قیمت و خرید قیمت قرص شیاف ماریانا تنگ کننده

گیاه دارویی مازو یکی دیگر از داروهای طبیعی و آرگانیک برای درمان افتادگی و شل شدن .خواص مازو برای رحم و تنگی واژن ن – سردشت کالاhttps://sardasht-kala.ir › وبلاگ۸ مهر ۱۳۹۸ – خواص گیاه مازو شامل تقویت لثه، سیاه کردن مو، کمک به درمان سوختگی، . شل شدگی و گشادی واژن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها پس از .تنگ کننده واژن بانوان: ورود آقایان ممنوع! در زمان های بسیار قدیم نیز از گیاه ماریانا استفاده می شده است و یکی از دلایلی که این گیاه محبوبیت جهانی یافته است تنگ کردن واژن و افزایش لذت جنسی در بانوان می باشد آیا شیاف ماریانا ضرر دارد .

تنگ کننده بسیار قوی واژن ، افزایش لذت جنسی ، ضدعفونی کننده واژن ، از بین برنده بوی بد واژن ، ضد التهاب و خارش ، تنظیم ترشحات واژینال ، افزایش میل جنسی در خانمها لازم به ذکر است این محصول از ترکیب چند گیاه مختلف در لابراتوارهای پیشرفته فرآوری و ساخته می شود. سلام و وقت بخیر خدمت خانم دکتر من ۳۱سالمه و ۶ ماهه پیش بدلیل باز شدن دهانه رحمم تو ۲۱هفته بارداری سقط کردم و یک دختره ۹ساله هم دارم و تو این شش ماه قسمت پایین کمرم و سمت پای چپم هم درد میکنه و فعالیت میکنم بیشتر میشه هم دکتر زنان و زایمان رفتم معاینه کرده سونو و آزمایش پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نداشتم و هم دکتر ارتوپد مراجعه کردم عکس گرفتم و مشکلی خاصی نبوده و پماد درد و آمپول ویتامین B۱۲ و ویتامین D۳ داده نمیدونم دردش از چی هست و سوالم اینه که من با وجود کمر درد ام میتونم اقدام برای بارداری بکنم مشکلی پیش نمیاد و خودم احساس میکنم که لگنم عفونت کرده و بعضی وقتا ترشحات سفید رنگ رقیق مثله ماست دارم و بدون بو سوزش و خارش هست و چی دارو شیاف ماریانا بهتره یا پودرش نی نی سایت مصرف کنم.

من متأهلم و ۲۵سالمه گاهی اوقات ترشحات زرد رنگ رقیق دارم و بدون بو سوزش و خارشم ندارم.میخاستم بدونم آیا عفونت دارم یا نه؟ عزیزم من تو پریود بودم رفتم حموم اوفتادم زمین پاشنه پام خیلی محکم به واژنم خورد بعدش سوزش شدید تو واژنم داشتمایا به پرده بکارتم اسیب رسیده یانه عزیزم؟ نزدیک ۶ سال هست ک پریود نامنظم دارم .

و سوال دومم اینه که من وقتی پریود میشم تا روز ۵ مدام خونریزی دارم بعد قطع میشه تا روز هفتم دوباره قطع میشه تا هشتم و قطع میشه تا بالاخره روز ۹ که یه لکه بینی و پاک میشم .عادیه این مدل وقفه ها؟ ۲۱سالمه و تو عقد هستم اما پریودیام نامنظمه سونو دادم گفتن ی فیبروم ریز دارم دکتر بهم قرص اسپیرونوژن داد الان به شدت اضافه وزن گرفتم و زیر گلومم جوشای چرکی ریز میزنه و زیر چونمم پر موهای سیاه شده و سط پریودیم حالت لگه بینی دارم یه هفته ندارم باز دوباره باز لکه بینی دارم .