معترضین “بازپرداخت پلیس” تابوت را جلوی درب منزل آیزنبرگر ترک می کنند

شهردار فرد آیزنبرگر می گوید پلیس همیلتون در حال تحقیق است پس از اینکه “معترضان به پلیس” پرداخت کردند ، معترضین دوشنبه شب تابوتی را مقابل خانه اش ترک کردند.

اکنون ، شهردار امیدوار است که مأموران “کتاب را به سمت آنها پرتاب کنند”.

“این بیش از حد است ، غیر قابل قبول است … رفتن به خانه های مقامات منتخب ، ناراحتی خانواده و همسران ، [those] او کلمات جنگی است ، اما اینجا چیزی برای جنگیدن وجود ندارد “، او اواخر روز دوشنبه در یک مصاحبه تلفنی گفت.

“من از شنیدن اینکه پلیس ممکن است چند فیلم داشته باشد خوشحالم و امیدوارم که کتاب را به سمت آنها پرتاب کند.”

این یک اعتراض یک هفته ای است که منجر به افسران آئین نامه ای شد تا چادرهای این گروه را در بیرون از ساختمان شهرداری همیلتون پاره کرده و صبح ها پس از اشغال فضا به مدت هفت روز ، اخطارهای تخلف را منتشر کنند.

تابوت ، به طول بین پنج تا شش فوت ، با سه کیت نالوکسان روی تخت گل نشسته بود.

این گروه می گوید تابوتی که دوشنبه شب در مقابل خانه فرد آیزنبرگر شهردار همیلتون باقی مانده است ، نشان دهنده زندگی از دست رفته در اثر بی خانمانی و پلیس است. (بابی هریستوا / CBC)

این گروه گفت این نماد افرادی است که به دلیل بی خانمانی و پلیس جان خود را از دست داده اند. آنها اخیراً مراسمی را به همین منظور روز یکشنبه برگزار کردند که شهردار در آن شرکت نکرد.

رووا محمد ، تظاهرکننده 26 ساله ، هنگام ایستادن در پای راهرو آیزنبرگر ، گفت: “دستانش آیزنبرگر خون است.”

“او در آن نظاره حضور نیافت ، و بنابراین ما این احضار را برای او به ارمغان آورده ایم.”

تظاهرکنندگان ، حداقل دوازده نفر از آنها ، با خجالتی روز دوشنبه در ساعت 9 بعد از ظهر ، با چندین وسیله نقلیه در نزدیکی خانه شهردار حاضر شدند.

هنگامی که تابوت کوچک را از یک صندوق عقب بیرون کشیدند و آن را برای چند مرحله حمل کردند ، قطره های باران افتاد و آن را قبل از قرار دادن در جلوی خانه اش حمل کرد.

محمد گفت رهبران شهر باید در ملا عام با تظاهرکنندگان دیدار کنند و بودجه پلیس همیلتون را 50 درصد کاهش دهند ، در حالی که نیمی از این پول به مسکن رایگان برای افراد نیازمند هدایت می شود.

محمد در حین سخنرانی خود گفت: “اولویت های فرد نفرت انگیز است. اولویت های شهر نفرت انگیز است. اما ما جوانان این شهر اولویت های خود را مستقیم داریم.” “ما اکنون به مسکن دائمی و رایگان نیاز داریم. اکنون باید پلیس را خاتمه دهیم. امروز به بازپرداخت خدمات پلیس همیلتون نیاز داریم.”

اندکی پس از سخنرانی محمد ، گروه آنجا را ترک کردند.

شهردار می گوید گروه به مسکن اهمیتی نمی دهند

آیزنبرگر گفت این گروه علاقه مند به “رویارویی و نه گفتگو” است.

وی گفت: این شهر از سران گروه دعوت كرد تا از اوایل روز پنجشنبه وارد تالار شهر شوند و در مورد آنها بحث كنند. وی گفت که این گروه کاهش یافته است ، در عوض از آیزنبرگر درخواست کرده است تا در خارج با آنها صحبت کند و بحث را به صورت مستقیم آغاز کند.

“این کاری نیست که من آماده انجام آن باشم … اکنون آنها ادعایی را مطرح می کنند که ما هیچ تلاشی برای آن نکرده ایم [reach out]. این خیلی ساده نیست و اگر آنها بخواهند مکالمه کنند ، درب آن همیشه باز است. “

گریگوری دونگن گفت که احساس می کند پس از گذراندن روزها در خارج از ساختمان شهرداری بدون گفتگو با شهردار ، مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

دونگن گفت: “فرستادن پلیس به اردوگاه ، اردوگاه آزادی ، آن چیزی نبود که ما امیدوار بودیم.”

آیزنبرگر گفت که هیچ نوع کمیته ای با این گروه برای بحث در مورد شکایات آنها تشکیل نخواهد داد و استرداد پول به پلیس را “یک فکر غیر منطقی” خواند.

شهردار گفت: “آنها علاقه ای به مکالمه ندارند. آنها یک مسئله را در ذهن دارند که قرار نیست اتفاق بیفتد.”

اگرچه ، او گفت که در حال حاضر در مورد خدمات پلیس ارائه شده است و اگر راه بهتری برای ارائه آنها از طریق ورزش ایمنی و سلامتی جامعه وجود دارد که قبلا در حال انجام است.

وی همچنین گفت که این شهر “آسمان و زمین” را به حرکت در می آورد تا مطمئن شود مردم اگر خانه ندارند خانه ای برای اقامت دارند و افزود که اکنون فضا باز است.

“هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی در حال حاضر در خارج از خانه خشن زندگی کند ، مگر اینکه از رفتن به یک پناهگاه یا خانه مسکونی ارزان قیمت امتناع ورزد و این در واقع اتفاق می افتد. ما برای آسیب رساندن به کسی در اینجا نیستیم. ما برای کمک به اینجا هستیم.”

دونگن گفت این گروه متوجه است که شهردار در طول شب دیدگاه خود را تغییر نخواهد داد ، اما امیدوار است تابوت جلوی خانه او پیامی بفرستد.

“ما امیدواریم که او تلاش کند تا واقعاً به این واقعیت توجه کند که پلیس بیش از حد از بودجه برخوردار است … به بحران مسکن و اینکه فقط 50 میلیون دلار برای رسیدن به آن تلاش می کند ، نگاه می کند.”