قیمت میلگرد در آشخانه

قیمت میلگرد در سایت به صورت روزانه بر اساس کارخانه و نوع آن به روز می شود. کربن ساده / فولاد سیاه: – متداول ترین در میان میلگردها کربن / سیاه است زیرا سیاه رنگ است. – از فولاد کربن برای اهداف مختلفی استفاده می شود که مقاومت کششی نهایی در نظر گرفته شود اما شکل پذیری آن بسیار کم است. مهمترین اشکالاتی که با آن روبرو است این است که آنها یک لایه مقاومت در برابر خوردگی ندارند که تغییر در معرض قرار گرفتن در آب را افزایش می دهد؛ و افزایش خوردگی منجر به کربناسیون بتن می شود که به طور غیرمستقیم بر دوام سازه تأثیر می گذارد. – درجه این میله ها مطابق جامعه آمریکا در مورد آزمایش مواد ASTM A615 / M615 برای میله های فولادی کربن تغییر شکل یافته و ساده برای تقویت بتن استاندارد شده است. برای خرید میلگرد کارخانه های مختلف با ما تماس بگیرید.

انواع میلگرد فولادی

انواع مختلفی از نمرات هستند

  • درجه 40 = 4000psi = 280 مگاپاسکال
  • درجه 50 = 5000psi = 350 مگاپاسکال
  • درجه 60 = 6000psi = 420 مگاپاسکال
  • درجه 75 = 7500psi = 520 مگاپاسکال.

(توجه: در استفاده از ایالات متحده، عیار یا عدد برابر است با حداقل مقاومت تسلیم میله در Ksi (1000 psi)، به عنوان مثال میلگرد درجه 60 دارای حداقل مقاومت تسلیم 60 ksi است).

– از فولاد خفیف، هیچ نوع کربن خاصی در هند مانند این مورد استفاده نمی شود

 میله فولادی تغییر شکل یافته (HYSD):

قیمت میلگرد آجدار میانه در سایت به روز شد. همانطور که قبلاً در مورد تغییر شکل به عنوان چیزی غیر از سطح ناهموار داده شده به میله برای افزایش پیوند میله بین آرماتور و بتن و حفظ اصطکاک بین آنها اشاره کردم.

میله فولادی تغییر شکل یافته (HYSD) به دو نوع میلگرد طبقه بندی می شود:

میله های TMT (میله های تحت درمان مکانیکی ترمو)

میله های CTD (میله های پیچ خورده سرد)

3.1) میله های TMT (میلگردهای حرارتی مکانیکی):

جالب ترین قسمت این پست اینجاست، زیرا من می خواهم در مورد میله های TMT مورد علاقه خودم از همه نظر صحبت کنم خواه مقاومت تسلیم، مقاومت کششی نهایی، قابلیت جوشکاری، کشیدگی و شکل پذیری باشد. ثابت شده است که این نوار در بین انواع مختلف بهترین است برای خرید میلگرد به عوامل مختلف باید توجه داشته ابشید تا قیمت مناسب به دست آورید.

قبل از اینکه به مشخصات و خواص میله های TMT بپردازم، اجازه دهید مختصرا در مورد چگونگی شکل گیری نوار TMT و بهترین بودن آن توضیحاتی ارائه دهم.

-همانطور که همه می دانید عملکرد فولاد خفیف Fe250 تا سال 1960 در حال انجام بود، صنایع رو به رشد ساختمانی نیز به استحکام کششی و بازدهی بیشتری به کارآمدتر و مقاوم تری نیاز داشتند.

– در سال 1979 فناوری میله های تقویت شده TMT Fe415 & Fe500 را مطابق با IS 1785: 1979 معرفی کرد.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان معمولا بیشتر از سایر کارخانه ها است. میله های TMT توسط شرکت CRM بلژیک “center de Recherché Metallurgiques” و آلمان “HSE” اختراع شد. این شرکت ها تنها دو شرکت ثبت اختراع تولید میله های TMT هستند. CRM این فرآیند را “tempcore” و HSE آن را “Thermax” نامید. هر دو شرکت در دنیا مجوز تولید میله های TMT را ارائه می دهند.

