منطقه واترلو ، گلف و منطقه اکنون در سطح نارنجی چارچوب COVID-19 انتاریو است

از صبح روز دوشنبه ، مناطق واترلو ، گلف و ولینگتون و دافرین در سطح نارنجی یا محدود کردن چارچوب COVID-19 استان قرار دارند.

این به معنای تغییراتی در نحوه فعالیت برخی مشاغل محلی است. روز جمعه ، دکتر جولی امیلی ، معاون بهداشت پزشکی و کارن ردمن ، رئیس منطقه ای ، گفتند که آنها از استان خواسته اند که منطقه را از زرد به گروه نارنجی منتقل کند. این به این دلیل است که موارد جدید COVID-19 در هفته های اخیر در منطقه تسریع شده است.

امیلی گفت: “هدف از رفتن به رنگ نارنجی پیشگیری از طبیعت ، به تأخیر انداختن محدودیت های بیشتر است. این زمان ها چالش برانگیز است و به سرعت در حال تغییر است در جامعه ما ، اما ما می توانیم این کار را با هم انجام دهیم.”

“ما تشکر می کنیم که این تغییرات قابل توجه است ، این محدودیت ها برای محافظت از محیط های آسیب پذیر ، برای باز ماندن مدارس و مشاغل و برای ادامه اقدامات پزشکی و جراحی ها تا حد ممکن ضروری است.”

منطقه واترلو اکنون در سطح نارنجی است یا سطح چارچوب COVID-19 استان را محدود می کند ، به معنی تغییر در نحوه عملکرد برخی مشاغل. (کیت بوکرت / CBC)

در سطح نارنجی ، اجتماعات اجتماعی باید برای 10 نفر در داخل خانه یا 25 نفر در خارج برگزار شود. رویدادهای عمومی سازمان یافته همچنین به 50 نفر در داخل خانه و 100 نفر در خارج محدود می شود.

اماکن عبادی فقط 30 درصد ممكن است پر باشد در حالی كه مراسم 100 نفره در فضای باز از جمله مراسم مذهبی ، عروسی یا تشییع جنازه باید محدود شود.

از مردم خواسته می شود از سفرهای غیر ضروری که باعث می شود آنها از مناطق با انتقال بالاتر به مناطق با انتقال کمتر یا برعکس بروند ، خودداری کنند.

آخرین تماس ساعت 9 شب است

رستوران ها باید ساعت 10 شب بسته شوند و آخرین تماس ساعت 9 شب است. بیش از چهار نفر نمی توانند در یک میز بنشینند و از کسانی که برای غذا خوردن بیرون می روند قبل از نشستن از آنها س questionsالات غربالگری پرسیده می شود.

ممکن است سایر مشاغل نیاز به محدود کردن تعداد مشتریان در فروشگاه های خود داشته باشند.

بسیاری از مشاغل ، از جمله سالن های سینما ، امکانات هنری نمایشی و حتی تیم های ورزشی از افرادی که وارد یک رویداد می شوند یا در آن شرکت می کنند درخواست می کنند تا در صورت لزوم اطلاعات تماس خود را برای ردیابی مناسب تماس بگذارند.

کلوپ های استریپ باید تعطیل باشند و کلوپ های شبانه فقط به عنوان رستوران یا بار ، زیر سطح نارنجی فعالیت می کنند. کاروکه هنوز مجاز است ، اما رزرو اتاق خصوصی مجاز نیست.

برخی از جنبه های خدمات مراقبت شخصی ، از جمله اتاق بخار ، سونا ، جکوزی و غلافهای محرومیت از حسی ، بسته شده و خدماتی که نیاز به از بین بردن ماسک صورت دارند ارائه نمی شوند.

در تنظیمات خرده فروشی ، مردم نمی توانند از اتاقهای اتصالی کنار هم استفاده کنند و موسیقی پخش شده در فروشگاه نمی تواند از “صدای مکالمه معمولی” بلندتر باشد.

در مراکز خرید ، از افرادی که وارد می شوند س screenالات غربالگری پرسیده می شود.

کازینوها نمی توانند بیش از 50 نفر باشند و بازی های رومیزی ممنوع است. سالن های سینما همچنین باید تعداد افراد در این مرکز را به 50 نفر محدود کنند و برای افرادی که فیلم می بینند پوشش صورت لازم است مگر اینکه غذا بخورند یا بنوشند.

تغییراتی در ورزش و تناسب اندام

در زیر سطح نارنجی ، فقط 50 نفر می توانند در یک مکان یا برنامه تناسب اندام تفریحی حضور داشته باشند ، از جمله استخرها یا زمین های هاکی.

تماشاگران مجاز نیستند مگر اینکه والدین یا سرپرستی بر فرزند خود نظارت کنند.

ورزش های گروهی باید تغییر یابد تا از تماس بدنی جلوگیری شود و اطلاعات تماس هر کسی که در آن شرکت می کند ثبت شود.