مقامات بهداشتی تورنتو ، شهردار قرار است در حالی صحبت کند که شهر شاهد تعداد بی سابقه موارد COVID-19 است

دکتر ایلین دی ویلا و شهردار تورنتو ، دکتر آیلین دی ویلا ، و جان توری ، شهردار تورنتو ، قرار است در ساعت 2 بعد از ظهر در یک جلسات خبری صحبت کنند. شما می توانید آن به روزرسانی را به صورت زنده در این داستان مشاهده کنید.


تورنتو رکوردشکنی 483 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد که دوشنبه گزارش شده است – بیشترین رقمی که این شهر در طول یک روز از ابتدای شیوع بیماری همه گیر دیده است.

این رقم از داده های استانی در حالی اعلام می شود که انتاریو 1224 مورد دیگر را گزارش کرده است که دومین مورد در یک روز پس از یک رکورد جدید در روز یکشنبه است.

هفته گذشته چندین نقطه داغ در سراسر استان به یک سیستم طبقه بندی شده و رنگی جدید منتقل شدند. این سیستم بر اساس سطح بارگیری و انتقال ، هر واحد بهداشت عمومی را به عنوان منطقه ای قرمز ، نارنجی ، زرد یا سبز طبقه بندی می کند.

تورنتو حداقل تا 14 نوامبر تحت محدودیت های مرحله 2 اصلاح شده است. این استان به درخواست مقامات محلی انتقال خود را به سیستم جدید به تأخیر انداخت. تورنتو در حال حاضر حدود 90.6 مورد هفتگی جدید COVID-19 را در هر 100000 نفر ثبت کرده و به آستانه سطح قرمز نزدیک می شود.