فروشگاه های خرده فروشی ، مراکز خرید در منطقه واترلو باید طبق سفارشات جدید بهداشت عمومی خریداران را محدود کنند

خرده فروشی ها و مراکز خرید باید طبق دستور جدیدی از طرف مأمور بهداشت پزشکی منطقه واترلو تعداد افراد داخل ساختمان های خود را محدود کنند.

دکتر Hsiu-Li Wang طبق قانون حفاظت و ارتقا Health بهداشت ، دستور 22 را صادر کرد که صاحبان فروشگاه ها و مراکز خرید باید ظرفیت را کنترل و کنترل کنند تا اطمینان حاصل شود که فاصله فیزیکی مناسب برای مشتریان امکان پذیر است.

این دستور از ساعت 12:01 صبح جمعه اجرا می شود.

وانگ گفت مشاغل محلی سخت تلاش می کنند و از دستورالعمل های بهداشت عمومی پیروی می کنند.

وی گفت: “این دستور برای محدود كردن بیشتر شیوع COVID-19 و محافظت از خریداران و كارمندان در این محیط های آسیب پذیر در برابر ازدحام جمعیت عمل می كند.”

طبق دستور ، فاصله فیزیکی باید در کل ساختمان یا فروشگاه حفظ شود ، از جمله در مکان های مشترک ، دستشویی ها ، راهروها و ورودی ها.

فروشگاه های واقع در مراکز خرید نیز باید حداکثر ظرفیت مشتری را تعیین کنند.

در این سفارش آمده است که صف های مشتریانی که منتظر ورود به یک فروشگاه یا مرکز خرید هستند باید “به طور فعال” مدیریت شوند تا اطمینان حاصل شود که افراد از نظر جسمی فاصله می گیرند.

وانگ نوشت که موارد COVID-19 همچنان در منطقه افزایش می یابد و شیوع “مربوط به شرایطی است که افراد در فاصله دو متری و / یا بدون پوشش صورت و اجتماعات بزرگ هستند.”

این دستور در همان روز گزارش شد که بهداشت عمومی واترلو 78 مورد جدید را گزارش داد که در کل نوامبر به 1063 مورد رسید. با 3،217 مورد از ماه مارس ، این بدان معناست که تقریباً یک سوم موارد در منطقه در این ماه بوده است.