سومین مورد COVID-19 در مدرسه ابتدایی Sir Wilfrid Laurier با ادامه شیوع بیماری

شیوع در مدرسه ابتدایی Sir Wilfrid Laurier پس از مثبت بودن آزمایش کارمندان سوم برای COVID-19 افزایش یافته است.

این سومین مورد در مدرسه است.

به گفته گرگ مور ، مدیر مدرسه تأکید می کند که هیچ گروه دانشجویی تحت تأثیر قرار نگرفته است زیرا همه کارکنان آلوده “مستقیماً به دانش آموزان آموزش ندیده اند.

هیئت مدرسه منطقه همیلتون-ونت ورث (HWDSB) گفت که با مدرسه و بهداشت عمومی در حال کار است تا اطمینان حاصل کند “اقدامات مناسب برای جلوگیری از شیوع بیماری به سایر دانش آموزان یا افراد جامعه مدرسه انجام شده است.”

“لطفاً به ادامه تحصیل فرزند خود در مدرسه ادامه دهید ، مگر اینکه مسلماً از نزدیک با HPHS تماس بگیرید و علائم را کنترل کرده و از نظر علائم COVID-19 روزانه غربالگری کنید.”

این دومین شیوع COVID-19 است که هیئت مدرسه دولتی همیلتون در این هفته پس از ابتلا به ویروس توسط دو عضو کارمند و یک دانش آموز در مدرسه دولتی هودلس آدلاید با آن روبرو شده است.

این سومین شیوع بیماری HWDSB از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است.

4 مورد دیگر COVID-19 در مدارس

دبیرستان Waterdown District سومین مورد دانش آموز COVID-19 را از روز دوشنبه دارد ، اما مدرسه می گوید این پرونده ها به هم ربطی ندارند.

“مدیران مدارس به تمام خانواده ها و اعضای کارمند آسیب دیده که به عنوان یک تماس نزدیک شناسایی شده اند ، اطلاع داده اند. دانش آموزان و کارکنان مرتبط با مورد تأیید شده به مدت 14 روز خود را منزوی می کنند. بهداشت عمومی به عنوان بخشی از تماس با آنها ، با تماس های نزدیک ارتباط برقرار می کند روند ، “نامه ای از مدیر اصلی ترزا اسگامباتو به خانواده ها می گوید.

دو دانش آموز مدرسه کاتولیک در مدرسه متوسطه کاتولیک سنت توماس مور آزمایش ویروس مثبت را نشان دادند ، اما یکی از آنها هیچ ارتباط نزدیک در مدرسه نداشت ، این بدان معناست که موارد به هم ربطی ندارند و هیچ شیوع بیماری وجود ندارد.

دانش آموزی که ارتباط نزدیک داشت روز چهارشنبه 25 نوامبر در مدرسه بود. این بعد از مثبت شدن دانش آموز در 29 نوامبر است.

مدیر DiFrancesco ، مدیر ، گفت: “هر دانش آموزی که ملزم به جدا شدن از خود باشد مستقیماً با خدمات بهداشت عمومی همیلتون (HPHS) تماس گرفته می شود. افرادی که از نظر COVID-19 مثبت هستند ممکن است تا زمانی که توسط HPHS پاک نشوند به مدرسه برنگردند.” پیام به خانواده ها.

یکی از کارکنان NotC نوتردام با COVID-19 تشخیص داده شد و یک کلاس درس تعطیل شده است. یک دانش آموز در همان مدرسه یک هفته قبل تست مثبت داد.