شهردار می گوید توزیع واکسن COVID-19 گران است و همیلتون به کمک احتیاج دارد

شهردار همیلتون ، فرد آیزنبرگر ، می گوید ، شهرداری های منطقه تورنتو بزرگ و منطقه همیلتون در حال برنامه ریزی برای توزیع واکسن COVID-19 هستند ، اما برای انجام این کار به کارمندان و کمک های مالی بیشتری احتیاج دارند.

شهرداران و کرسی های 11 بزرگترین دولت های شهری در سراسر GTA هر هفته گرد هم می آیند تا در مورد پاسخ COVID-19 در مناطق خود صحبت کنند.

آیزنبرگر در یک انتشار رسانه ای گفت که این گروه می گوید مسئولیت های هر سطح از دولت باید “به طور واضح مشخص شود” ، به طوری که آنها در تزریق واکسن موفق هستند.

وی گفت: توزیع هزینه بر و هزینه زیادی خواهد داشت.

در این گزارش آمده است: “مسئولیت هایی كه به عهده شهرداری ها خواهد بود گسترده و پرهزینه خواهد بود” و در نتیجه نیاز به منابع انسانی و كمك مالی به شهرداری ها در انجام وظایف محوله وجود خواهد داشت.

در این گزارش آمده است: این گروه از شهرداری ها همچنین می خواهد از دولت های دیگر درباره راه اندازی مجدد كمك های مالی برای پاسخگویی به كمبودهای مربوط به COVID-19 در سال جدید با خبر شود.

دکتر الیزابت ریچاردسون ، مأمور بهداشت شهرستان ، این واکسن را “مسئله ای با علاقه بالا” در جلسه هیئت بهداشت روز دوشنبه خواند.

وی گفت: “بسیار هیجان انگیز است زیرا به جلو حرکت می کند ، اما ما هیچ تصوری نداریم که چگونه این کار به زمان واقعی تبدیل می شود.”

عرضه محدود در سه ماهه اول سال 2021

کریستین الیوت ، وزیر بهداشت گفت که انتظار می رود انتاریو 2.4 میلیون دوز واکسن در سه ماه اول سال 2021 دریافت کند. از این تعداد ، 1.6 میلیون از Pfizer و 800،00 دوز از واکسن Moderna است.

آنها هنوز توسط بهداشت کانادا تأیید نشده اند. ریچاردسون گفت: فرآیند تصویب نورد همان چیزی است که سرعت را افزایش می دهد.

“به جای اینکه منتظر بمانند تا همه شواهد جمع شود ، و سپس به کمیته مشاوره ملی و بهداشت کانادا داده شود تا آنها را مورد بررسی قرار دهد ، آنها تمام اطلاعات را در هنگام ورود به دست می آورند و پاسخ ها را در زمان واقعی دریافت می کنند ، ” او گفت.

ریچاردسون گفت ، یک گروه فرعی از جدول پاسخ COVID همیلتون در حال کار بر روی این مسئله است و گروه برنامه ریزی مرکز عملیات اضطراری نیز در این زمینه کمک می کند. آنها همچنین با بیمارستان ها و پزشکی خانوادگی در شهر همکاری می کنند.

وی گفت: “این گروه در اینجا در همیلتون ، همراه با ارائه خدمات بهداشت عمومی ، هستند كه در نهایت می توانند واكسن ها را در آغوش مردم قرار دهند.”

آنها پیش بینی عرضه محدود واکسن در سه ماهه اول سال 2021 را دارند که به گفته ریچاردسون از سال 2021 تا سال 2022 عرضه می شود.

وی در جلسه توجیهی جداگانه رسانه ها گفت: “ما برخی از سایت ها را شناسایی کرده ایم که ممکن است بتوانیم واکسیناسیون کنیم ، اما با بدست آوردن این اطلاعات جدیدی که استان ارائه می دهد ، به دنبال نهایی سازی آن خواهیم بود.”

وی همچنین تأیید کرد که همیلتون فریزرهای لازم برای ذخیره واکسن Pfizer را دارد و در حال حاضر از آنها برای اهداف تحقیقاتی استفاده می کند. اما وی همچنین خاطرنشان کرد: بسته بندی که واکسن از آن حمل می شود به حفظ آن کمک می کند.

وی گفت که چه کسی این واکسن را اول تزریق می کند ، توسط بهداشت کانادا و استان تعیین می شود ، اگرچه کمیته مشاوره ملی توصیه های خود را برای گروه های اولویت دار ارائه داده است.

این استان گفت ، سالمندان آسیب پذیر ، مراقبان و کارکنان آنها در مرحله اول در اولویت قرار می گیرند. بزرگسالان در جوامع بومی ، خانه های بازنشستگان و دریافت کنندگان مراقبت های بهداشتی مزمن در خانه نیز در اولویت خواهند بود.

