نامزدهای شهرداری تورنتو این هفته در مناظره های پشت سر هم به میدان می روند

اگر روز دوشنبه برخی از نامزدهای برتر نظرسنجی تورنتو را از دست دادید، این هفته شماست: رای دهندگان این شانس را خواهند داشت که در دو مناظره دیگر شاهد حضور کاندیداها به سمت پا به پای آنها باشند.

این مناظرات که برای چهارشنبه و پنجشنبه تنظیم شده است، احتمالاً بر روی برخی از آنچه در مناظره روز دوشنبه در بانک غذای روزانه نان دیده شد، که ناامنی غذایی را در میان دیگر مسائل مهم برجسته می کرد، استوار است.

اول مناظره ای در دانشگاه تورنتو اسکاربرو در چهارشنبه شب است که از ساعت 6:30 بعد از ظهر شروع می شود.

سپس، روز پنجشنبه، هیئت تجارت منطقه تورنتو میزبان مناظره ای است که به طور زنده از TVO پخش خواهد شد. آن رویداد از ساعت 7 بعد از ظهر شروع می شود

کارشناسان می گویند که رویارویی روز دوشنبه به ما نشان می دهد که مبارزات انتخاباتی در چند هفته آینده به کجا می رود، زیرا کاندیداها تلاش می کنند طرفداران بیشتری کسب کنند. در اینجا برداشت ما از آنها است نامزدهای برتر.

همچنین طی هفت روز گذشته سیاست‌های بسیار بیشتری در این ترکیب اعمال شده است.

در اینجا نگاهی اجمالی به وضعیت وضعیت پس از هفته هفتم کمپین داریم.

نامزدها چاو را هدف قرار می دهند

آیا آنجا پژواکی هست؟

وقتی بحث به بخش پرسش و پاسخ شب تغییر کرد، ممکن است اولیویا چاو از خودش این سوال را می‌پرسد. این فرمت به نامزدها این امکان را می داد که به یکی از شرکت کنندگان همکار خود مراجعه کنند و سؤالی را مطرح کنند.

چاو پاسخگوی تمام آن سوالات بود.

مایر سیمیاتیکی، استاد علوم سیاسی دانشگاه متروپولیتن تورنتو، گفت که این فرصتی برای چاو بود تا مناظره‌های خود را به نمایش بگذارد، اما همچنین نشان می‌دهد که شش هفته آینده برای او چگونه خواهد بود، زیرا تلاش می‌کند پیشروی خود را حفظ کند.

او گفت: «من فکر می‌کنم آنچه از آن مناظره بیرون آمد این بود که نامزدها می‌دانستند چه کسی را تعقیب می‌کنند. و آنها در حال تعقیب اولیویا چاو هستند.

زنی با لباس زرد جلوی در زرد انبار ایستاده است.  تن لباس و در تقریباً دقیقاً مطابقت دارد.
اولیویا چاو، نامزد شهرداری تورنتو، پس از یک مناظره، یک پرتره ایستاده است. (ایوان میتسویی/سی بی سی)

جو میهوچ، عضو سابق شورای شهر گفت که فکر می‌کند چاو برای این حملات آماده به نظر می‌رسد. نکته کلیدی برای او در هفته‌های آینده این خواهد بود که در برابر انتقادات پیش رو عقب نشینی کند، اما خیلی منفی به نظر نرسد.

“سوال این است که آیا او شهردار به نظر می رسد؟” او گفت.

اما لحن سؤالات به استراتژی برخی از اردوها اشاره می کند، که در تضاد با نامزد پیشتاز است یا تلاش می کند تا رای را مستقیماً از او بگیرد.

برد برادفورد صریح ترین انتقاد را از چاو وارد کرد و بارها شایستگی مالی و «برنامه فعالان حزب ملی» را به چالش کشید.

آن را با پرسش محتاطانه جاش متلو در مورد طرح چاو برای استفاده از مالیات خانه خالی شهر برای تامین مالی برخی از سیاست هایش مقایسه کنید. او ریاضیات او را به چالش کشید، اما این سوال را با زبانی خنثی با هدف احترام به جایگاه او در مسابقه مطرح کرد.

