صنعت گردشگری در حالت “بقا” به دنبال بهبود نامطمئن است

وقتی مارک مک کارتی سال 2020 را سال گمشده برای صنعت گردشگری کانادا می خواند ، اشاره ای به بیان بیش از حد نمی شود.

مک کارتی ، که یک شرکت گردشگری خانوادگی در سنت جان ، تابستان گذشته پس از ایجاد حباب منطقه ای نخست وزیران در استانهای آتلانتیک ، حباب منطقه ای ایجاد کرد که بازدیدکنندگان را از سایر نقاط کشور خارج می کند ، گفت: “همه در حالت زنده ماندن هستند.” .

مک کارتی و جو یوری ، مالک مشترک شرکت تور جاسپر در آلبرتا ، با CBC صحبت کردند خانه در مورد چالشهای مشترک صنعت آنها به دلیل همه گیری COVID-19 ، و اینکه آیا بسته کمک موجود در به روزرسانی مالی این هفته به اندازه کافی یک تقویت کننده برای تلقیح آنها در برابر دور دیگری از قفل اقتصادی است.

در جهانگردی 750 هزار نفر در كانادا اشتغال دارند ، 2 درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و از بسیاری از جوامع روستایی و بومی پشتیبانی می كند.

وزیر مالیه کریستیا فری لند تصدیق کرد که این بخش به دلیل قفل اقتصادی طولانی مدت ، از سیاستمداران در همه سطوح مردم را به ماندن در خانه و محدودیت های سفر که در بسیاری از مناطق کشور باقی مانده است ، یک ضربه سنگین وارد کرد.

“ما می دانیم که تجارت در جهانگردی ، مهمان نوازی ، مسافرت ، هنر و فرهنگ به ویژه آسیب دیده است. بنابراین ما در حال ایجاد جریان جدیدی از حمایت از مشاغل مورد نیاز بیشتر هستیم … که با ماندن در خانه برای مبارزه با گسترش ویروس ، “فری لند هنگام ارائه به روزرسانی اقتصادی روز دوشنبه ، به فرانسه گفت.

تماشا کنید: وزیر دارایی کریستیا فری لند ، بروزرسانی مالی را ارائه می دهد

کریستیا فریلند معاون نخست وزیر و وزیر دارایی روز دوشنبه در مجلس عوام صحبت کرد. 48:39

دولت برنامه ای را ارائه داد که وام های تضمین شده و نرخ بهره را به بخش گردشگری و سایر صنایع آسیب دیده کاهش می دهد. این هفته همچنین به اختصاص 25 درصد از صندوق کمک و بهبود منطقه ای خود برای مشاغل گردشگری محلی پرداخت. این رقم تا ماه ژوئن به بیش از 500 میلیون دلار می رسد.

مک کارتی و اوری هرگز ملاقات نکرده اند ، اما آنها در چالش ادامه کار و اشتغال افرادشان با همان چالش های دلهره آور روبرو هستند.

شرکت مک کارتی معمولاً 50 تور اسکورت را در طول فصل اوج از ماه مه تا اکتبر در اطراف نیوفاندلند و لابرادور برگزار می کند. مشتریان آن اکثراً کانادایی هستند ، در تورهای مسافرتی از راهنماهای محلی استفاده می شود و تجارت اینترنتی آن به حمایت از رستوران ها ، مغازه ها و شرکت های اجاره اتومبیل کمک می کند.

مک کارتی گفت: “با این حال ، بعد از ماه مارس ، وقتی همه چیز بسته شد ، ما اساساً فصلی نداشتیم.” “ما در پایان با کمتر از یک درصد درآمد سال مواجه شدیم.”

جو اوری ، یکی از مالکان شرکت تور جاسپر در آلبرتا ، می گوید بیشتر مهمانان وی بازدیدکنندگانی از انگلستان ، استرالیا و ایالات متحده هستند. (گردشگری بومی آلبرتا)

Urie گروههای حداکثر 14 نفره را به تورهای پارک ملی و اطراف پارک جاسپر می برد که بر تاریخ و فرهنگ بومیان تمرکز دارند. او برخلاف مک کارتی ، اعتماد زیادی به مسافران بین المللی دارد.