با نزدیک شدن به تعطیلات ، آیزنبرگر مردم را تشویق کرد که به خانه نشینی خود ادامه دهند تا از گسترش ویروس کاسته شود.

وی در یک انتشار رسانه ای گفت: “شکی نیست که این فصل تعطیلات متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود ، اما جدا بودن از هم اکنون باعث می شود تا وقتی دوباره بتوانیم دور هم جمع شویم ، هیچ کس از دست نرود.”

75 مورد جدید در همیلتون

75 مورد جدید COVID-19 در همیلتون وجود دارد و از روز سه شنبه 634 مورد فعال هستند.

یک نفر دیگر پس از ابتلا به ویروس جان خود را از دست داده و باعث مرگ کل 102 نفر شده است.

زنی که درگذشت در اواسط 80 سالگی بود ، به گفته شهر ، و اهل ویلای سنت جوزف بود ، که در حال حاضر شیوع بیماری 45 نفر در آنها مثبت است. او در 4 دسامبر درگذشت.

وجود داشته است 3747 پرونده حل شده است.

یکی از کارکنان در Macassa Lodge آزمایش مثبت داده است و شهر روز دوشنبه شیوع آن را اعلام کرد.

همچنین در مدرسه ابتدایی Lawfield شیوع مداوم وجود دارد.

در حال حاضر علوم پزشکی همیلتون از 41 بیمار مبتلا به COVID-19 مراقبت می کند و بهداشت و درمان در سنت جوزف همیلتون از 7 بیمار مراقبت می کند.

شیوع بیمارستان ژوراوینسکی

علوم بهداشت همیلتون (HHS) می گوید در حال حاضر 24 نفر مبتلا به ویروس در ارتباط با سه واحد در بیمارستان و مرکز سرطان ژوراوینسکی هستند که در حال حاضر شیوع COVID-19 را تجربه می کنند.

واحدهای تحت تأثیر بخشهای E3 ، B3 و F5 هستند.

سیزده بیمار مبتلا به ویروس هستند و 11 نفر از آنها در بیمارستان باقی مانده اند. نه عضو هیات و دو فراگیر نیز COVID-19 دارند ، می گوید HHS.

HHS می گوید ، هیچ بازدید کننده ای از این واحدها مجاز نیست ، مگر در موارد دلسوزانه.

در یک انتشار رسانه ای آمده است که کارکنان شاغل در هر واحد شیوع تا پایان شیوع در هیچ جای دیگری کار نخواهند کرد ممکن است به آنها اجازه داده شود در واحدهای دیگری که شیوع آن اعلام شده است کار کنند.

HHS می گوید ، تا به امروز ، هیچ یک از موارد را با عدم انطباق مرتبط نکرده است. کارکنان و پزشکان به طور مداوم یادآوری می شوند که قوانین فاصله گذاری و پوشاندن را رعایت کنند ، و مواد PPE کافی در دسترس است.

HHS همچنین می گوید کارکنان مراقبت های بهداشتی که در این سه واحد کار می کنند ، همچنین کارکنان ، پزشکان و زبان آموزانی که ممکن است اوقات خود را در آنجا گذرانده باشند مورد آزمایش قرار گرفته اند یا خواهند گرفت.

هالدیمند-نورفولک

686 مورد تأیید شده COVID-19 در هالدیمند و نورفولک از روز یکشنبه وجود داشته است که شامل 27 مورد فعال و 622 مورد بهبودی است.

سی و دو مرگ مربوط به COVID-19 است.

نیاگارا

در این منطقه 2350 مورد در طی همه گیری ثبت شده است که 33 مورد بیشتر از روز دوشنبه است.

از این تعداد ، 228 نفر فعال و 2035 حل و فصل شده اند.

87 نفر در نیاگارا مبتلا به COVID-19 هستند که فوت کرده اند.

15 شیوع در حال انجام است.

برانت

طی 24 ساعت گذشته چهار مورد جدید در برانت و برانتفورد گزارش شده است.

در این منطقه 561 مورد تأیید شده و پنج مورد مرگ در سراسر همه گیر گزارش شده است.

48 پرونده در روز سه شنبه فعال بودند ، در حالی که 508 مورد حل و فصل شد.

پنج نفر مبتلا به این ویروس در بیمارستان بستری هستند.

هالتون

تعداد موارد COVID-19 در هالتون روز سه شنبه با 92 مورد افزایش به 4191 مورد رسید.

آمار در وب سایت منطقه نشان می دهد 421 نفر از آنها فعال هستند ، در حالی که 3698 حل شده است.

بیست و یک مورد از این موارد در بورلینگتون است که 135 مورد فعال دارد.

هفتاد و دو نفر در هالتون پس از آلوده شدن به ویروس جان خود را از دست داده اند.