طرح جامع گردشگری منطقه واترلو جدید با هدف ارائه “تجربه معتبر” به بازدیدکنندگان است

مدیر عامل منطقه کاوش واترلو می گوید، وقتی مردم از منطقه واترلو بازدید می کنند، تجربه ای می خواهند که “معتبر” باشد و برای آنها احساس واقعی کند.

این سازمان برای کمک به هدایت بخش گردشگری محلی، طرح جامع گردشگری جدیدی را تهیه کرده است که به آینده تا سال 2030 و چگونگی جذب مردم به منطقه نگاه می کند.

میشل ساران، مدیر عامل منطقه کاوش واترلو، در مصاحبه ای به سی بی سی نیوز گفت: «مردم بسیار علاقه مند هستند که برای یک تجربه معتبر بیایند.

“افرادی که از منطقه واترلو دیدن می کنند و از محصول ما هیجان زده می شوند، آنها کسانی نیستند که برای سفر به لاس وگاس یا دنیای دیزنی جایی که آن ساخته شده است. اینجا معتبر است. مردم می خواهند در این محصول غوطه ور شوند. فرهنگ.”

او گفت که به همین دلیل است که طرح جامع گردشگری جدید منطقه پیشنهادی را برای ارائه بسته هایی ارائه می دهد که شامل تجربه فرهنگ های محلی منونیت و بومی است.

“ما گشتی در رودخانه بزرگ داریم که در آن شما یک راهنما دارید و توقف می کنید و یک ناهار با مضمون بومی می خورید، جایی که داستان سرایی در طول مسیر وجود دارد. شما در Bingemans در این تجربه کانتینری از نوع شگفت انگیز گلمپینگ می مانید. این فوق العاده است. و سپس یک شام بومی در شب وجود دارد،” ساران گفت.

نقاط قوت و ضعف

گروه گردشگری محلی به نقاط قوت جشنواره های سنتی در محل و همچنین نقاط ضعف و زمینه های فرصت ها توجه کرد. این گزارش همچنین به روندهای گردشگری می پردازد، جایی که تجربه معتبر برجسته می شود. همچنین به عنوان روندهای بزرگ، ورزش های الکترونیکی، سفرهای احیاکننده و رفاه دیده می شود.

ساران گفت که هدف تشویق بازدیدکنندگان به ماندن طولانی تر است. اما کاوش منطقه واترلو تصدیق می کند که بازدیدکنندگان به مکانی برای ملاقات، بازی و خواب نیاز دارند.

ساران گفت: “در حال حاضر منطقه دارای 32 هتل با مجموع کمتر از 3000 اتاق است. آیا ما به تعداد بیشتری نیاز داریم؟ کاملاً. آیا به فضای بیشتری برای جلسات، همایش ها و ورزش نیاز داریم؟ بله، داریم.” قرار است مطالعاتی را برای یک مرکز همایش بالقوه انجام دهد.

به عنوان مثال، امکانات ورزشی ما مانند سالن کیچنر، می‌تواند از کمی ارتقاء استفاده کند. ما فقط می‌توانیم امکاناتی را به رویدادهای ورزشی بفروشیم که آنها را در خود جای دهد. به‌عنوان مثال، ما به دنبال میزبانی مسابقات قهرمانی هاکی نوجوانان جهان هستیم، که این امر کاملاً مناسب است. به منطقه بکشید.”

ساران می‌گوید کاوش منطقه واترلو قصد دارد سالانه این گزارش را به‌روزرسانی کند، با برنامه نهایی برای جذب درآمد به منطقه و حمایت از مشاغل محلی و ایجاد اشتغال.

آنها همچنین با شرکای اجتماعی مانند شرکت توسعه اقتصادی واترلو همکاری خواهند کرد. در انتشاری در مورد طرح جامع جدید، رئیس و مدیر عامل شرکت تونی لامانتیا گفت که هدف آنها جذب “محصولات و تجارب گردشگری جدید و نوآورانه در تلاش برای به اشتراک گذاشتن” است. رشد اقتصاد بازدیدکنندگان ما را تشویق می کند.”

گوش کن | منطقه واترلو یک “تجربه معتبر” را برای گردشگران ارائه می دهد:

نسخه صبح – KW5:41منطقه واترلو یک “تجربه معتبر” را برای گردشگران ارائه می دهد

منطقه واترلو مکانی عالی برای بازدید از تجربه واقعی است. این پیام در طرح جامع گردشگری منطقه واترلو است. میشل ساران، مدیر عامل منطقه کاوش واترلو، نقشه راه هفت ساله گردشگری را تشریح می کند.