قیمت موتور زانتیا – سایت قیمت ها

به این ترتیب از انتشار بخار بنزین آلاینده در محیط زیست جلوگیری میگردد . به طور مثال، دور موتور در سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت نسبت به موتور قبلی حدود 500rpm کمتر است.که این میزان کاهش دور باعث کاهش استهلاک و همچنین کاهش میزان نفوذ صدای موتور به کابین می شود. اکثر دلیل بالا بودن استهلاک زانتیا را ریشه در فرانسوی بودن این خودرو می دانند که در مقایسه با دیگر فرانسوی های موجود در بازار مانند پژو و رنو وضعیت نامناسب تری دارد. درواقع مهمترین دلیل توقف تولید آن ضعف شدید در زمینه ایمنی بود. زانتیا ایرانی فیس لیفت این خودرو در پایان سال ۱۹۹۷ بود که البته بعدها فیس لیفت دیگری و این بار توسط سایپا ارائه شد. کارخانه برلیانس در سال 1992 در چین افتتاح شد و با الگوبرداری از پلتفرم BMW خودروی برلیانس را تولید کرد. خودروسازی سیتروئن فرانسه برای اولین در سال 1992 خودرو جدید خود، زانتیا را به بازار عرضه کرد که البته طول عمر تولید این سدان فرانسوی چندان طولانی نبود و در سال 2002 از خط تولید شرکت فرانسوی خارج شد. میشود به طور اختیاری آینه ها را تا کرد ؟ وظیفه تنظیم هوای دور آرام را به عده دارد و در سایر مواقع ( در دورهای بالا) در غنی یا رقیق کردن مخلوط نقش دارد .

شیر برقی کنیستر وظیفه بازو بسته کردن مسیر کنیستر به منیفولد هوا را در مواقع لزوم بعهده دارد . در صورت کثیف شدن یا گیر کردن پیستونِ آن نوسان دور موتور در حالت آرام بروز مینماید . همچنین نوسان دور موتور و یکی از دلایل خاموش شدن موتور هنگام کولر گرفتن گیر کردن و کثیفی موتور پله ای میباشد . بخارات بنزین جمع شده در کنیستر در هنگام روشن شدن اتومبيل و بیشتر در هنگام کارکرد دور آرام موتور به فرمان ECU توسط شیر برقی به منیفولد هدایت شده و سرانجام در موتور میسوزد . با بازو بسته شدن متناوب شیر بخارات بنزین انباشته شده در کنیستر وارد منیفولد شده و در موتور میسوزد . استفاده از مواد اولیه مناسب و نو برای تولید بهتر دسته موتور بسیار مهم بوده و نرمی موتور هنگام نیم کلاچ و تعویض دنده بسیار آشکار است در کیفیت دسته موتور. کد 28704 (کد فنی) می تواند استاندارد یورو 3 را پاس کند اما در مدل 28705 به دلیل تغییراتی که در کاتالیزور و سنسورها ایجاد شده است دستیابی به استاندارد آلایندگی یورو 4 ممکن شده است. سلام دوستان از خانواده پارس tu5وxum بهتره یا خانواده سمند بهترن الان بخرم ————————————— پرشین خودرو: انتخاب خودرو بین خانواده پارس و یا سمند کاملا سلیقه ای است، اما از میان پارس TU5 و XUM خرید موتور TU5 به دلیل بازدهی بالاتر مناسب تر به نظر می رسد.

• انژکتورها ممکن است که بسوزند یا نشتی بیش از حد داشته باشند که در صورت اول موتور 3 کار میکند وچنانچه بیش از یک انژکتور سوخته باشد موتور روشن نمی شود و در صورت دوم موتور غنی کار میکند . مابقی نسبت ها در جعبه دنده این موتور، مشابه با XU7 هستند. به پایه 2 رله پمپ هوا (واقع در جعبه فیوز داخل موتور) وصل کرده وبدین صورت پمپ راه اندازی میگردد .سوکت آن مشکی 2 سیمه میباشد . پیشتر در لیلیمگ شما را با راهنمای انتخاب و خرید روغن موتور تیبا ، خرید روغن موتور ساینا ، خرید روغن موتور زانتیا و روغن موتور پراید یورو 4 آشنا کردیم. حجم روغن برلیانس H320، H330 و کراس با موتور 1.5 لیتری معادل 4.2 لیتر با تعویض فیلتر روغن است (مطابق اعلام دفترچه راهنمای خودرو). حجم روغن موتور برلیانس 320 و 330 چقدر است؟ حجم روغن موتور برلیانس 230 و 220 چقدر است؟ حجم موتور زانتیا 2000 سیسی بوده و فاصله بین محورهای این خودرو دو متر و 74 سانتیمتر، طول این خودرو 4 متر و 44 سانتیمتر و عرض آن یک متر و 75 سانتیمتر است. بهترین روغن موتور برای برلیانس سری دویست کدام است؟

برای یافتن پاسخ این پرسشها و همچنین کسب اطلاعات کاربردی درباره انتخاب و خرید روغن موتور مناسب خانواده برلیانس، با این مقاله از مجله لیلیمگ همراه شوید. در این مطلب هم قصد داریم شما را با بهترین روغن موتور برای برلیانس و انواع مختلف آن آشنا کنیم. جرقه کویل ، دوبل است یعنی سیلندرهای 1،4 و 2،3 با هم بطور همزمان جرقه دارند. لازمست که شدت جرقه متناسب با دور موتور متغییر باشد، لذا زمان شارژ کویل بر حسب میلی ثانیه توسط ECU (زمان وصل بودن منفی از ECU به کویل) محاسبه و اعمال میگردد . ارسالی از رله دوبل ، پایه 1و2 به ترتیب مربوط به سیگنال منفی جرقه 1-4 و 2-3 ارسالی از ECU و پایه 3 مربوط به خازن میباشد . به علت تنفس بهتر پیشرانه و بالا رفتن راندمان حجمی در این مدل قدرت به ۱۱۰ اسب بخار افزایش یافت و گشتاور هم در دور ۴۲۵۰ به ۱۵۵ نیوتن متر رسید. اخیرا پارس های موتور زانتیا با نام پارس elx روانه بازار شد که به علت قدرت و سرعت بالای خود بسیار مورد توجه نسل جوان کشورمان قرار گرفت.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موتور زانتیا لطفا از سایت ما دیدن کنید.