 فرآیند میله های TMT:

میله های تصفیه شده از نظر ترمومکانیکی یک فرآیند پیشرفته عملیات حرارتی است که در آن میله های گرم قرمز که از آسیاب نهایی می آیند مستقیماً تحت فرآیند «رفع سریع» قرار می گیرند که در آن میله ها از طریق یک سری جت های آب برای خنک شدن سریع عبور می کنند. برای خرید میلگرد ساده کربنی می توانید با یک تماس تلفنی هماهنگی های لازم را داشته باشید.

لحظه ای که این خاموش شدن سریع میله متوقف می شود توسط یک هسته داخلی گرم می شود و باعث می شود سطح بالایی که به مارتنزیت معروف است سخت شود. از این رو فرآیند میله های TMT به فرآیند TEMPcore نیز معروف است.

پس از این، میلگرد برای بستر خنک کننده آورده می شود تا آن را برای دمای محیط خنک کند، جایی که هسته نرم، شکل پذیر است اما از مارتنزیت کمتر برخوردار است. این هسته داخلی به فریت و پرلیت معروف است. قیمت میلگرد آجدار شاهرود و شاهین بناب بر اساس قیمت سایر کارخانه ها ممکن است تغییر داشته باشد.

 مشخصات میله های TMT:

میلگرد معروف ترین برای کیفیت آن مانند انعطاف پذیری فوق العاده، مقاومت تسلیم، مقاومت کششی نهایی، کشیدگی بهتر، میله مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت جوشکاری بهتر.

Fe415 با وجود درجه بالاتر دیگر به عنوان درجه میلگرد واقعی شناخته می شود.

قبل از خرید میلگرد در انواع مختلف باید کاربرد آن را در نظر گرفته باشید. انواع زیرا دلیل دارد. در گریدهای دیگر، برای افزایش مقاومت در برابر کشش، محتوای شکل پذیر در معرض خطر است. در حالی که در محتوای شکل پذیری Fe415 به خطر نمی افتد. از این رو Fe415 یک درجه واقعی از فولاد است.

میله های TMT به دلیل مقاومت زیاد به دلیل شکل پذیری حتی در بار لرزه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در مقایسه با میله های CTD، 10-15 درصد هزینه کمتری دارد.

کدام یک از بهترین نوع میله های تقویت کننده میلگرد / فولاد در بین 6 نوع و کاربردهای آن است:

با خوشحالی می دانید کدام میلگرد در بازار بهترین است؟ اولین میلگرد چه زمانی به هند می آید؟ از کدام نوع میلگردها استفاده می شود و کدام یک از آنها بهترین است؟

قیمت میلگرد هر روز ممکن است دچار نوسان و تغییر شود. فقط به پشت بنشینید و آرام باشید من مختصر توضیحات مربوط به میلگرد را به شما می گویم، چرا ما از آن استفاده می کنیم، از کجا وجود دارد؟ انواع مختلف میلگرد و سپس، در پایان، من در مورد بهترین میلگرد برای شما صحبت خواهم کرد.

بنابراین بگذارید ابتدا با میلگرد شروع کنم،

میلگرد چیست؟

میلگرد چیزی نیست جز میله تقویت کننده که در بتن برای افزایش مقاومت سازه بتن استفاده می شود. همانطور که همه ما می دانیم بتن ساده از نظر فشرده سازی خوب است اما در نیروهای کششی عقب است که در نهایت هنگامی که بار روی سازه وارد می شود با شکست شکننده روبرو می شود. این میله های تقویت کننده هنگام ریخته گری با بتن، کشش مناسبی را برای بتن ایجاد می کند. این موارد به میله های تقویت کننده نیز معروف هستند. خرید میلگرد به نرخ کف بازار در حجم بالا هزینه پایینی دارد.

