مدیرعامل بیمارستان همیلتون با بالا رفتن موارد پذیرش و موارد COVID-19 ، نسبت به “واقعیت وخیم” هشدار می دهد

رئیس علوم بهداشت همیلتون به ساکنان هشدار داد که این امر بر عهده جامعه است که بیمارستان های محلی را با “واقعیت وخیمی” روبرو نکنند زیرا نرخ اشغال همچنان افزایش می یابد و پذیرش بیماران COVID-19 در GTHA صعود می کند.

راب مک ایزاک روز جمعه در جریان به روزرسانی رسانه ها گفت: “سیستم بهداشتی ما در حال حاضر در وضعیت خطر بالایی قرار دارد.”

“هیچ سستی در سیستم باقی نمانده است.”

MacIsaac گفت ، بیمارستان های HHS بیش از 100 درصد ظرفیت را در اوایل هفته کار می کردند ، حتی در حالی که کارکنان همچنان به جمع آوری اطلاعات باقیمانده ایجاد شده توسط جراحی ها و روش هایی که در طول موج اول ویروس لغو یا به تعویق افتادند ، ادامه دادند.

به گفته مدیرعامل ، بیمارستان ها تاکنون 4000 عمل جراحی کمتر و 5000 آزمایش تشخیصی کمتر در سال جاری انجام داده اند.

وی گفت ، مردم از مراجعه به بیمارستان می ترسند و بیماران – به ویژه کودکان – با لیست انتظار طولانی تر از حد متوسط ​​مواجه هستند.

MacIsaac حرکت همیلتون به منطقه “کنترل” قرمز در چارچوب COVID-19 انتاریو را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی “نگران کننده” توصیف کرد و افزود که آنها برای جلوگیری از گسترش این بیماری به کمک جامعه نیاز دارند.

“ما توانایی جذب موج دوم قابل توجهی از COVID-19 را نداریم بدون اینکه خدمات دیگر خود را جدی بگیریم.”

مدیر عامل گفت که کارمندان یکی دیگر از زمینه های “نگرانی بزرگ” است ، اما HHS تا کنون “خود را حفظ می کند”.

انتاریو در این هفته 150 بیمار را در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان COVID-19 مشاهده کرد ، به گفته یک آستانه اصلی ، حمایت از بیماران و سایر روش ها برای بیمارستان ها دشوارتر است.

مدل سازی استانی ، که در ماه سپتامبر توسط وزارت بهداشت منتشر شد ، خاطرنشان كرد كه با كمتر از 150 بیمار COVID-19 در بخش های ICU ، انتاریو می تواند ظرفیت غیر COVID و همه جراحی های برنامه ریزی شده را حفظ كند.

اسلاید ارائه شده به اشتراک گذاشته شده با رسانه ها می گوید: “بالاتر از 150 پشتیبانی از مراقبت های غیر COVID دشوارتر می شود و بالای 350 نیز غیرممکن است.”

MacIsaac تخت های ICU را “یک منبع گرانبها” خواند اما از روز جمعه گفت که HHS از 11 بیمار COVID-19 مراقبت می کند ، که تعدادی از آنها “توانایی مدیریت ما را دارند”.

راب مک آیزاک می گوید در صورت افزایش مداوم پذیرش بیماران COVID-19 ، بیمارستان های محلی می توانند با “واقعیت وخیمی” روبرو شوند. (سامانتا کراگز / CBC)

وی توضیح داد: “ما در حال حاضر در فکر کاهش اقدامات یا جراحی نیستیم ، اگرچه مطمئناً از احتمالی نیاز به آن آگاه هستیم.”

هنوز هم ، وضعیت می تواند به سرعت تغییر کند و MacIsaac گفت که ساکنان باید افزایش یابد.

“اگر ما موفق نباشیم ، سیستم بهداشت محلی ما با این واقعیت وخیم روبرو خواهد شد. اگر فضای لازم برای ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های خود را نداشته باشیم ، نمی توانیم به انتظارات و معاملات عقب مانده ادامه دهیم.”