مردی دستگیر شد، متهم به 2 حمله غیرقانونی به زنان در مرکز شهر

یک مرد 30 ساله در دو حمله غیرقانونی به زنان در مرکز شهر تورنتو دستگیر و متهم شده است که در آن او با یک شی تیز به آنها ضربه چاقو زد.

پلیس می گوید مظنون و قربانیان یکدیگر را نمی شناختند.

پلیس تورنتو در بیانیه‌ای در دوشنبه شب اعلام کرد که این مرد به دو مورد حمله با سلاح، ضرب و شتم باعث آسیب بدنی و حمله شدید متهم شده است. او قرار است روز سه شنبه در دادگاه تورنتو حاضر شود.

پلیس گفت که حملات ادعایی با سلاح روز شنبه بین ساعت 12 ظهر تا 1 بعد از ظهر در نزدیکی خیابان اسپادینا و خیابان سیسیل و خیابان اسپادینا و خیابان دونداس غربی رخ داده است.

پلیس افزود که سلاح مورد استفاده در این حملات ناشناخته است، اما باعث صدماتی در پوست شد که قربانیان را مجبور کرد به بیمارستان بروند.

در اولین حادثه، پلیس می گوید زنی 75 ساله در خیابان اسپادینا به سمت جنوب راه می رفت که مرد از پشت به او نزدیک شد و با چاقو به سمت چپ گردنش زد. مظنون با پای پیاده به سمت جنوب گریخت.

در حادثه دوم، یک زن در حال پیاده روی به سمت شمال در خیابان اسپادینا بود، در حالی که مردی در حال پیاده روی به سمت جنوب بود. به گفته پلیس، وقتی به او نزدیک شد، دستش را دراز کرد و با چاقو به بازوی راستش زد. مظنون به سمت جنوب فرار کرد.

هر دو زن دچار جراحات غیرتهدید جانی شدند و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.

از هر کس که اطلاعاتی در دست دارد درخواست می شود با پلیس تماس بگیرد.