قیمت فروش انواع لوله گالوانیزه ساختمانی و گلخانه ای

لوله پوش فیت از لحاظ جنس و مقاومت و حتی ضخامت بسیار بهتر از پولیکا می باشد. جنس این مدل لوله مس است و به همین علت هم رنگ سرخ و کدر دارد. یک مولکول پلی اتیلن زنجیر بلندی از اتمهای کربن است که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن چسبیدهاست. برای ساخت و تولید لولههای مانیسمان رده ۲۰ دو روش مختلف وجود دارد.

” بوشن” : اين وصاله تماماازداخل دنده شده است به همين منظورميتوان براي اتصال دو لوله يادو وصاله كه يك سرآنها ازخارج داراي دنده است استفاده نمود .بوشن ها شامل بوشن ساده ، بوشن روپيچ توپيچ تبديل ميباشند . این شرکت در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه خدمات و کالاهای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و بویژه پروژههای خطوط لوله و تاسیسات آغاز بکار نمود. اسکجول معیاری است که در حال حاضر برای تعیین ضخامت جداره لولهها بیشتر از شاخص وزنی لوله مورد استفاده قرار میگیرد. به طوری که وزن واحد طول لولهها با وزن لولههای آهنی (که دیگر تولید نمی شوند) یکسان در نظر گرفته شده است.

همچنین در تولید این نوع لوله ها به دلیل عدم وجود درز جوشی، از هیچ نوع تست جوشکاری استفاده نمی شود. این لوله ها به رنگ تیره یا سیاه رنگ هستند و از گرانول های شفاف پلی اتیلن ساخته می شوند . پارامتر “رده لوله” اصطلاح رایجی در بازار ایران برای بیان ضخامت و یا همچنین وزن لوله میباشد.

همچنین یکی از عوامل موثر در فروش لوله جوشی بدون درز رده ۲۰ روش ساخت آن میباشد. کارخانه و شرکت تولید کننده لوله مانیسمان اهواز با ظرفیت اسمی ۹۰۰۰۰ تن درسال اولین تولید کننده لوله بدون درز در ایران و خاورمیانه شبیه سازی لوله بدون درز میباشد. عموما این لوله ها را با اسم شرکت های تولید کننده آن ها در بازار مانند سوپرپایپ، نیوپایپ، پایپکس و … ولی مورد استفاده اصلی آنها برای انتقال آب و گاز یا در گلخانه ها می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لوله بدون درز استیل وب سایت خود باشید.