شورای کمبریج رأی می دهد که یک سایت مصرف در هر کجا ، اما با هشدار جدی ، مجاز باشد

شورای شهر کمبریج رأی مثبت داده است که یک سایت خدمات مصرف و درمان در هر نقطه از شهر مجاز باشد ، اما تصمیم نهایی در مورد هر مکان هنوز به عهده شورا است.

مشاوران عصر چهارشنبه در مورد مطالعه برنامه ریزی مصرف و درمان (CTS) بحث کردند. بیش از دو ساعت ، مشاوران از اعضای جامعه خبر داشتند. این بیش از 50 نامه و ایمیل ارسال شده به شورا قبل از جلسه بود.

این جلسه همچنین در شرایطی برگزار می شود که منطقه واترلو شاهد افزایش مرگ و میر بیش از دوز است ، 78 گزارش از 3 نوامبر امسال.

سرانجام شورا به اتفاق آرا به موافقتنامه ای اجازه داد كه CTS در هر نقطه از شهر مجاز باشد ، اما با این تذكر كه آنها هنوز هم این فرصت را داشتند كه از قطعنامه شورا برای پشتیبانی از هرگونه كاربردی كه تصور نمی كنند برای شهر مفید باشد ، دریغ كنند.

مشاوره شانون ادشید گفت که از این گزینه حمایت می کند زیرا به شورا بیشترین کنترل مکان را می دهد.

مشاوره پم ولف گفت که او از همه کسانی که قبل از شورا صحبت می کردند ، به ویژه از کسانی که در مورد تجربه زندگی خود صحبت می کردند ، قدردانی می کند.

وی گفت: “من از کل روشی که طی کردیم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم.”

اکثریت در CTS مشاهده نمی شود

مشاوره اسکات همیلتون گفت که او از این حرکت حمایت می کند زیرا او می گوید از افراد مخالف شنیده است ، اما “صداهای زیادی وجود دارد که بسیار موافق هستند” CTS.

وی گفت: “این به هیچ وجه موضوعی یک طرفه نیست و فکر نمی کنم اکثریت در جایی وجود داشته باشد.”

وی گفت: “فضای باز” برای بحث در مورد شکل CTS محلی در شهر وجود دارد. وی گفت مردم نیازی به عصبانیت یا جانبداری ندارند ، بلکه اکنون زمان انجام مشاوره های جامعه است و تصمیم “یک قدم کوچک” به سمت تصمیم نهایی است.

شهردار کاترین مک گاری می گوید که شورا از “بسیاری از افراد” در مورد این موضوع شنیده است.

وی گفت: “ما مطمئناً از همه صداها آگاه هستیم و سعی می کنیم بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنیم ، نظرات همه افراد را در نظر گرفته ایم ، به شواهد نگاه می کنیم ، به همه صداها گوش می دهیم و سپس بهترین ها را برای جامعه خود تصمیم می گیریم.” گفت

“ما با صدای بلند و واضح شنیده ایم که یک CTS نباید به کجا برود و شما شنیده اید که شورا از این واقعیت پشتیبانی می کند که ما از آن در مرکز شهر نزدیک کسب و کار خود پشتیبانی نمی کنیم.”

مشاوران این گزینه را داشتند که با استفاده از یک سایت خدمات درمانی و درمانی پیش نروند ، اما به آنها هشدار داده شد که با رفتن به آن مسیر می توانید تصمیم گیری توسط شورای منطقه واترلو یا دادگاه برنامه ریزی تجدیدنظر محلی را لغو کنید.