موج دوم COVID-19 در انتاریو چگونه مراقبت های طولانی مدت را تحت تأثیر قرار می دهد

علی رغم وعده های “حلقه آهنی” در اطراف خانه های مراقبت طولانی مدت انتاریو ، موج دوم COVID-19 صدها مورد و مرگ را در میان ساکنان مسن آنها به ارمغان آورده است.

طبق آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت ، بیش از 100 خانه در حال حاضر با شیوع ویروس جدید کرونا در بین کارکنان یا ساکنان مبارزه می کنند.

تاکنون در ماه نوامبر ، مرگ 255 نفر از ساکنان مراقبت طولانی مدت با موارد تایید شده COVID-19 توسط استان گزارش شده است.

با 545 مورد تأیید شده فعال دیگر در بین ساکنان ، و تجربه نشان دادن به اندازه یک نفر از هر سه فرد بالای 80 سال که ویروس را تسلیم می کند ، ترس این است که صدها نفر دیگر قبل از شروع فعالیت واکسن در خانه های مراقبت طولانی مدت انتاریو بمیرند.

ویویان استاماتوپولوس ، دانشیار دانشگاه فنی انتاریو و طرفدار ساکنان مراقبت های طولانی مدت گفت: “خانواده ها می ترسند و عصبانی هستند.”

ویویان استاماتوپولوس ، دانشیار دانشگاه فنی انتاریو و مدافع ساکنان مراقبت های طولانی مدت می گوید: “” مقیاس شیوع ، این شیوع های منفجر کننده ای که شاهد آن هستیم ، واقعاً شواهدی است مبنی بر اینکه ما در ماه های تابستان برای حفاظت صحیح از این بخش هدر داده ایم. “ (جارد توماس / CBC)

استاماتوپولوس در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز گفت: “مقیاس شیوع ، این شیوع های منفجر شونده که واقعاً شاهد آن هستیم ، گواه این است که ما ماه های تابستان را برای حفاظت صحیح از این بخش هدر داده ایم.”

یکی از بزرگترین نگرانی های او این است که بعضی از خانه ها به خانه سالمندان سه یا چهار در یک اتاق ادامه می دهند.

استاماتوپولوس گفت: “در حال حاضر آن ساکنان فقیر به طور م areثر اردك نشسته اند ، زیرا نفر دوم در آن اتاق بخش دچار COVID می شود ، در آن نقطه شیب لغزشی است.”

پس از کشتار بهار ، مرگ در مراقبت های طولانی مدت به طرز چشمگیری کاهش یافت ، یکبار که گسترش ویروس در سراسر استان کاهش یافت.

در طی تقریباً هشت هفته (از 22 ژوئیه تا 13 سپتامبر) مراکز مراقبت طولانی مدت انتاریو تنها چهار مورد از مرگ ساکنان گزارش دادند که آزمایش COVID-19 مثبت بود.

اما با افزایش تعداد عفونت ها در میان عموم مردم در موج دوم ، پرسنل مراقبت طولانی مدت و ساکنان نیز به این ویروس آلوده شدند. و به ناچار ، مرگ در میان ساکنان به دنبال

دکتر ناتان استال ، متخصص اطفال در بیمارستان مونت سینا در تورنتو گفت: “بزرگترین پیش بینی کننده اینکه آیا خانه ای شیوع بیماری را دارد یا خیر ، انتقال به جامعه است.” “در مواردی که انتقال بیشتری به جامعه دارید ، تعداد شیوع آن بدتر است.”

نخست وزیر داگ فورد با س questionsالاتی روبرو شده است که چرا ساکنان مراقبت های طولانی مدت در طول موج دوم به COVID-19 آلوده می شوند ، مدتها پس از آنکه قول داد در بهار از آنها با “حلقه آهنی” محافظت کند. وزیر بهداشت ، کریستین الیوت در اوایل این ماه با افزایش مرگ ها ، تعهد مشابهی داد.

در مصاحبه های جداگانه ، هر دو استال و استاماتوپولوس نظر حلقه آهنین فورد را مطرح كردند ، بدون آنكه در این باره جویا شود.

استال گفت: “وقتی ویروس به طور گسترده در جامعه در حال شیوع است ،” پیش بینی می شود علی رغم تلاش برای ایجاد یک حلقه آهنی ، شیوع (در مراقبت های طولانی مدت) را داشته باشید. “واقعاً آنچه برای شما باقی مانده بیشتر شبیه الک آهن است.”

ناتان استال ، متخصص سالمندان در Mt. وی گفت: بیمارستان سینا در تورنتو وقتی ویروس به طور گسترده در جامعه در حال شیوع است ، می گوید: “پیش بینی می شود علی رغم تلاش برای ایجاد یک حلقه آهنی ، شیوع (در مراقبت های طولانی مدت) داشته باشید.” “واقعاً آنچه برای شما باقی مانده بیشتر شبیه الک آهن است.” (CBC)

استاماتوپولوس گفت: “مردم تصور می كنند كه می توانید این انگشتر آهنی را در اطراف خانه ها قرار دهید ، این محیط کاملاً مهر و موم شده است و فقط این طور نیست.” “کارکنان در جوامع زندگی می کنند. بنابراین اگر انتقال در حال افزایش است – و ما می دانیم که بسیاری از کارمندان در جوامعی با بالاترین میزان انتقال زندگی می کنند – البته این کار باید انجام شود.”

به محض انتقال ویروس به یک خانه ، استال می گوید که این ویروس در خانه های مسن تر و کم جادری که ساکنان آن در اتاق های چند منظوره زندگی می کنند ، به سرعت گسترش می یابد. وی از استان می خواهد تا به خانه های پرجمعیت و گسترش خانه های شلوغ بیشتر و ایجاد سهولت در انزوا برای ساکنان آلوده کمک کند ، مانند ساخت موقت “بیمارستان صحرایی” یا تصرف هتل ها.

در عین حال ، او نگران تأثیر برخی محدودیت ها بر زندگی ساکنان است که به گفته وی در واقع از آنها در برابر ویروس محافظت نمی کند.

استال گفت: “من از هیچ مدرکی مطلع نیستم که اجازه اقامت طولانی مدت در خارج از منزل برای دریافت هوای تازه یا کمی پیاده روی در محیط منجر به انتقال COVID-19 شود.”

این استان روز شنبه اعلام کرد که مدیریت دو خانه مراقبت طولانی مدت دیگر که با شیوع مبارزه می کنند – انجمن مراقبت Rockcliffe در تورنتو و میدان Langstaff در ریچموند هیل – به طور موقت به بیمارستان های محلی تحویل داده می شود.

در اوج شیوع آن در اوایل این ماه ، راك كلیف گزارش كرد كه بیش از 130 نفر از 165 ساكن آن از نظر آزمایش COVID-19 مثبت بوده اند. آخرین آمارهای استانی نشان می دهد که 17 نفر از ساکنان راک کلیف مبتلا به ویروس درگذشته اند.