منطقه یک قدم به ساخت مرکز حمل و نقل جدید در کیچنر نزدیک می شود

منطقه واترلو با احضار مقامات از جدیدترین برنامه های طراحی در روز پنجشنبه ، یک قدم به ساخت قطب جدید حمل و نقل در کیچنر نزدیک شد.

در آخرین رایزنی عمومی در سال 2020 ، دو مفهوم برای دریافت به مردم ارائه شد و در نتیجه بازخورد دریافتی ، شورای منطقه در 3 ژوئن برای توسعه بیشتر طراحی “مفهوم A” را تأیید کرد.

مدیر پروژه الن مک گاگی می گوید که اکنون کار به پایان رسیده است و بار دیگر از عموم مردم دعوت شده است تا طرح به روز شده را بررسی کرده و نظرات و بازخورد خود را جهت بررسی ارائه دهند.

مک گاگی گفت: “بازخورد ها با استفاده از یک نظرسنجی طراحی جمع آوری می شود ، که امروز بر روی پلت فرم پروژه Engage Waterloo منطقه و از طریق یک جلسه عمومی مجازی که در تاریخ 3 دسامبر برگزار می شود ، ارسال می شود.”

“در تاریخ 3 دسامبر ، هنگامی که مردم فرصتی پیدا کردند تا به نقاشی ها نگاه کنند ، ما یک جلسه عمومی عمومی برگزار خواهیم کرد … و ما از معمار پروژه و اعضای تیم پروژه خواهیم دید که از طرح های به روز شده استفاده می کنند پاسخ دادن به سالات. “

این مرکز می تواند در نبش خیابان کینگ و خیابان ویکتوریا واقع شود. پیش بینی می شود این پروژه در اوایل بهار 2021 برای مناقصه به پایان برسد و انتظار می رود ساخت در اواخر سال آغاز شود.

مشاوره تام گالووی می گوید یکی از اهداف این مرکز جدید اتصال افراد و مشاغل در کریدور نوآوری منطقه تورنتو و واترلو است که باعث جذابیت بیشتر منطقه برای سرمایه گذاری و دسترسی آسان به گروه جغرافیایی بزرگتر می شود. (منطقه واترلو)

مک گاگی گفت که مرکز جدید “یکی دیگر از راه های کار منطقه برای کمک به محیط زیست است ، زیرا چه در حال پیاده روی ، دوچرخه سواری باشید یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید ، رد پای کربن خود را کاهش می دهید.”

هاب برای ارائه انواع اتصالات حمل و نقل

مشاوره تام گالووی گفت که یکی از اهداف این مرکز جدید اتصال افراد و مشاغل در کریدور نوآوری در منطقه تورنتو و واترلو است که باعث جذابیت بیشتر منطقه برای سرمایه گذاری و دسترسی آسان به گروه جغرافیایی بزرگتر می شود.

“حرکت به جلو با این طراحی ، ما را یک قدم به ساخت یک قطب ترانزیتی نزدیک می کند که امکان اتصال به همه حالت های حمل و نقل ، از جمله اتوبوس های محلی ، ION ، قطارهای GO از طریق ، اتوبوس های درون شهری ، تاکسی ها ، دوچرخه سواران و البته عابران پیاده را فراهم می کند – همه در یک مکان مناسب ، تجربه کاربر را به شدت بهبود می بخشد “، گالووی گفت.

وی گفت: این طرح نتیجه ورودی بیش از 25 گروه ذینفع از جمله ساکنان است.

گالووی گفت: “قطب جدید حمل و نقل نحوه ارتباط مردم با منطقه واترلو را تغییر خواهد داد.”