مسکن اکنون یا مسکن هرگز؟ نامزدهای شهرداری تورنتو طرح هایی را برای رسیدگی به بحران ارائه می کنند

بحران مسکن تورنتو در رقابت انتخابات پیش از انتخاب شهردار در این هفته اهمیت بیشتری پیدا کرد و رای دهندگان طعم برنامه های نامزدها برای مقابله با بحران رو به رشد شهر را چشیدند.

هم اولیویا چاو و هم براد بردفورد اعلامیه هایی را با هدف رسیدگی به قیمت های سرسام آور خانه و اجاره در شهر اعلام کردند. و یک سیاست استانی با هدف تشویق ساخت خانه نیز به موضوع بحث تبدیل شد.

سرعت اعلان‌ها در هفته چهارم کمپین همچنان افزایش یافت، زیرا چندین نامزد تأییدیه‌های برجسته را تبلیغ کردند و حتی سیاست‌های جدید بیشتری را منتشر کردند.

در اینجا نگاهی اجمالی به وضعیت وضعیت موجود است.

کاندیداها باید در مورد راه حل ها صادق باشند: استاد

اولیویا چاو از اولین پلتفرم خط مشی خود با تمرکز بر حمایت از اجاره‌کنندگان پرده برداری کرد. او وعده ایجاد یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به انتقال ساختمان‌های آپارتمانی اجاره‌ای مقرون‌به‌صرفه به ارائه‌دهندگان غیرانتفاعی را می‌دهد. او همچنین متعهد شده است که بانک اجاره شهر را دو برابر کند و دامنه برنامه حفاظت از تخلیه شهر را افزایش دهد.

چاو گفت که بخش‌های دیگری از طرح مسکن او به مسائل مربوط به منطقه‌بندی، مسکن مقرون به صرفه و تامین مسکن رسیدگی می‌کند. او می‌گوید که با افزایش مالیات بر خانه‌های خالی تورنتو با دو امتیاز به سه درصد، هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

برد بردفورد که قبلاً یک برنامه ریز شهری است، پلتفرم پلتفرم خود را نیز برای ساخت مسکن اعلام کرد. بردفورد گفت که در صورت انتخاب شدن، عرضه را با ارائه پروژه‌های «میانه گمشده» افزایش می‌دهد و در عین حال زمین‌های دولتی را برای توسعه باز می‌کند. او همچنین گفت که برای تسریع در تصویب پروژه ها، روند تصویب در شهرداری را ساده می کند.

برادفورد در مورد طرح شهر برای ساخت مسکن مقرون به صرفه، با نام «Housing Now»، نکات مهمی برای گفتن داشت. با تمسخر برنامه، او به شوخی گفت، این برنامه ممکن است “مسکن هرگز” نامیده شود.

این برنامه برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد و هنوز ساخت هیچ یک از پروژه های آن آغاز نشده است. تعداد انگشت شماری از پروژه هایی که قرار است امسال به جلو بروند، به دلیل الف. در خطر توقف هستند سیاست دولت فورد.

مردی با ژاکت قهوه ای و پیراهن آبی پشت میکروفون ایستاده است.
براد برادفورد، نامزد شهرداری این هفته گفت که مصوبات را ساده کرده و زمین های شهری را آزاد می کند تا به ساخت خانه های جدید در شهر کمک کند. (مایکل کول/سی بی سی)

نامزدهای آنا بایلائو، میتزی هانتر و مارک ساندرز گفتند که سیاست های مسکن آنها در راه است.

Matti Siemiatycki، مدیر مؤسسه زیرساخت در دانشگاه تورنتو، گفت که مایل است کاندیداها راه حل ها را با صراحت بررسی کنند. او گفت که یک بحث صادقانه در مورد کاربری زمین، دسترسی به زمین های عمومی و ایجاد مشارکت برای تسریع ساخت و ساز مورد نیاز است.

او گفت: «من می‌خواهم گفتگوی صریح را ببینم که تشدید به چه شکل است و چگونه می‌خواهیم برای انواع مسکن‌های مقرون‌به‌صرفه و فراگیر که در توسعه‌ها ادغام می‌شوند، بپردازیم».

حوزه امیدها رشد می‌کند، تأییدها به داخل می‌ریزند

از روز جمعه، این رقابت اکنون 59 نامزد دارد و روپیکا سینگ واریچ اولین نفری است که انصراف می دهد.

آخرین مهلت انصراف از رقابت و عدم درج نام در برگه رای 12 می است.

انتظار تحرکات بیشتری را قبل از این ضرب الاجل داشته باشید زیرا نامزدها نحوه جمع آوری کمک های مالی خود را ارزیابی می کنند و دیگران به نظرسنجی داخلی خود نگاه می کنند تا تعیین کنند که آیا می توانند یک نامزدی واقع بینانه برای کرسی شهرداری داشته باشند یا خیر.

Bailão هفته را با برنده شدن آرت اگلتون و باربارا هال شهرداران سابق تورنتو آغاز کرد.

