سوالات متداول ترمیم دندان

روند اصلاح گاز گرفتن بسیار آهسته است و بیمار تغییرات را به ندرت حس میکند، تا زمانی که عکسی از خودشان میبینند و تصمیم میگیرند که دندان های جلو آمده را، در آن، ترمیم کنند. برخی مواقع که بیماری های لثه و از دست دادن تراکم استخوانی وجود دارد، تنها کشیدن دو دندان جلویی و ادغام آن با کمی پیوند استخوان میتواند عفونت دندان، ترکم کم استخوان و مشکلات دندانی را در یک روند حل کند. در این افراد استفاده از مواد ترمیمی کامپوزیت تنها راه درمان است. بیمار تنها بعد از گذشت اولین روز درمان ظاهر بسیار بهتری خواهد داشت؛ این عملکرد یک برد کامل است، چرا که عفونت از بین رفته، دندان های جلو آمده ترمیم شده اند و بیمار بلافاصله از نظر ظاهری بهبود میابد؛ هم چنین افراد، بعد از ترمیم دندان های جلو آمده به صورت واضح تری صحبت میکنند.

ممکن است بیمار هرگز فاصله بین دندان های خود نداشته باشد و بعد ها این فواصل شروع به پدیدار شدن کنند؛ ممکن است فواصل یا شکاف ها بسیار کوچک باشند و بسیاری موارد دیگر که اکثر بیماران به آنها هیچ توجهی نمیکنند. همچنین ممکن است ترمیم های آمالگام بعد از مدتی جلای سطحی خود را از دست بدهند و یک ظاهر ناخوشایند و ناصاف پیدا کنند. سطح بیش از حدی از لثه ها دیده میشوند و لب های بیمار بیش از حد به سمت بالا حرکت میکنند زیرا استخوان فک بالایی بیش از حد ترمیم دندان عصب کشی شده شکسته برجسته است. وقتی بیمار دندان های جلو آمده دارد حتی فرم حرکت لب ها تغییر خواهد کرد؛ بسیاری از این قبیل بیماران حتی قادر به این نیستند که لب های خود را کامل روی دندان هایشان قرار دهند.

ترمیم دندان های جلو زده بستگی به شرایط خاص هر بیمار دارد. برخی مواقع این راه حل ها میتوانند کمی تکان دهنده باشند، اما وقتی که بیمار متوجه مشود که سه گزینه دارند و میتوانند یکی از آنها را انتخاب کنند، عموما میخواهند که دندان های بیرون زده در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم شوند.

ترمیم دندان های جلو آمده ( یا بیرون زده ) میتواند یک چالش باشد اما برخی راه حل های بسیار خلاقانه برای بیماران وجود دارد که میتوانند به سرعت از آنها نتیجه بگیرند. شکستگی دندانهای جلویی بسیار آزاردهنده است، بخاطر اینکه عیوب دندان های جلویی هنگام صحبت کردن کاملا مشخص است. 1. اگر شکستگی موجب دندان درد است ، استامینوفن یا یکی دیگر از مسکن های بدون نسخه را مصرف کنید. اگر شکستگی بسیار جزئی و کوچک باشد کار ترمیم دندان شکسته شامل گرد کردن و شکل دادن لبه های تیز دندان و صیقل دادن و صاف کردن آن به طوریکه با سایر دندانها همخوانی پیدا کند و شکستگی دندان از نظر زیبایی طبیعی جلوه کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ترمیم دندان نی نی سایت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.