قربانی تیراندازی در وان شناسایی شد، پلیس در جستجوی 2 مظنون است

تورنتو

پلیس منطقه ای یورک قربانی تیراندازی مرگبار در میدانی در وان در روز چهارشنبه را شناسایی کرده و در جستجوی دو مظنون به همراه یک خودروی مظنون است.

پلیس می گوید جیدن پیتر 23 ساله اهل برامپتون این هفته قربانی تیراندازی مرگبار در میدانی شد.

پلیس و امدادگران در صحنه تیراندازی دوگانه در وان.
پلیس در یک بیانیه خبری که روز جمعه منتشر کرد، قربانی تیراندازی مرگبار در وان را که در اوایل این هفته رخ داد، جیدن پیتر 23 ساله از برامپتون شناسایی کرد. (CBC)

پلیس یورک قربانی تیراندازی مرگبار در میدانی در وان را در اوایل این هفته شناسایی کرده است و در جستجوی دو مظنون است.

پلیس در یک بیانیه خبری که روز جمعه منتشر کرد، گفت که تیراندازی حوالی ساعت 3:50 بامداد چهارشنبه در خارج از یک استودیوی ضبط صدا در جاده کریتستون در نزدیکی بزرگراه 7 غربی رخ داده است.

تیراندازی دوگانه باعث شد که جیدن پیتر 23 ساله اهل برامپتون کشته شود و مرد ناشناس دیگری نیز با جراحات خطرناک جان خود را از دست داد. پلیس روز جمعه گفت که وضعیت مرد دوم پایدار است.

اکنون بازرسان به دنبال دو مظنون هستند که در زمان تیراندازی لباس تیره پوشیده بودند، همراه با یک خودروی مشکوک که به عنوان یک شاسی بلند تیره رنگ و سایز متوسط ​​توصیف شده است.

پلیس به دنبال یک خودروی مشکوک است که به عنوان یک شاسی بلند تیره رنگ و سایز متوسط ​​توصیف شده است.
پلیس می گوید آنها به دنبال یک خودروی مشکوک هستند که به عنوان یک شاسی بلند تیره رنگ و سایز متوسط ​​توصیف شده است. (پلیس منطقه ای یورک)

پلیس گفت: «بازرسان بر این باورند که تیراندازی هدفمند بوده است.

آنها همچنین از شاهدانی که با بازرسان صحبت نکرده‌اند می‌خواهند همراه با افرادی که فیلم‌های ویدئویی یا فیلم‌های ضبط‌شده دوربین داش‌کم از منطقه در حوالی زمان حادثه دارند، حضور پیدا کنند.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|