اندرو توملتی، مشاور ارشد در Enterprise Canada، گفت که هر دو رویکرد محاسبه شده است.

او گفت: «به سؤال بردن ریاضیات او با لحن متواضعانه احتمالاً منطقی است. (متلو) نمی‌خواهد با افرادی که شاید هنوز تصمیم خود را بین کمپین او و کمپین او تصمیم نگرفته‌اند، برخورد کند.»

توملتی که دو بار ریاست اتاق جنگ انتخاباتی شهردار سابق جان توری را بر عهده داشت، گفت که برادفورد می‌تواند از چاو برای تضاد استفاده کند و در مقایسه با او به عنوان یک «فعال» با هزینه‌های آزاد، خود را به عنوان یک مدیر مالی محتاط نشان دهد.

از چپ به راست: نامزدهای شهرداری تورنتو، جاش ماتلو، برد بردفورد، آنا بایلائو، میتزی هانتر و اولیویا چاو (با رنگ زرد)، منتظرند تا برای مناظره ای که در بانک غذای دیلی نان، در اتوبیکوک، انترنتی برگزار شد، روی صحنه بروند. در 15 مه 2023.
از چپ به راست، نامزدهای شهرداری تورنتو، جاش ماتلو، برد برادفورد، آنا بایلائو، میتزی هانتر و اولیویا چاو منتظر هستند تا برای مناظره روز دوشنبه روی صحنه بروند. (ایوان میتسویی/سی بی سی)

شکستن سر و صدا یک چالش است

چالش برای بقیه نامزدهای برتر شکستن و افزایش شتاب خواهد بود. سیماتیکی گفت. شش هفته مانده به کمپین، زمان کم است.

او گفت: “من فکر می کنم که احساس ناامیدی باید در حال افزایش باشد.”

Mihevc گفت Ana Bailão در تلاش است تا این پرونده را به عنوان یک مدیر مالی خوب و ذهن سیاست خلاق ایجاد کند. اما میتسی هانتر و جاش متلو نیز تقریباً هر روز ایده‌های پلتفرمی را مطرح می‌کنند و راه او را در این جبهه مسدود می‌کنند.

او گفت: «او به عنوان سیاست برجسته‌ای مطرح می‌کند که از درونیات شهرداری آگاه است.

توملتی گفت در مناظره های آینده، ما احتمالاً لحظات بیشتری را خواهیم دید که در آن نامزدها سعی می کنند داستان های شخصی خود را به بیرون منتقل کنند. او گفت که تشخیص نام در سیاست شهرداری مهم است و یکی از راه های ایجاد آن اشتراک گذاری حکایت ها برای ارتباط با رای دهندگان است.

مردی با کت و شلوار آبی که جلوی تریبون ایستاده است.  تالار شهر تورنتو در پس زمینه قرار دارد.
مارک ساندرز، نامزد شهرداری تورنتو، روز سه‌شنبه، 16 مه اعلامیه‌ای را اعلام می‌کند. کمپین او می‌گوید ساندرز اولین مناظره تلویزیونی کمپین در روز دوشنبه را به دلیل تعهد قبلی از دست داد. (CBC)

ساندرز رویداد روزانه نان را از دست می دهد

مارک ساندرز، رئیس سابق پلیس، به طور قابل توجهی در این مناظره غایب بود.

ساندرز دعوت شد، اما به سازمان دهندگان گفت که تعهد قبلی داشته است.

این امر با حملات نامزدهای شرکت کننده مواجه شد و به کمپین او در مورد اینکه چرا نتوانست در آن شرکت کند، سؤالاتی را به دنبال داشت.

Laryssa Waler Hetmanczuk سخنگوی او در بیانیه ای گفت: “هفته گذشته، مارک در یک مناظره تجاری کوچک با چندین نامزد شرکت کرد.” وی افزود که قصد دارد در این هفته در هر دو مناظره شرکت کند.

