صدها نفر به مراسم یادبود به افتخار کشته شده OPP Const می پیوندند. گرزگورز پیرزچالا

بیش از 600 نفر روز شنبه در اسکله باری برای برگزاری مراسم افتتاحیه یادبود گرگ پیرزچالا به افتخار Const گرد هم آمدند. گرزگورز پیرزچالا، یک افسر پلیس استان انتاریو (OPP) در 27 دسامبر در حین انجام وظیفه کشته شد.

مراسم یادبود – که توسط خانواده پیرزچالا و OPP سازماندهی شد – با یک مراسم افتتاحیه که با حضور مادر و پدر افسر کشته شده و سایر اعضای خانواده او برگزار شد، برگزار شد.

خواهر پیرزچالا، جاستینا، گفت که حمایتی که خانواده از مردم سراسر انتاریو دریافت کرده است “واقعا برای ما بسیار مهم است.”

او گفت که برادرش عاشق کارش و همه چیزهایی بود که همراه با آن بود.

جاستینا گفت: “او نه تنها جنبه فیزیکی آن را دوست داشت، مجبور بود در فرم بماند، دویدن – که بخشی از دلیل تصمیم ما برای دویدن امروز است – او عاشق خدمت به جامعه، ارائه خدمات به جای خودش بود.” .

او با ارائه خدمت بر روی خود درگذشت. او مردی شریف از دنیا رفت، به همین دلیل امروز مهم است که ما به عنوان یک جامعه برای او گرد هم بیاییم و داستان‌هایی را به اشتراک بگذاریم… اگرچه او ممکن است دیگر از نظر فیزیکی اینجا نباشد، امروز نشان می‌دهد که یاد او زنده خواهد ماند. و همانطور که می خواست به الهام بخشیدن به دیگران ادامه خواهد داد.”

OPP Const.  گرزگورز پیرزچال با اسب.
OPP Const. گرزگورز پیرزچالا از بخش شهرستان هالدیمند در عکسی که توسط شش ملت رودخانه بزرگ به اشتراک گذاشته شده است. (OPP منطقه غرب)

به گفته OPP، پیرزچالا، یک افسر OPP شهرستان هالدیمند، درست بعد از ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت شرقی در حالی که به یک وسیله نقلیه در خندقی در غرب هاگرسویل، در حدود 45 کیلومتری جنوب غربی همیلتون پاسخ می داد، هدف گلوله قرار گرفت.

پیرزچالا در همان روزی کشته شد که فهمید دوره آزمایشی 10 ماهه خود را پشت سر گذاشته است.

دو نفر – رندال مک کنزی 25 ساله و برندی استوارت اسپیری 30 ساله – به قتل درجه یک در تیراندازی در پیرزچالا متهم شده اند.

گروهبان OPP  رابرت سیمپسون
گروهبان OPP رابرت سیمپسون می‌گوید، “رویدادی مانند این فرصت خوبی برای جامعه است تا از خانواده گرگ حمایت کند.” (الکسیس ریمون/CBC)

گروهبان OPP رابرت سیمپسون از جامعه باری – زادگاه پیرزچالا – و “دوستان و همکاران” که در این رویداد شرکت کردند تشکر کرد.

او گفت: “دیدنش فوق العاده است. بسیار تکان دهنده است.”

رویدادی مانند این فرصتی عالی برای جامعه برای نشان دادن حمایت از خانواده گرگ است، و می توانم به شما بگویم که بسیار قابل قدردانی است، فوق العاده ارزشمند است و به نوعی کمک می کند تا در صورت تمایل، روند را طی کنید.

علاقه به تناسب اندام و دو و میدانی

دیو نیکولتی – معلم تربیت بدنی در دبیرستان کاتولیک سنت جوآن آو آرک در باری که پیرزچالا در آن حضور داشت – گفت که او و پیرزچالا در مدرسه رابطه نزدیکی برقرار کردند.

او گفت که پیرزچالا در کلاس 9 شروع به نشان دادن تمایلات ورزشی خود کرد و این در کلاس های آمادگی جسمانی شخصی درجه 11 و درجه 12 ادامه یافت.

نیکولتی گفت: «در این کلاس‌ها بود که به نظر می‌رسد بحث‌های تمرین با وزنه، تمرینات قلبی، تغذیه واقعاً با او طنین انداز شد و او سبک زندگی را با تمام وجود پذیرفت.

دیو نیکولتی
دیو نیکولتی معلم تربیت بدنی دبیرستان کاتولیک سنت جوآن آو آرک در باری است. (الکسیس ریمون/CBC)

او در طول کلاس، هنگام ناهار، بعد از مدرسه، هر زمان که می‌توانست با ما تمرین می‌کرد – همانطور که همه ما فهمیده‌ایم این واقعاً به اشتیاق او تبدیل شد.

اسکله باری برای پیرزچالا «واقعاً مهم بود».

جاستینا و یکی دیگر از خواهران و برادران پیرزچالا – میکال – در پستی در رسانه‌های اجتماعی این هفته گفتند که برادرشان اسکله باری را دوست داشت، به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند این مراسم یادبود را در آنجا راه‌اندازی کنند.

جاستینا گفت: “آب باری مکانی است که نه تنها برای گرگ، بلکه برای کل خانواده من واقعاً مهم بود.”

“گرگ در باری بزرگ شد و در طول تابستان و حتی در طول زمستان، اسکله باری مکانی بود که گرگ دوست داشت [visit]”

میکال گفت که دویدن برای پیرزچالا “واقعا مهم” است.

او می‌گوید: «او نه تنها برای خودش، بلکه برای اطرافیانش تأکید زیادی بر سلامتی و تناسب اندام داشت.

برای ما، او همیشه ما را تشویق می کرد و به ما انگیزه می داد که بیرون برویم، فعال باشیم.»

جاستینا و مایکل
جاستینا و میکال پیرزچالا. (توییتر)

جاستینا گفت که عواید حاصل از این مسابقه صرف بورسیه ای به نام پیرچالا می شود.

او گفت: “گرگ همیشه یکی از افرادی بود که به دیگران کمک می کرد. بنابراین، می دانم که گرگ دوست داشت این بورسیه تحصیلی را به دانشجویان کمک کند.”

او گفت که این بورسیه به دانش آموزان دبیرستان کاتولیک سنت جوآن آو آرک کمک خواهد کرد.

پیرزچالا چهارمین افسری بود که از اواسط سپتامبر در انتاریو در حین انجام وظیفه کشته شد. این تعداد از آن زمان با کشته شدن گروهبان OPP به پنج افزایش یافته است. اریک مولر روز پنجشنبه

مولر به ضرب گلوله کشته شد و دو افسر دیگر زخمی شدند در چیزی که پلیس در اوایل صبح پنجشنبه در منطقه شرقی انتاریو بورژه در شهرداری کلارنس-راکلند “کمین” می نامد.

یکشنبه گذشته، مراسم یادبودی در تورنتو برای گرامیداشت جان افسران پلیس کشته شده برگزار شد.

نخست‌وزیر داگ فورد که در این یادبود سخنرانی کرد، گفت اگر تمام سطوح حکومت فوراً «تغییرات مناسب را برای محافظت از افسران پلیس ما ایجاد کنند»، می‌توان از برخی مرگ‌ها جلوگیری کرد و قول داد که دولت او هر کاری را برای حفظ امنیت آنها در کار انجام دهد.

فورد گفت: “بدون سوال، شما واقعاً بهترین انتاریو هستید، و به عنوان نخست وزیر، من همیشه و همیشه از شما حمایت خواهم کرد.”