مدرسه یادگیری زود هنگام در پارک تورنکلیف به دلیل شیوع COVID-19 به مدت یک هفته بسته می شود

هیئت مدیره مدارس منطقه تورنتو می گوید ، آکادمی یادگیری زودهنگام Fraser Mustard از روز دوشنبه تا 14 دسامبر به دلیل شیوع COVID-19 تعطیل می شود.

آكادمی یادگیری زودهنگام فریزر خردل ، كه كلاسهای مهد كودكان همراه با یك برنامه سواد آموزی تخصصی دارد ، طبق گفته كاترین اوره ، مدیر مدرسه هفت مورد در هفت و نیم هفته اخیر هفت مورد COVID-19 را تأیید كرده است.

اوره در اخطار به والدین گفت که بهداشت عمومی تورنتو (TPH) توصیه کرده است که همه کارمندان و دانش آموزان از مدرسه اخراج شوند تا بتواند تحقیقات خود را درباره شیوع بیماری ادامه دهد. وی گفت که این مدرسه روز دوشنبه تعطیل می شود و حداقل تا 14 دسامبر دربند خواهد بود.

هیئت مدیره گفت: اطلاعات هیئت مدیره به محض داشتن یک تاریخ مشخص برای بازگشت دانشجویان و کارکنان ، اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

“من می دانم که این خبر برای خانواده های ما نگران کننده خواهد بود و می خواهم از شما برای درک شما در این دوران دشوار تشکر کنم. TPH برای تست در مدارس ارجاع داده است و ما به محض دریافت اطلاعات جدید را ارائه خواهیم داد ،” او گفت.

کلاسها به یادگیری از راه دور منتقل می شوند. در یک خبر انتشار ، TPH می گوید که به دانشجویان و کارکنان در گروه های آسیب دیده توصیه کرده است که به انزوا بروند. به کلیه کارکنان و دانشجویان گفته شده است که علائم را کنترل کرده و در صورت بیماری آزمایش کنند.

دومین مدرسه برای تعطیلی در پارک تورنکلیف پس از شیوع

آکادمی یادگیری دومین مدرسه در پارک تورنکلیف است که به دلیل شیوع COVID-19 این هفته تعطیل است.

TPH پس از یک حمله آزمایشی منجر به 19 مورد تایید شده COVID-19 ، مدرسه عمومی Thorncliffe Park را در 3 دسامبر تعطیل کرد ، که فقط چند دقیقه با آکادمی یادگیری فاصله دارد. این مدرسه از کلاس های یک تا پنج اجرا می شود.

پس از اینکه این مدرسه به تازگی اولین مدرسه ای در شهر بود که در یک طرح آزمایشی آزمایشی بدون علامت داوطلبانه شرکت کرد ، تعداد این موارد به 26 مورد رسیده است.

در اوایل 3 دسامبر ، قبل از اعلام تعطیلی ، سه نفر از 30 نفر از کارکنان مدرسه ، با استناد به یک محیط کاری ناامن ، از کار خودداری کردند.