رئیس پلیس سابق مارک ساندرز نیز از استفن هالیدی، عضو شورای شهر فعلی، تأییدیه دریافت کرد. هالیدی، محافظه‌کار اهل اتوبیکوک، هفته‌ها علناً در مورد حضور در رقابت‌ها فکر می‌کرد، اما در نهایت این کار را نکرد، که می‌توانست رای‌دهندگان متمایل به راست بیشتری را در اطراف ساندرز محکم‌تر کند.

دو مرد با گروهی از مردم در پس زمینه روی سکو ایستاده اند.
استفان هالیدی، عضو شورای شهر، مارک ساندرز نامزد شهرداری را در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این هفته در Etobicoke تایید کرد. عضو شورای حومه شهر در مورد اجرای مجدد انتخابات خود فکر کرده بود، اما ترجیح داد از رئیس پلیس سابق حمایت کند. (CBC)

در همین حال، بردفورد، با جان توری آبجو خوردو برخی را به این فکر واداشت که آیا شهردار سابق که جرقه کل این انتخابات را زد، جانشین احتمالی را تایید می کند یا خیر.

جو میهوچ، عضو سابق شورای شهر و سیاستمدار کهنه کار شهرداری می گوید در سیاست شهری، حمایت ها اهمیت دارند. به این دلیل است که تشخیص نام بسیار مهم است. بنابراین، اگر نامزدی نیاز به تقویت تشخیص نام خود داشته باشد، راه های کمی بهتر از این است که واگن خود را به مقدار مشخصی برساند.

میهوچ گفت: «وقتی در انتخابات شهرداری گذشته برای نامزدی درها را می زدم، یکی می گفت، مثلاً اگر با مایک لیتون هستید، با من مشکلی ندارید.

“دانستن به اینکه در این مورد به چه کسی اعتماد کنیم، واقعاً مورد تایید است.”

پلان های سیاستی که ممکن است از دست داده باشید

روز دوشنبه، هانتر از طرحی برای باز نگه داشتن کتابخانه ها در روزهای یکشنبه و تمرکز بخشی از کار خود به سمت مدل “مرکز جامعه” برای کمک به جوانان و افرادی که بی خانمان را تجربه می کنند، پرده برداری کرد. او تخمین می زند که این طرح 29 میلیون دلار هزینه داشته باشد و می گوید که از دو ذخیره گاه کتابخانه عمومی تورنتو برای تامین بودجه قول خود برداشت خواهد کرد.

هانتر همچنین از برنامه ای برای حذف هزینه های CafeTO برای تشویق مشارکت بیشتر در این برنامه و کمک به رستوران های شهر خبر داد.

در همین حال، کلویی براون، پیشنهادی را برای خرید یخچال‌های محلی بیشتر در تورنتو آغاز کرده است. او از سایت های مذهبی می خواهد که آنها را اضافه کنند.

ساندرز از شورای شهر خواست تا درخواست خود از دولت فدرال برای غیرقانونی کردن مواد مخدر برای استفاده شخصی را لغو کند. این موضع قابل توجه است زیرا برخلاف موضع مایرون دمکیو، رئیس پلیس تورنتو است که از این سیاست حمایت می کند.

او همچنین متعهد شد که مسیرهای دوچرخه را در خیابان بلور غربی متوقف کند و سایر خطوط را بازبینی کند تا مطمئن شود که مانعی برای تردد نیستند.

آنتونی فیوری وعده داد که مالیات انتقال زمین را حذف کند، هزینه ای که برای فروش خانه در شهر اعمال می شود. او گفت که او در صورت انتخاب شدن، این تغییر را طی چهار سال انجام خواهد داد. مالیات نقل و انتقال زمین یک گاو نقدی برای شهر است و سالانه صدها میلیون درآمد برای شهر ایجاد می کند.

او همچنین قول داد که در صورت انتخاب شدن، از مترولینکس به دلیل کار در خط آهن سبک Eglinton Crosstown شکایت کند.

بردفورد به آن ملحق شد و مترولینکس را مورد انتقاد قرار داد و خواستار اخراج رئیس آژانس حمل و نقل به دلیل تاخیر در کراس تاون شد.

او در یک پست ساده در شبکه های اجتماعی، به سوالاتی که در مورد نامش در این مورد می شود، پرداخت ویدئو

در پرونده ترانزیت، جاش متلو قول داد در صورت انتخاب شدن، خدمات TTC را تا پایان دوره شهرداری خود به سطح کامل قبل از همه گیری بازگرداند. بودجه شهری که در فوریه تصویب شد، سطح خدمات را به 91 درصد از آنچه قبل از سال 2020 بود کاهش داد و متلو گفت که منجر به انتظار طولانی‌تر شده است.

متلو همچنین گفت که 50 میلیون دلار برای معکوس کردن کاهش‌ها نسبت به اوایل سال جاری سرمایه‌گذاری خواهد کرد. او تخمین می زند که بازگرداندن خدمات کامل به 183 میلیون دلار در سال نیاز دارد.