مدافعان، اتحادیه های معلمان خواستار صبحانه و ناهار رایگان مدرسه برای دانش آموزان انتاریو هستند

گروه‌های مدافع، اتحادیه معلمان و بانک‌های مواد غذایی از دولت انتاریو می‌خواهند تا یک برنامه صبحانه و ناهار رایگان در مدارس سراسر استان ارائه کند.

در نامه ای به استفن لچه وزیر آموزش و پرورش و مایکل پارسا وزیر کودکان، مجموعه سازمان ها می گویند بسیاری از کودکان در انتاریو با ناامنی غذایی مواجه هستند که آنها را مجبور می کند برای نیازهای غذایی خود به بانک های مواد غذایی تکیه کنند.

این گروه ها، از جمله کابینه جوانان تورنتو، بانک های مواد غذایی کانادا و چهار اتحادیه بزرگ معلمان استان، می گویند که برنامه های تغذیه فعلی دانش آموزان در انتاریو شاهد افزایش تقاضا است اما نیازهای دانش آموزان را برآورده نمی کند.

این سازمان‌ها می‌گویند انتاریو باید یک برنامه صبحانه و ناهار رایگان جهانی را برای همه دانش‌آموزان فراهم کند و تضمین کند که مدارس زیرساخت، منابع و بودجه کافی برای ارائه وعده‌های غذایی را دارند.

Feed Ontario، مجموعه ای متشکل از 1200 بانک غذای مستقیم و وابسته و سایر سازمان هایی که برای رفع ناامنی غذایی کار می کنند، در گزارشی در نوامبر گفت که 587000 بزرگسال و کودک در مجموع 4.3 میلیون بار بین اول آوریل 2021 از بانک های مواد غذایی استان بازدید کرده اند. و 31 مارس 2022.

ائتلاف سازمان های امداد گرسنگی اعلام کرد که حدود 30 درصد از مشتریان بانک غذا زیر 18 سال سن دارند.

در مورد آن | را افزایش سریع قیمت مواد غذایی، سازمان‌دهندگان برنامه‌های غذایی مدارس را نگران کرده است که چه غذایی می‌توانند ارائه دهند – و چه تعداد دانش‌آموز آن را دریافت خواهند کرد.