فلانگان امتیاز 5K کانادا را از بین برد و با هم تیمی های بسیار خوب بر مسابقه جاده ای بوستون مسلط شد

بن فلانگان به دومین رکورد خود در کانادا در شش ماه گذشته در مسابقات 5K روز شنبه انجمن دو و میدانی بوستون (BAA) رسید و در 13 دقیقه و 26 ثانیه به پایان رسید و مقام دوم را به دست آورد، 9 ثانیه جلوتر از زمان برنده شدن چارلز فیلیبر-تیبووت و امتیاز ملی از مسابقه سال گذشته. .

در اکتبر گذشته، فلانگان 38 ثانیه از بهترین های قبلی خود در نیمه ماراتن فاصله گرفت و رکورد آن زمان کانادا یک ساعت و یک دقیقه در والنسیا را ثبت کرد. اکنون به کم لوینز تعلق دارد که در ماه فوریه در ونکوور ساعت 1:00:18 را در مسیر خود به ثبت رساندن امتیاز 2:05:36 در آمریکای شمالی سه هفته بعد در ماراتن توکیو ثبت کرد.

فلانگان 28 ساله مطمئن بود که در یک صبح ابری و خنک با باد خفیف، دو روز قبل از 127 امین ماراتن بوستون، وارد مسابقه جاده ای روز شنبه می شود.

” [record] قطعاً هدف بزرگ من است.” کیچنر، بومی و قهرمان المپیک 2024 اوایل این هفته به CBC Sports گفت. فلانگان در 11 سپتامبر گذشته در مسابقات قهرمانی 5K مداوی کانادا در مونکتون، NB، ساعت 13:38 دوید.

او گفت: “من هیجان زده هستم که دوباره برای آن اقدام کنم، و این یک مسابقه است [in Boston] جایی که من شک ندارم که به اندازه کافی خوب تنظیم می شود [calibre] ورزشکارانی که در آن حضور دارند.”

فیلیبر-تیبوتو در روز شنبه از هدف خود برای پیروزی کوتاهی کرد و در 13:32 در رده دوازدهم قرار گرفت که بهترین رکورد شخصی در سه ثانیه بود. یک روز پیش از آن، قهرمان 2022 کانادا در 5000 متر در پیست به CBC گفت که تمرینات ورزشی از زمانی که در فصل داخل سالن به ذات الریه مبتلا شده است، خوب پیش می رود.

این بازیکن 32 ساله اهل کبک، قهرمان المپیک 2016 و نیمه نهایی 2022 جهان در 1500 گفت: “من برای هر نوع مسابقه ای آماده هستم، آهسته یا سریع.” “[Boston] یک کورس مخصوص سریع نیست، اما اگر مسابقه سریع باشد، من آماده خواهم بود.”

فلانگان که سال گذشته سه رکورد مسابقات جاده ای کانادا را به نام خود ثبت کرد – از جمله 10K در مسابقات BAA – مطمئن بود که مسابقه روز شنبه در ساعت 13:35 برنده خواهد شد. مورگان بیدلسکوم، ورزشکار ستاره سال ششم از دانشگاه ایالتی میشیگان، با 3885 شرکت کننده مرد در 13:25 در صدر قرار گرفت.

فلانگان از Beadlescomb گفت: “او یک ورزشکار فوق العاده در حال ظهور است.” تنها نقطه ضعف او این است که به ایالت میشیگان رفت، بنابراین ما رقیب هم بودیم [in college]”

در ژوئن 2018، فلانگان عنوان NCAA Division 1 را در پیست با دانشگاه میشیگان در 10000 متر مردان به دست آورد. او و Beadlescomb در حال حاضر با باشگاه پیست بسیار خوب در آن آربور، میشیم، که توسط ران وارهرست 80 ساله، مربی بازنشسته دانشگاه میشیگان، هدایت می شود، هم تیمی هستند.

چشم انتظار مسابقات جهانی استاندارد در ماه می

فلانگان با اشاره به اینکه کمبود تمرین باعث شد تا او را برای 10000 نفر در 4 مارس در مسابقات TEN در کالیفرنیا “کمی ناآماده” کرد، گفت: “ما یک بلوک تمرینی عالی را پشت سر گذاشتیم.” “من برای نشان دادن جایی که هستم هیجان زده هستم و صادقانه خودم می بینم زیرا در این زمان از سال شما واقعاً نمی دانید.”

یکی از اعضای VNTC، میسون فرلیک، هم تیمی دانشگاه فلانگان، شنبه پانزدهم در ساعت 13:39 بود در حالی که آدام هورتیان، همچنین از کیچنر، 30مین (15:06) بود.

فلانگان قرار است در 6 می در مسابقه پیست فست 5000 مسابقه دهد، مسابقه نقره ای تور جهانی دو و میدانی در استادیوم هیلمر لاج مانت ساک در والنات، کالیفرنیا. در رویداد ساوند رانینگ به میزبانی، او معتقد است که شانس قانونی وجود خواهد داشت. برای اجرا تحت استاندارد 13:07 خودکار مقدماتی برای مسابقات جهانی 19-27 اوت در بوداپست، مجارستان.

من می خواهم [the world championship] استاندارد یا جای من در [selection] رتبه بندی [solidified] تا آن موقع بتوانم برای بردن آن تلاش کنم [5,000-metre] عنوان.– بن فلانگان در مسابقات قهرمانی کانادا 27-30 جولای

فلانگان همچنین قصد دارد در مسابقات قهرمانی کانادا در 27 تا 30 جولای در لنگلی، BC شرکت کند.

فلانگان که در 27 ژانویه در دانشگاه بوستون ساعت 13:11.12 PB را در ساعت 5000 سرپوشیده ثبت کرد، گفت: “ارزش زیادی برای رقابت در آنجا وجود خواهد داشت زیرا به دنیاها نزدیک است.” «مسابقه‌های قهرمانی تمرین خوبی برای دویدن در مسابقات قهرمانی جهان است.

“من می خواهم [the world] استاندارد یا جای من در [selection] رتبه بندی [solidified] تا آن زمان می توانم برای کسب آن عنوان تلاش کنم.”

در سایر نتایج کانادایی روز شنبه، جولی-آن استهلی از لاکنو، اونتی، (اکنون مستقر در بوستون) در 5K زنان در رده سیزدهم (15:51 PB) قرار گرفت که توسط مکیدس آببه از اتیوپی برنده شد.

استهلی 29 ساله که سال گذشته در مونکتون (15:55 دقیقه) عنوان قهرمانی مسابقات جاده ای 5K کانادا را به دست آورد، در اولین بازی خود در المپیک 2020 در رده 32 قرار گرفت.

جاز شوکلا از تورنتو در اولین مایل جاده ای خود در روز شنبه چهارم شد و ارین تسچوک از وینیپگ هشتم شد. در سمت مردان، کوری بلمور از Tecumseh، Ont.، چهارم شد.

جاش کسیدی از پورت الجین، انترنتی، در مسابقه با ویلچر مردان در 11 دقیقه و یک ثانیه چهارم شد، آهنگی برای ماراتن روز دوشنبه بوستون.

این اولین مسابقه کامل سه بار قهرمان پارالمپیک و 31 بار قهرمان کانادا از اواسط اکتبر بود که کسیدی 42.2 کیلومتر را در 1:39:54 به عنوان بخشی از تمرین آزمایشی در ماراتن واترفرانت تورنتو طی کرد. اولین بار در 33 سال