نامزدهای برتر شهردار تورنتو در مورد کاهش ترانزیت و خدمات شهری در اسکاربرو بحث می کنند

شش نامزد پیشرو شهردار تورنتو، چشم‌اندازهای خود را برای آینده حمل‌ونقل، خدمات شهری و مالیات در اسکاربرو، در ناحیه شرقی شهر که به میدان مبارزه کلیدی در انتخابات آتی تبدیل می‌شود، تشریح کردند.

نامزدها گفتند، در صورت انتخاب شدن، بر احیای خدمات و زیرساخت‌های رو به زوال شهری مانند ترانزیت و مراکز همسایگی در منطقه پرجمعیت و متنوع، که بسیاری آن را دنیای کوچکی برای مسائل در سراسر تورنتو می‌خوانند، تمرکز خواهند کرد.

در این مناظره که سومین روز برای نامزدها بود، اولیویا چاو، نماینده سابق حزب NDP، جاش ماتلو، عضو شورای شهر، مارک ساندرز رئیس پلیس سابق، آنا بایلائو معاون شهردار سابق، برد برادفورد عضو شورای شهر، و نماینده سابق حزب لیبرال برای اسکاربرو-گویلدوود میتزی هانتر حضور داشتند. ، که از کرسی خود در کوئینز پارک استعفا داد تا در انتخابات بعدی شرکت کند.

این توسط تعدادی از گروه های محلی سازماندهی شد و در محوطه دانشگاه تورنتو اسکاربرو میزبانی شد.

در این کمپین، کاندیداها یک دفتر تبلیغاتی در اسکاربرو باز کردند، به دنبال تاییدیه‌های MPP محلی بودند، و اعلامیه‌های پلتفرم ویژه اسکاربرو را در تلاش برای نفوذ به منطقه‌ای که مدت‌ها میدان نبرد انتخاباتی تلقی می‌شد، اعلام کردند.

در انتخابات استانی سال 2022، این منطقه به هر سه حزب اصلی کرسی داد و محافظه کاران مترقی چهار نفر از شش کرسی اسکاربرو را به خود اختصاص دادند.

چاو که کاندیدای پیشرو در نظر گرفته می‌شود، همچنان در طول مناظره با حملات سایر نامزدها، به‌ویژه بردفورد و ساندرز، که می‌گفتند طرح او مالیات صاحبان املاک و ساکنان تورنتو را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، مواجه شد.

نامزدها باید در مورد مالیات صادق باشند: چاو، متلو

چاو و همکار مترقی متلو در پاسخ گفتند که نامزدها باید با تورنتونی‌ها در مورد مالیات‌های مورد نیاز برای رسیدگی به خدمات شهری در حال فروپاشی صادق باشند.

نامزدها همچنین با سؤالاتی در مورد چگونگی همکاری با داگ فورد برتر انتاریو مواجه بودند. ساندرز و بایلائو به دلیل ارتباط ادعایی با فورد مورد انتقاد قرار گرفتند، در حالی که مترقیان متلو، چاو و هانتر گفتند که سال ها رویکرد “همراهی” برای همکاری با نخست وزیر منجر به سرمایه گذاری ناکافی از سوی استان شده است.

ساندرز، که پس از اینکه نخست وزیر گفت تورنتو در صورت انتخاب شهردار «چپ»، منتخب فورد است، گفته شد که اگر شهردار «چپ» انتخاب شود، شهردار جدید باید با همه سطوح دولتی کار کند و مشارکت های قوی ایجاد کند. برای زنده ماندن

هانتر پاسخ داد: «ما باید با سطوح دیگر دولت کار کنیم، اما برای سطوح دیگر دولت کار نمی کنیم.

در بحبوحه مناظره، رجینالد تول، نامزد شهرداری، به صحنه هجوم برد و به دلیل دعوت نشدن به مناظره، قبل از اینکه توسط نیروهای امنیتی اسکورت شد، صحبت را قطع کرد.

این شش نامزد فردا دوباره برای مناظره ای که توسط هیئت تجارت منطقه تورنتو برگزار می شود، روبرو می شوند، در حالی که کمی بیش از یک ماه از مبارزات انتخاباتی باقی مانده است.

اولین مناظره مهم کمپین شهرداری تورنتو که هفته گذشته توسط بانک غذای نان دیلی میزبانی شد، شاهد تلاش چاو برای دفاع از نامزدی پیشتاز خود در برابر کاندیداهایی بود که او را برای کسب جزئیات بیشتر در مورد پلتفرم تحت فشار قرار می‌دادند، چرا که آنها به دنبال جبران موقعیت در رقابت بودند.