مسیرهای برگشتی Claremont Access و مسیر دسترسی جدید Keddy که بعدازظهر جمعه باز می شوند

خطوط بالارونده Claremont Access و مسیر جدید دسترسی کدی رسما جمعه بعد از ظهر افتتاح می شوند.

این شهر بعد از ظهر دوشنبه بعد از ماه ها ساخت و ساز در خبر منتشر شده رسانه ای آن را تأیید کرد.

تعمیرات Claremont Access شامل سطح بندی مجدد ، تعمیرات جزئی عرشه پل ، سیگنال جدید عابر پیاده بین پارک ساوتهام ، پله های اسکارپمنت جیمز استریت و مسیر دسترسی Keddy Access بود.

شهردار فرد آیزنبرگر گفت: “اتمام این پروژه گزینه های سفر در بین ساکنان را گسترش می دهد و ارتباط بسیار مورد نیاز بین شهر پایین و کوه را فراهم می کند.”

مسیر دسترسی Keddy

در حالی که دروازه جلوی مسیر Keddy Access باز خواهد بود ، این شهر نمی خواهد کسی از آن استفاده کند تا زمانی که تمام علائم ، علائم روسازی و سایر اقدامات ایمنی نصب شود.

مسیر از خیابان هانتر تا خیابان پنجم غربی امتداد دارد. این یک ورودی در خیابان شکارچی و دسترسی Claremont دارد. همچنین دارای چهار اتصال جانبی با سه متر مسیر روکش آسفالت در:

  • خیابان غربی (نزدیک خیابان ولینگتون).
  • سنت جوزف درایو.
  • ضلع های شمالی و جنوبی خیابان Arkledun / Jolley Cut.
  • خیابان تنر از طریق پارک ساوتهام.

این شهر گفت که دوچرخه سواران نباید بیش از 15 کیلومتر در ساعت در مسیرهای پیاده روی حرکت کنند ، باید سرعت خود را کاهش دهند تا از سمت دیگر عبور کنند و به عابر پیاده تسلیم شوند.

مسیر دسترسی Keddy Access به افتخار جی کدی ، 53 ساله مربی مهد کودک ، دوچرخه سوار مشتاق و پدر سه فرزند نامگذاری شد که در دسامبر 2015 توسط شخصی که در حال رانندگی با یک وانت بود از پشت به او ضربه خورد و کشته شد.

“جی کدی یک خانواده خانوادگی ، معلم ، کمک کننده به شهر بزرگ ما و فردی دوست داشتنی در جامعه ما بود … به عنوان یک دوچرخه سوار مشتاق ، داشتن یکی از اصلی ترین مسیرهای دوچرخه سواری شهر به نام آقای کدی. ما افتخار می کنیم که میراث و روحیه جی را از طریق این پروژه گرامی می داریم. “

معلم مهد کودک شاهزاده ولز ، جی کدی در Claremont Access مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد. مرگ وی منجر به تغییراتی شده است که ممکن است سفر در آن مسیر جاده را برای دوچرخه سواران ایمن تر کند. (توییتر)