به طور دوره ای استفاده از این میله ها در زمینه ساخت و ساز با توجه به زمان فعلی برای بهبود کیفیت و هدف تغییر کرده است. چرا ما از فولاد به عنوان میلگرد در بتن استفاده می کنیم؟

بسیاری از فلزات دیگر می توانستند به جای فولاد برای تقویت با بتن استفاده کنند، اما چرا ما فولاد را ترجیح می دهیم؟ ما می توانستیم از آلومینیوم، چدن و مس استفاده کنیم. این بدان دلیل است که ضریب انبساط حرارتی فولاد و بتن نسبتاً یکسان است. ضریب متوسط بتن حدود 10 میلیونیمم در هر درجه سانتیگراد (10 × 10 ^ -6 / C) است. به طور معمول این رقم از 7 تا 12 میلیونیمم در هر درجه سانتیگراد متغیر است. در حالی که فولاد 13 میلیونیمم در هر درجه سانتیگراد است (13 × 10 ^ -6 / C). هزینه ساخت به قیمت میلگر بستگی دارد زیرا یک محصول پرکاربرد به شمار می شود.

کاربرد میلگرد فولادی

من مطمئن هستم که این سوال ممکن است به ذهن شما خطور کند که از چه نوع فولادی میلگرد وجود دارد؛ بنابراین بگذارید در مراحل ساده توضیح بیشتری بدهم:

اساساً فولاد به 4 منبع اصلی طبقه بندی می شود:

  • فولاد کربن
  • فولاد
  • فولاد ضد زنگ

TOOL STEEL با کلمات ساده می توان چهار نوع را در یک کلمه جا داد

قیمت میلگرد فولادی ضد زنگ برای کاربردهای ساختمانی در مناطق مرطوب بسیار مناسب است. اکنون مستقیماً به کاربردهای مختلف فولاد که میله های تقویت کننده در آن نقش دارند، ضربه بزنید. میله های تقویت کننده مورد استفاده در فعالیت های ساختمانی کاربردهای فولاد آلیاژی، فولاد کربن و فولاد ضد زنگ است؛ و بقیه از فولاد ابزار در صنایع ساختمانی استفاده می شود اما در بتن استفاده نمی شود. اصولاً فولادهای آلیاژی ساخته شده با ترکیب فولاد کربن با برخی عناصر آلیاژی که مقاومت به خوردگی، سختی و مقاومت میله را افزایش می دهند.

میله های تقویت کننده از شمش های فلزی ساخته می شوند و در خانه تولید آسیاب نورد تولید میله تغییر شکل یافته ساخته می شوند. اکنون ممکن است در مورد اینکه چه چیزی میلگرد است و چه یک میله تغییر شکل داده شده گیج شده باشید.

میله تغییر شکل یافته چیست؟

اساساً دنده یا شاخه ها بر روی میلگرد به عنوان یک سطح خشن و دارای تغییر شکل برای اتصال بهتر با بتن و مقاومت در برابر لغزش، ارائه می شوند. به این ترتیب دوام بتن مسلح با افزایش پیوند و اصطکاک بین بتن و میله افزایش می یابد. خرید میلگرد از کارخانه های مختلف در سایزهای گوناگون با فاکتور رسمی و غیر رسمی تنها با یک کلیک یا تماس.

کاربردهای میله های تغییر شکل یافته میله های آجدار فولادی خفیف، میله های HYD / HYSD، میله های فولادی کربنی، میله های روکش اپوکسی، میله های تقویت شده گالوانیزه است.

(این تصویر نشانه تغییر شکل TMT است که در آن میله شامل لبه های طولی عمودی و دنده های عرضی مایل به صورت افقی است)

انواع میله های تقویت کننده:

  • میله های فولادی ساده و ملایم
  • میله فولادی ساده / پشتی
  • HYSD: الف) نوار TMT / CTD
  • میلگرد روکش اپوکسی
  • میلگرد گالوانیزه
  • فولاد ضد زنگ