شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

مودم LTE ایرانسل - الماس سیستم هگمتان از نکات جالب مودم ایرانسل TF-i60 میتوان به این موضوع اشاره کرد که تا 10 سال آینده که اپراتورها پیوسته در حال به روز شدن هستند، این مودم قابل استفاده است و از این رو آن را میتوان مودمی برای نسل آینده نیز معرفی کرد. چه نوع آنتن خارجی میتوان به مودم D100 متصل نمود؟ پس می بینید که حتی در صورت خرید این آنتن تاثیر چندانی را نباید انتظار داشته باشید زیرا این آنتن ها قادر به دریافت سیگنال شبکه در این فرکانس نیستند. وارد سایت ایرانسل شده و گزینه خرید بسته های اینترنتی را انتخاب نموده، پس از انتخاب بسته اینترنتی دلخواه و وارد نمودن شماره سیم کارت داخل مودم، بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید. به پایین صفحه بروید و روی Save کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. هنگامی که به مودم متصل هستید با وارد نمودن ادرس 192.168.1.1یا 192.168.8.1 (بسته به نوع مودم) در قسمت مرورگر خود و وارد نمودن username و password (هر دو admin ) وارد پنل مودم شده و در گزینه WiFi ، وارد قسمت SSIDشوید و گزینه های زیر را تغییر داده سپس روی گزینه SAVE کلیک نمایید تا تغییرات ذخیره شوند.

هنگامی که به مودم متصل هستید با وارد نمودن ادرس 192.168.1.1یا 192.168.8.1 (بسته به نوع مودم) در مرورگر خود و وارد نمودن username و password (هر دو admin ) وارد پنل مودم می شویم. چگونه رمز WiFi مودم های خود را تغییر بدهیم؟ شما از طریق تلفن گویای ایرانسل می توانید کارهایی همچون استعلام مانده اینترنت، انتقال شارژ، دریافت پیکربندی گوشی، ثبت نام مودم های اینترنت، آهنگ پیشواز، تغییر سیم کارت به ۴G ، پیگری مزاحمت های تلفنی، دریافت لینک دانلود اپلیکیشن ها و غیره را انجام دهید. کدام مودم ها قابلیت اتصال کارت حافظه را دارند؟ 1. اگر وابستگی شدید به اینترنت دارید بهتر است یک سیمکارت از هر سه شرکت داشته باشید تا در مناطق مختلف از هر کدام که آنتندهی و سرعت بهتری داشت استفاده کنید. همانطور که متوجه شدید WPS یا Wifi Protected Setup یک از ویژگیهای Access Point ها میباشد که برای افزایش سرعت در متصل شدن به وای فای استفاده میشود. 3. از نظر آنتندهی و سرعت از مودمهای 4G ضعیفتر است. این روش که از تکامل فناوری TD-SCDMA به وجود آمده است و در آن به جای تقسیم پهنای فرکانسی، دریافت و ارسال را بر روی یک پهنای باند فرکانسی و در بازههای زمانی متفاوت انجام میدهد.

به همین دلیل دیگر نیازی به باند محافظ بین بازههای فرکانسی دانلود و آپلود وجود ندارد و میتوان از تمامیظرفیت پهنای باند برای ارسال یا دریافت اطلاعات استفاده کرد. این خدمات در قالب اپلیکیشن لنز به مخاطبین عرضه میشود و برای تماشای فیلم های سینمایی و برنامههای زنده تلویزیون، که قابلیتهایی مثل توقف و عقب کشیدن برنامههای زنده، ضبط برنامهها و دسترسی به آرشیو صدا و سیما مورد استفاده قرار میگیرد. برای استفاده از اینترنت این کمپانیها به صورت اشتراکی، کافیست یک سیمکارت 4G ایرانسل، یا سیمکارت 3G رایتل و یا سیمکارت USIM همراه اول با بسته اینترنت حرفهای (پرسرعت) خریداری کرده و با قرار دادن سیمکارت در اسلات سیمکارت مودم 4G همراه خودتان از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. D100-LH92-MF910-E5336-E5730-E8231 قرار دارد، نوشته شده است.توصیه می شود که پس از اولین ورود به صفحه مدیریت مودم، شناسه SSID و رمزعبور شبکه بی سیم را تغییر دهید. این قابلیتو داره که روی 4G, 3G, 2G و یا حالت AUTO سویچ کنید.در کل انتن دهی مودم هم خوبه و مشکلی نداره، با دو خط هم راحت میشه ازش استفاده کرد، از برنامه huawei link هم میتونین برای مدیریت مودم استفاده کنید.قابلیت پشتیبانی از USSD هم داره.

اما متاسفانه باید گفت که این مودم فاقد باتری است و زمان استفاده باید به منبع تغذیه متصل باشد. نمایندگی ایرانسل میخواستند که مودم را برای ما عوض کنند اما یک ماه بود که از گارانتی مودم گذشته بود! نکته ای که در همان ساعات ابتدایی شروع سرویس متوجه شدم این بود که در برخی از ساعات یکی از چراغ های مودم با اینکه هیچ دستگاهی به آن متصل نبود به صورت چشمک زن نمایش داده می شد که روی آن چراغ حساسیت شدیدی پیدا کردم اما چون نمی توانستم ببینم که مودم در حال دریافت یا ارسال چه چیزیست هیچ کاری از دستم برنمی آمد. این مودم نیازی به نصب ندارد و بلافاصله پس از اتصال قادر به استفاده از ان هستید (Plug and Play). اگر شما دنبال مودمی هستید که غیر از درگاه شبکه برای اتصال، دارای قابلیت پاوربانک، قیمت مناسب و توانایی اتصال به دستگاه های دیگر را داشته باشد، مودم ۵۷۳۰ گزینه بسیار مناسب برای شما می باشد. کدام یک از مودم های ایرانسل به پورت LAN متصل می شود؟ این مجموعه درباره انواع مودم 4G همراه اعلام کرد: انواع مودم 4G همراه اول و ایرانسل و مودمهای 3G رایتل نیازی به اتصال به پورت USB لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند و از باتری داخلی برای منبع تغذیهشان استفاده کرده و اینترنت همراه خود را از طریق شبکه وای فای (همانند یک مودم وای فای) به اشتراک میگذارند.