اوری گفت: “و البته ، با بسته شدن مرزها ، این تقریباً ما را صفر کرد.” خانه. “و مانند تعطیل شدن نیوفاندلند ، دولت فدرال کانادا پارک های ملی و اماکن تاریخی ملی در سراسر کشور را تعطیل کرد. بنابراین ما حتی برای مدت زمان تقریباً سه ماهه آلبرتانی ها که به پارک آمدند حتی نداشتیم.”

تقریباً سقوط گردشگری باعث شد که بسیاری از شرکت ها نتوانند همه کارمندان خود را در لیست حقوق بگیرند. بدون هیچ گردشگری ، و بدون پول وارد شده ، برنامه های فدرال مانند یارانه دستمزد استفاده محدودی برای این شرکت ها داشتند.

اخبار CBC: مجلس8:08آنچه بخش سخت گردشگری کانادا می خواهد از اوتاوا ببیند

مجریان تور جو یوری از جاسپر ، آلبرتا و مارک مک کارتی از سنت جان ، NL ، در به روزرسانی اقتصادی این هفته در مورد کمک های جدید برای صنعت خود بحث می کنند و سایر مواردی که مشاغل برای زنده ماندن در سال آینده باید ببینند. 8:08

بیشتر بگو ، صنعت به اوتاوا می گوید

انجمن صنعت جهانگردی کانادا اعلام کرد که این حمایت با هدف قرار دادن صنعت در به روزرسانی مالی این هفته مورد تشویق قرار گرفته است ، اما هشدار داد که در صورت ادامه حیات این شرکت ها باید کارهای بیشتری انجام شود.

وینس آکاردی ، مدیرعامل انجمن ، در بیانیه ای گفت: “مشاغل گردشگری ماه ها با درآمد کم و یا بدون درآمد روبرو شده اند – و بدون اطمینان از پشتیبانی ، از جمله زمان ، آنها نمی توانند برای آینده مالی خود برنامه ریزی کنند.” “ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با دولت هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که این حمایت ها به افرادی که آسیب دیده اند ، با شرایط مناسب و در اسرع وقت رسیده اند.”

اوری گفت که شرکت های بومی با بارهای دیگری روبرو هستند.

وی گفت: “بسیاری از مشاغل گردشگری بومی برای تهیه این برنامه ها واقعاً كار دشواری دارند. م institutionsسسات مالی زیادی وجود دارد كه اگر تجارت شما ذخیره شود ، شما را لمس نمی كنند.” “می دانید ، واقعاً بسیار دشوار است.”

Urie می گوید تا سال 2022 بهبودی حاصل نشده است

علی رغم گزارش هایی که در ماه های آینده در واکسن در کانادا در دسترس است ، Urie تخمین می زند که حداقل تا سال 2022 – شاید طولانی تر – طول بکشد تا گردشگری مجدداً بهبود یابد. وی گفت که این موضوع باعث شده است که او تمایلی به درخواست وام های تجاری فدرال نداشته باشد.

مک کارتی نگرانی های مشابهی در مورد وضعیت شرکای خود در جوامع کوچک در اطراف نیوفاندلند و لابرادور دارد که ممکن است توسط حساب کسب و کار اضطراری کانادا (CEBA) جذب شوند ، که وام های بدون بهره تا سقف 60 هزار دلار را ارائه می دهد. در صورت پرداخت موجودی تا پایان سال 2022 ، یک سوم وام CEBA بخشیده می شود.

وی گفت: “و مگر اینکه بتوانیم در سال 2021 باز شویم ، من فکر می کنم که دوره بازپرداخت برای بسیاری از این اپراتورها دشوار باشد.” “بنابراین من فکر می کنم این نگرانی واقعی برای افرادی است که فقط از وام ها استفاده می کنند … زیرا آنها در حالت بقا هستند.”

به عنوان مصاحبه آنها با خانه پایان یافت ، اوری و مک کارتی تبادل اطلاعات کردند. “من فقط به سایت شما رفتم و نگاهی انداختم ، جو. عالی است!” مک کارتی گفت در حالی که او و اوری به طور مختصر در مورد ارزش تورهای خصوصی و تعامل بیشتر با راهنماهای محلی صحبت می کردند.

اوری پاسخ داد: “ما در یک صفحه هستیم”.

در همان صفحه – و در همان قایق ، زیرا آنها چشم به آینده ای نامشخص برای صنعت گردشگری کانادا دارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>