او گفت: «قابل توجه، چاو، ماتلو و بایلائو از مناظره هفته گذشته با مشاغل کوچک کوئین وست صرفنظر کردند.

توملتی گفت که حذف اولین مناظره تلویزیونی کمپین یک “اشتباه استراتژیک” توسط تیم ساندرز بود.

“در مسابقه ای مانند این، مارک ساندرز می تواند جنجال برانگیز باشد، او می تواند بحث انگیز باشد، اما آنچه که نمی تواند باشد نامرئی است.”

پلان های سیاستی که ممکن است از دست داده باشید

Siemiatyck زمانی که صحبت از همگام شدن با آنچه مطرح شده است، بهترین حالت را دارد.

او می‌گوید: «حقیقت این است که تشخیص اینکه چه کسی چه چیزی را می‌گوید، حتی برای آدم‌های عصبی و برای افرادی که بیشترین فالوور را دارند سخت است.

این هفته بیش از 25 اعلامیه خط مشی از سوی رقبای اصلی کمپین منتشر شد. اینها برخی از ایده های مطرح شده – اما دور از همه هستند.

بردفورد اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن، قراردادهای شهری را به مناقصه گسترده تر باز خواهد کرد. او گفت که این امر سالانه بیش از 200 میلیون دلار صرفه جویی در شهر خواهد داشت و به ساخت سریعتر پروژه ها کمک می کند. شورای کار منطقه تورنتو و یورک و تجارت ساختمان مرکزی انتاریو این حرکت را محکوم کردند زیرا قوانین فعلی پیشنهادات را در یک مجموعه اتحادیه از پیمانکاران نگه می دارد. اتحادیه ها می گویند این اقدام می تواند حقوق چانه زنی جمعی را تضعیف کند.

ساندرز متعهد شد که افزایش مالیات بر دارایی را با نرخ تورم حفظ کند و گفت که بودجه های تقسیمی را سرکوب خواهد کرد. او همچنین گفت که هزینه های CafeTO امسال را حذف خواهد کرد.

چاو گفت که خدمات بحران اجتماعی تورنتو را در سطح شهر گسترش خواهد داد (که در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال اجراست) و یک تیم تبدیل واکنش اضطراری برای بهبود زمان انتظار 911 ایجاد خواهد کرد.

Bailão اعلام کرد که گسترش Bike Share را در سطح شهر به سرعت دنبال خواهد کرد. او همچنین قصد دارد به بهبود پدهای آب پاش، زمین های ورزشی و زمین های بازی سرعت بخشد.

متلو گفت که نزدیک به 15 میلیون دلار برای کمک به سالمندان از طریق کاهش کرایه های TTC و گسترش خدمات برای ارتقای “شمولیت اجتماعی، استقلال و کیفیت زندگی” هزینه خواهد کرد.

متلو همچنین طرحی را برای صرف 407.6 میلیون دلار برای کاهش هزینه مسکن، رسیدگی به حمایت از ساکنان بی خانمان و ساخت خانه های بیشتر معرفی کرد.

هانتر طرحی را برای رفع ناامنی غذایی منتشر کرد. این شامل دو برابر کردن بودجه برای برنامه های تغذیه دانش آموزان و گسترش باغ های اجتماعی است.

آنتونی فیوری می خواهد 500 افسر پلیس دیگر استخدام کند. او همچنین حضور پلیس در TTC را افزایش خواهد داد.

کلویی براون طرحی را برای ساده‌سازی تالار شهر به هشت بخش «نیروگاه» منتشر کرد. این طرح بخشی از طرح کلی براون برای بازسازی ساختمان شهرداری است که به گفته او باید کار خود را بهتر هماهنگ کند.

آنتونی پروزا خط تلفن پیشنهادی خود را برای شهردار اعلام کرد تا اطمینان حاصل شود که تورنتونی‌ها خط مستقیمی به دفتر شهردار برای رسیدگی به نگرانی‌های خود دارند.