شهردار می گوید ، می سیساگا در تلاش است تا سردرگمی را در مورد تغییر محدودیت های COVID-19 پاک کند

شهردار می سیساگا ، بونی کرومبی می گوید با توجه به اینکه این هفته قوانین دوباره در شهر غرب تورنتو تغییر می کند ، این شهر تلاش خواهد کرد تا در مورد محدودیت های COVID-19 سردرگمی را پاک کند.

کرومبی روزهای آخر هفته گفت که این شهر تلاش خواهد کرد پیام های واضحی را به ساکنان ، صاحبان مشاغل و اعضای جوامع مذهبی در مورد چگونگی انطباق با محدودیت های جدید اعمال شده توسط بهداشت عمومی پیل ارائه دهد ، که اکثر آنها از روز دوشنبه اعمال می شود.

واحد بهداشت عمومی قوانینی را وضع می کند که سخت تر از قوانینی است که برای منطقه کنترل سرخ لازم است ، که منطقه پیل روز شنبه به آن منتقل شد.

وی گفت: در یک کنفرانس خبری که ممکن است روز دوشنبه اتفاق بیفتد ، شهرداران منطقه پیل سعی می کنند وضوح را ارائه دهند. منطقه پیل شامل می سی سیاگا ، برامپتون و کالدون است.

کرومبی گفت ، با این حال ، این شهر در تلاش است تا با یک وضعیت پرخطر مقابله کند ، بیمارستان هایی با ظرفیت نزدیک یا کامل و تعداد پرونده های روزانه در حال افزایش است ، و منطقه پیل باید برای جلوگیری از ویروس کرونا ویروس جدید اقدامی انجام دهد.

وی گفت: “ما در حال حاضر در وضعیت بسیار وخیمی قرار داریم. ما در اینجا در Peel تقریباً در حالت بحرانی هستیم. باید بپذیریم که این موارد برای سلامتی و سلامتی خودمان ، سلامتی و رفاه جامعه ما انجام می شود.” .

“هیچ کس نمی خواهد تجارت را تعطیل کند. مطمئناً ، کسی نمی خواهد مکانهای عبادت مذهبی را تعطیل کند.”

اما وی گفت كه اقدامات اعلام شده روز شنبه توسط دکتر لارنس لو ، مأمور بهداشت منطقه ای منطقه پیل ، اکنون ضروری است.

کرومبی گفت: “مطمئناً ، ما همیشه گفته ایم که از علم پیروی خواهیم کرد ، از شواهد پیروی خواهیم کرد و از توصیه های دانشمندان خود ، از رئیس ارشد پزشکی خود پیروی خواهیم کرد.”

شیوع در کارخانه تولید باعث تغییر در برنامه ها شد

کرومبی گفت که Peel Region انتظار داشت روز سه شنبه به مناطقی که منطقه محدود نارنجی نامیده می شود بپیوندد ، اما به دلیل شیوع آن در یک کارخانه تولید میسیساگا ، تعداد پرونده های روزانه در مدت کوتاهی افزایش یافت و برنامه ها تغییر کرد.

دکتر دیوید ویلیامز ، رئیس ارشد پزشکی استان ، به داگ فورد ، نخست وزیر انتاریو ، توصیه کرد که منطقه پیل به منطقه کنترل قرمز منتقل شود. فورد این توصیه را پذیرفت و منطقه Peel روز شنبه به منطقه منتقل شد.

پس از آن ، لوح تصمیم گرفت که قوانین منطقه کنترل سرخ لزوماً به منابع انتقال رخ داده در محیط های اجتماع اشاره نکند ، به دلیل ادامه تجمع افراد در رویدادهای خصوصی ، و او محدودیت های جدیدی را در روز شنبه اعلام کرد که علاوه بر منطقه اعمال شده ، اعمال خواهد شد در منطقه کنترل قرمز.

کرومبی گفت که این مورد “زندگی در مقابل معاش” است.

شاخص ها “روند در جهت غلط”

در یک خبر خبری روز شنبه ، منطقه پیل گفت: “این بخشنامه ها معرفی شده اند زیرا شاخص هایی که همه گیری در پیل را ردیابی می کنند در جهت نادرستی قرار دارند. شمارش موارد و میزان مثبت بودن آزمایش همچنان بالا است ، ظرفیت بهداشت عمومی بسیار نازک است و بیمارستان ها با برخی از مراحل لغو شده در ظرفیت هستند. “

کرومبی تأیید کرد که تغییرات سریع و بسیاری از اعلامیه ها باعث سردرگمی می شود.

وی گفت: “بسیاری از سردرگمی ها و پیام های ترکیبی زیادی وجود دارد.” “من امیدوارم که ما از فردا صبح وضوح لازم را ارائه دهیم تا ساکنان ما بدانند کدام مسیر را انتخاب کنند و اقدامات مربوط به آنها را انجام دهند.”

