مدافعان افراد بدون مسکن از تورنتو خواستار جلوگیری از پاکسازی اردوگاه ها در پارک ها هستند

ده ها مدافع بی خانمان خواستار این هستند که شهر برای کمک به افرادی که در اردوگاه های پارک های شهر زندگی می کنند ، اقدامات بیشتری انجام دهد.

در جلسه کمیته توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر ، نزدیک به 40 نفر روز دوشنبه از این شهرستان خواستند تا یک مهلت قانونی فوری برای تخلیه اردوگاه ها اعمال کند.

مدافعان اظهار داشتند كه آنها می خواهند این شهر یك میلیون دلار در اختیار آژانس های اجتماعی قرار دهد تا تجهیزات زنده ماندن و تجهیزات ایمنی در برابر آتش سوزی را برای افراد ساكن در چادرها فراهم كرده و در چهار ماه آینده 2000 اتاق جدید در هتل های پناهگاه افتتاح كند.

ای جی ویترز ، یکی از اعضای کمیته راهبری شبکه دادگستری پناهگاه و مسکن ، گفت که افراد در این اردوگاه ها هر روز با ترس از اخراج زندگی می کنند. ویترز گفت ، این شهر اعلامیه های تخلیه ای را که روی چادرها گذاشته شده است لغو نکرده است.

ویترز روز دوشنبه در مصاحبه ای با سی بی سی تورنتو گفت: “مردم از این ترس کاملاً واقعی زندگی می کنند. و این ترس بسیار بی ثبات کننده است و مردم می ترسند که چادرهای خود را ترک کنند ، آنها برمی گردند و همه چیزشان از بین می رود.” .

“این یک چیز کاملا واقعی در زندگی مردم است.”

ویترز گفت: پناهگاه های شلوغ شهر ، که به عنوان یک مکان جمع در نظر گرفته می شود ، برای بسیاری از افراد بی مسکن که موارد COVID-19 در حال افزایش است گزینه ای نیست. ویترز گفت ، اردوگاه ها تبدیل به یک حلقه نجات شده اند.

یک اردوگاه بی خانمان در اطراف میز پینگ پنگ در پارک تورنتو برپا شده است. (CBC)

“پناهگاه ها پر است. شهر مرتب می گوید:” در داخل امن ترین مکان است. ” اولاً ، جایی برای رفتن وجود ندارد. “

“وقتی جایی برای رفتن وجود دارد ، آن فضا اغلب فقط یک مکان اجتماع است و بسیاری از مردم احساس امنیت نمی کنند و شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد تنظیمات اجتماعات ایمن نیستند.”

ویدرز گفت ، مدافعان همچنین خواستار 2000 اتاق پناهگاه هتل در مدت چهار ماه هستند ، زیرا آنها می گویند اخراج در لندر و مستأجر ادامه دارد و انتظار می رود اردوگاه ها بیشتر شود.

لس هارپر ، مدافع خانه های بی خانمان و مروج سلامت بومی ، گفت كه با كاهش دما ، این شهر نیاز به ارائه گزینه های بیشتر برای افراد بی مسكن دارد. وی گفت: افراد در چادر به مسکن احتیاج دارند.

وی گفت: “ما طلب داریم ، نه س askingال. ما 2000 اتاق دیگر هتل می خواهیم.”

مدافعان تخمین زده اند که حداقل 1000 نفر در اردوگاه ها زندگی می کنند ، اما طبق گفته های این شهر ، این تعداد نزدیک به 400 نفر است.

شهردار به 2،000 اتاق هتل دیگر نیاز ندارد

در جلسه توجیهی خبری تالار شهر روز دوشنبه ، جان توری ، شهردار تورنتو گفت که او اطمینان ندارد که نیاز به 2000 اتاق دیگر برای پناهگاه هتل وجود دارد. وی گفت: این شهر قبلاً برای 1100 نفری كه در اردوگاه زندگی می كردند مسكن پیدا كرده است.

توری گفت: “من فکر می کنم بسیاری از اعزام ها امروز با توجه به آنچه برنامه های شهر در مورد اسکان افراد بی خانمان انجام داده بود ، بر اساس مکان های نادرست بود.”

شهردار همچنین در مورد تعداد تخمینی ساکنان اردوگاه اختلاف نظر داشت.

“چند صد نفر باقی مانده است و من سعی نمی کنم این تعداد را به حداقل برسانم ، اما فکر می کنم این اعداد حدود 400 نفر را بیان کنند که اکنون در اردوگاه ها هستند.”

ویترز افزود: این اعداد کوچکی که شهردار جشن می گیرد و می گوید: “ما واقعاً سخت کار می کنیم” ، هیچ کجا به اندازه کافی نزدیک است و هیچ کجا به اندازه کافی برای تخلیه های گسترده ای که در حال حاضر در هیئت مستاجر موجر مشاهده می کردند ، وجود دارد.