم به این شکل می باد که لوله را درون حمام مذاب روی فرو برده و بعد از حرارت دادن قطعه را خارج و با قرار دادن در معرض هوای آزاد خشک می شود.جهت اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه گرم با کارشناسان فروش ما درتماس باشید. همیشه زمانی که از سالن پرورش خانگی صحبت می کنیم آن چیزی که در ذهن شما می آید فضایی مثل: یک طبقه از ساختمان مسکونی، پارکینگ،حیاط خانه و زیر زمین و … چپقی گالوانیزه به این علت این گونه نام گرفته که شبیه به چپق و پیپ میباشد و میتوان انواع مهره ماسوره گالوانیزه را نیز به سر روپیچ آن وصل نمود . جنس این لوله ها از آهن خاکستری و تیره بود و به نام لوله درزدار نیز شناخته میشود. روغن کاری ورق ها باعث می شود از اکسید شدن آنها جلوگیری شود. این شیارها با هدف جلوگیری از لغزش ایجاد میشوند.

لوله گالوانیزه نیز به لوله های فولادی آبکاری شده گفته میشوند که برای جلوگیری از زنگ زدگی آبکاری روی زینک zinc میشوند . این نقشهها شامل مواردی از جمله نوع فونداسیونها، ابعاد ستونها، مسیر لولهها، جنس دیوارها، جنس و جزئیات در و پنجرهها، مصالح کفسازی، محل استقرار لامپها و … موارد اشاره شده در نقشهها میتوانند به طرق مختلف از جمله در جداولی ارائه شوند. این نقشهها توسط مهندس مکانیک طراحی میشود و به معرفی سیستم آبرسانی، دفع فاضلاب، نحوه گرمایش و سرمایش میپردازد. حتی میتوانید فقط سه درصد از مبلغ کل پیشفاکتور را پرداخت کنید تا محصول موردنظر به اسم شما ثبت شود. مابقی هزینه پیشفاکتور را تا فردای آن روز مهلت دارید که پرداخت کنید. لوله استوانهای بلند و توخالی است که دو سر آن باز است که سطح مقطع آن می تواند دایرهای باشد. لوله هایی که با روش گالوانیزه گرم تولید می شوند اکثرا جهت پوشش دهی قطعات مورد استفاده در فضای باز کاربرد دارند. هدف اصلی استفاده از پیش سالن ها برای تنظیم دما ، وارد نشدن شوک به قارچ ها براثر تغییر ناگهانی دما در فضای اصلی و سالن پرورش است . هر دو این لوله ها کاربرد زیادی در صنایع وزن لوله گالوانیزه 6 اینچ مختلف دارند. چرا که مواد معنی که در آب قابل شرب وجود دارند باعث خوردگی لوله شده و سرانجام لوله فرو میریزد و مسدود میشود.

خوشبختانه تعداد کارخانه های داخلی فعال در زمینه تولید انواع لوله سیاه فولادی و آهنی درز دار قابل ملاحظه .بوده و بخش عمده مورد نیاز کشور از این نوع لوله ها توسط کارخانه های داخلی تامین می گردد ، لوله های درز دار بسته مورد استفاده، قطر و ضخامت، روش تولید و نوع جوش به خصوص تنوع قابل ملاحظه ، درز مستقیم جوش ERWای دارند که معمول ترین و پر مصرف ترین آنها لوله درز مستقیم جوش الکتریکی می باشند SPIRALLY WELDEDو لوله های با درز جوش اسپیرال LSAWماهیچه ای. لوله های گالوانیزه که به روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده اند معمولا به صورت دو سر رزوه دنده تولید می شوند اما لوله های سرد بدون رزوه بوده و می توان آن ها را رزوه دار کرد. مرحله پنجم: اگر احتیاج بود ۳ سانتی متر خاک گلدان روی بستر پرورش قارچ خود بریزید و با آب کمی رطوبت به آن بدهید. این کارخانه با سابقهای به درازای چهل سال، یکی از تولیدکنندگان حرفهای لولههای فولادی است. این دو کارخانه تولیدکنندگان عمده لوله های گالوانیزه با روش گالوانیزاسیون گرم می باشند.