دکتر لارنس لو ، مأمور بهداشت پزشکی منطقه پیل ، می گوید: “وقت آن است که زندگی خود را کوچک کنیم تا جلوی رشد کامل کنترل COVID-19 را بگیریم. این بخشنامه ها سختگیرانه هستند ، اما مواردی هستند که برای ادامه کار و یادگیری افراد در Peel و توانایی دسترسی به غذا ، مراقبت های پزشکی و اصول زندگی روزمره مورد نیاز است. (CBC)

لو ، به نوبه خود ، روز شنبه گفت: “وقت آن است که زندگی خود را کوچک کنیم تا رشد کامل COVID-19 از کنترل خارج شود. این دستورالعمل ها سختگیرانه هستند ، اما مواردی هستند که برای ادامه کار و یادگیری افراد در Peel مورد نیاز است ، و قادر به دسترسی به غذا ، مراقبت های پزشکی و اصول زندگی روزمره است.

“با هم ، اقدامات و فداکاری های ساکنان و مشاغل Peel باعث جلوگیری از گسترش COVID-19 ، جلوگیری از قفل شدن و در نهایت نجات جان انسان ها می شود. اکنون باید کنترل تهاجمی انجام دهیم تا همه گیر در Peel تحت کنترل باشد.”

رستوران برای محدود کردن محل نشستن ، سالن های ضیافت برای تعطیلی

اقدامات وی از ساعت 12:01 بامداد روز دوشنبه اعمال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. آنها تا اطلاع ثانوی باقی می مانند و با ادامه همه گیری هر 14 روز ارزیابی می شوند.

آنها عبارتند از:

  • اجتماعات اجتماعی که برای تعطیلات و رویدادهای زندگی در مراکز تجاری جشن می گیرند ، از ساعت 12:01 صبح 13 نوامبر مجاز نیستند.
  • پذیرایی از عروسی و اجتماعات مرتبط مجاز نیست ، از ساعت 12:01 صبح 13 نوامبر حداقل تا 7 ژانویه 2021 شروع می شود.
  • مراسم مذهبی ، آیین ها یا مراسم باید مجازی باشد. در صورت عدم امکان ، مراسم مذهبی حضوری ، از جمله عروسی و تشییع جنازه ، باید ظرفیت داخلی را به ظرفیت 30 درصد و حداکثر 50 نفر در هر مرکز کاهش دهد و باید خانوارها را در کنار هم قرار دهد ، حداقل دو متر از گروه های دیگر.
  • کافه ها ، رستوران ها و سایر م foodسسات غذایی باید مکان نشستن را برای افراد از همان خانه یا حمایت های اساسی آنها محدود کنند. نشستن مختلط مجاز نیست.
  • محل کار باید تا حد امکان بازدیدکنندگان غیر ضروری را ممنوع کرده و گزینه های کار از خانه را در دسترس قرار دهد.
  • سالن های ورزشی و مراکز تناسب اندام باید اطمینان حاصل کنند که همه شرکت کنندگان در کلاس تناسب اندام از قبل ثبت نام کرده و اطلاعات دقیق تماس را برای کمک به ردیابی تماس در صورت مواجهه فراهم می کنند. هیچ شرکت در پیاده روی مجاز نیست.
  • فضاهای اجتماعات و رویدادها ، از جمله سالن های ضیافت ، باید بسته شود.
  • ساکنین پوست باید تماس خود را فقط با اعضای خانواده خود محدود کنند و فقط موارد ضروری را پشتیبانی کنند. کسانی که تنها زندگی می کنند ممکن است به یک خانوار تعیین شده بپیوندند.
  • ساکنان پیل نباید به هیچ یک از خانه های دیگر مراجعه کنند یا به بازدیدکنندگان از خانه ها یا حیاط خود اجازه دهند ، مگر به دلایل اضطراری ، از جمله پزشکی و تعمیرات ، بازسازی یا ساخت و ساز ، زایمان و آموزش شخصی. در این مواقع همیشه باید از اقدامات احتیاطی مناسب استفاده شود ، از جمله پوشیدن ماسک ، فاصله گرفتن از بدن ، بهداشت دست و در صورت بیماری جدا کردن.

این اقدامات تحت مقررات انتاریو 263/30 ، قوانین مربوط به مناطق در مرحله 2 صادر شده است. 2 (2)

لوه گفت: سیستم های بیمارستانی در پیل با افزایش پذیرش COVID-19 نزدیک یا با ظرفیت کامل هستند.

سیستم بهداشت ویلیام اسلر با نزدیک به 60 بیمار مبتلا به COVID-19 در بیمارستان ، 40 بیمار مشکوک به داشتن ویروس و تعداد فزاینده ای از موارد در بخش مراقبت های ویژه آن در حال بسته شدن است. Trillium Health Partners نزدیک به ظرفیت است.

هر دو سیستم بیمارستان در داخل امکانات خود شیوع فعال دارند.